No, wielkie dzięki Silvuś, pomogło!
Szczerze mówiąc - nie sądziłem, że mod będzie AŻ TAK DOBRY. Temple of Magic to jeden z najbardziej wciągających modów/mappacków w jakiego grałem. Tutaj moja mała recenzyjka:
UWAGA SPOILERY!
Pierwsza mapa nie zachęciła mnie do gry. W świątyni było pustawo, na podwórku też nie ciekawie. Zaciekawiła mnie jednak ta broń, którą dostajemy na początku gry. Nigdzie jej nie widziałem, ona jest z AWPModa czy jak? Ten eliksir zdrowia (dobrze mówię?) przy drzewie zupełnie mnie zaskoczył. Nie spodziewałem się takiego rozwiązania. Bardzo sprytne i pomysłowe! Następna mapa była prawie całkowicie pusta. Za to te miasto było całkowicie wyjechane! Tutaj też mnie mile zaskoczyła kolejna broń, którą po raz pierwszy zobaczyłem - bumerang. Kopalnia, mimo że jest horrendalnie krótka, to też mnie mile zaskoczyła. Motyw z duchem i uciekającym widmem był bardzo ciekawy. Most też był super, a już Świątynia Cienia to majstersztyk. Zamykające się ściany, gdy weźmiemy broń, pokój pułapka z krowim łbem, a już kompletnie rozwaliła mnie piosenka podczas nawalania do mumii - nie wiem czy piosenka Robbiego Williamsa pasuje do takich klimatów . No i tutaj się gra urywa, bo brakuje telepada.
PLUSY:
- klimat!
- dwie uber mapki: kopalnia i miasto
- mnóstwo ciekawych smaczków i sekretów
MINUSY:
- niektóre mapy świecą pustkami - miło by było gdybyś dopracował je trochę, pododawał wrogów itp. itd.
- za krótki (chcę więcej!)
OCENA: 8-/10
Będę uradowany, jeśli przedłużysz tego moda, albo chociaż zaczniesz robić drugą część. Naprawdę masz do tego talent!
[MOD] Zapowiedź - Postal 2: Temple of Magic
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
No stary, a miało być tak pięknie. Następna mapa. Co to jest? Wojsko, karabiny, pistolety w średniowiecznym RPG bez słowa wyjaśnienia. Słabizna. Poza tym na następnej mapie, gdy słychać "alalala" i w Dude'a uderzają rakiety, nie można się ruszyć, ani nawet wyjść do menu.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
To chyba jasne, że używamy tego lustra (czy czegoś tam) by przenieść się do czasów teraźniejszych. Pytanie tylko po co, w jaki sposób wracamy do świątyni i dlaczego na powitanie zrzucany jest na nas napalm i koniec gry.
No tak przeniesienie do współczesności. Zakończenie takie, bo nie miałem pomysłu na zakończenie i umiejętności
Zaraz, to już koniec? E, strasznie to krótkie. Musisz zrobić następną część, albo kontynuować prace nad modem. Ja się dopiero w tym modzie rozsmakowałem, a tu już koniec. Nie miałeś pomysłu na umiejętności powiadasz? No cóż z tym mogą być kłopoty. Myślę jednak, że latająca głowa Garrego dobrze spełniałaby rolę ognistej(i zatrutej) kuli.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- zbigniewcebula
- Miłośnik broni
- Posty: 132
- Rejestracja: 28 paź 2009, 21:58
- Lokalizacja: Farma :]
Textures do Textures, Maps do Maps, Sounds do Sounds itd. patch'a tak samo i nadpisujesz pliki.
- zbigniewcebula
- Miłośnik broni
- Posty: 132
- Rejestracja: 28 paź 2009, 21:58
- Lokalizacja: Farma :]
Dokładnie.
Wchodzimy do gry, włączamy opcje potem własna mapa i wybieramy cus-temple
Wchodzimy do gry, włączamy opcje potem własna mapa i wybieramy cus-temple
- zbigniewcebula
- Miłośnik broni
- Posty: 132
- Rejestracja: 28 paź 2009, 21:58
- Lokalizacja: Farma :]
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
A instalujesz do AWP? Masz AWPModa?