[MOD] Zapowiedź - Postal 2: Temple of Magic

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Czy już nie możesz się doczekać ?

Tak, nie prześpie żadnej nocy i będę czekał.
27
51%
Obojętnie.
17
32%
Nie, nie będę czekał.
9
17%
 
Liczba głosów: 53
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

12 gru 2009, 18:26

No, wielkie dzięki Silvuś, pomogło!

Szczerze mówiąc - nie sądziłem, że mod będzie AŻ TAK DOBRY. Temple of Magic to jeden z najbardziej wciągających modów/mappacków w jakiego grałem. Tutaj moja mała recenzyjka:

UWAGA SPOILERY!

Pierwsza mapa nie zachęciła mnie do gry. W świątyni było pustawo, na podwórku też nie ciekawie. Zaciekawiła mnie jednak ta broń, którą dostajemy na początku gry. Nigdzie jej nie widziałem, ona jest z AWPModa czy jak? Ten eliksir zdrowia (dobrze mówię?) przy drzewie zupełnie mnie zaskoczył. Nie spodziewałem się takiego rozwiązania. Bardzo sprytne i pomysłowe! Następna mapa była prawie całkowicie pusta. Za to te miasto było całkowicie wyjechane! Tutaj też mnie mile zaskoczyła kolejna broń, którą po raz pierwszy zobaczyłem - bumerang. Kopalnia, mimo że jest horrendalnie krótka, to też mnie mile zaskoczyła. Motyw z duchem i uciekającym widmem był bardzo ciekawy. Most też był super, a już Świątynia Cienia to majstersztyk. Zamykające się ściany, gdy weźmiemy broń, pokój pułapka z krowim łbem, a już kompletnie rozwaliła mnie piosenka podczas nawalania do mumii - nie wiem czy piosenka Robbiego Williamsa pasuje do takich klimatów xD. No i tutaj się gra urywa, bo brakuje telepada.

PLUSY:
- klimat!
- dwie uber mapki: kopalnia i miasto
- mnóstwo ciekawych smaczków i sekretów

MINUSY:
- niektóre mapy świecą pustkami - miło by było gdybyś dopracował je trochę, pododawał wrogów itp. itd.
- za krótki (chcę więcej!)

OCENA: 8-/10

Będę uradowany, jeśli przedłużysz tego moda, albo chociaż zaczniesz robić drugą część. Naprawdę masz do tego talent!
Ostatnio zmieniony 12 gru 2009, 18:27 przez Reality Master, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

12 gru 2009, 19:09

Dziękuje, wasze opinie mnie napędzają xD
Patcha za wcześnie dodałem mój błąd :P
Następna wersja patcha (teraz chyba wszędzie są telepady :P):
Nie zapominajcie o sekretnych mapkach :P
Załączniki
Patch.rar
(12.07 MiB) Pobrany 674 razy


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

13 gru 2009, 11:40

No stary, a miało być tak pięknie. Następna mapa. Co to jest? Wojsko, karabiny, pistolety w średniowiecznym RPG bez słowa wyjaśnienia. Słabizna. Poza tym na następnej mapie, gdy słychać "alalala" i w Dude'a uderzają rakiety, nie można się ruszyć, ani nawet wyjść do menu.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

13 gru 2009, 12:37

To chyba jasne, że używamy tego lustra (czy czegoś tam) by przenieść się do czasów teraźniejszych. Pytanie tylko po co, w jaki sposób wracamy do świątyni i dlaczego na powitanie zrzucany jest na nas napalm i koniec gry.


Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

13 gru 2009, 16:01

No tak przeniesienie do współczesności. Zakończenie takie, bo nie miałem pomysłu na zakończenie i umiejętności ;( :/


 



www.youtube.com/user/Leukocytowaty check my beaatttz



 
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

13 gru 2009, 17:01

Zaraz, to już koniec? E, strasznie to krótkie. Musisz zrobić następną część, albo kontynuować prace nad modem. Ja się dopiero w tym modzie rozsmakowałem, a tu już koniec. Nie miałeś pomysłu na umiejętności powiadasz? No cóż z tym mogą być kłopoty. Myślę jednak, że latająca głowa Garrego dobrze spełniałaby rolę ognistej(i zatrutej) kuli.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

13 gru 2009, 17:12

Nie nie, źle mnie zrozumiałeś :P nie miałem pomysłu na zakończenie i nie miałem takich umiejętności, żeby zrobić coś ciekawszego.
Ostatnio zmieniony 13 gru 2009, 17:12 przez RaV, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
zbigniewcebula
Miłośnik broni
Posty: 132
Rejestracja: 28 paź 2009, 21:58
Lokalizacja: Farma :]

15 gru 2009, 17:35

Może i nie zauważyłem , gdzie to wstawić (do jakiego folderu)?


Obrazek
Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

15 gru 2009, 17:58

Textures do Textures, Maps do Maps, Sounds do Sounds itd. patch'a tak samo i nadpisujesz pliki.


 



www.youtube.com/user/Leukocytowaty check my beaatttz



 
Awatar użytkownika
zbigniewcebula
Miłośnik broni
Posty: 132
Rejestracja: 28 paź 2009, 21:58
Lokalizacja: Farma :]

16 gru 2009, 07:40

no a jak to uruchomić??


Obrazek
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

16 gru 2009, 07:59

Zapewne:
Opcje => Własna mapa => mapa, która została wklejona.


Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

16 gru 2009, 16:07

Dokładnie.
Wchodzimy do gry, włączamy opcje potem własna mapa i wybieramy cus-temple :)


 



www.youtube.com/user/Leukocytowaty check my beaatttz



 
Awatar użytkownika
zbigniewcebula
Miłośnik broni
Posty: 132
Rejestracja: 28 paź 2009, 21:58
Lokalizacja: Farma :]

19 gru 2009, 12:41

:( Nie ładuje mi się "Critical Error" :(


Obrazek
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

19 gru 2009, 13:49

A instalujesz do AWP? Masz AWPModa?


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

19 gru 2009, 14:49

Pobrało do końca?


ODPOWIEDZ