[MOD] Zapowiedź - Postal 2: Temple of Magic

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Czy już nie możesz się doczekać ?

Tak, nie prześpie żadnej nocy i będę czekał.
27
51%
Obojętnie.
17
32%
Nie, nie będę czekał.
9
17%
 
Liczba głosów: 53
Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

18 paź 2009, 11:05

Co do "bykola" :P zrobię do niego teksturki :D (przerobie gotowe :D)


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

18 paź 2009, 15:05

Wystarczy powiększyć te z AW.


Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

18 paź 2009, 15:38

O nie !
Mam pomysł na teksturke <marzy> ...
Nie wystarczy powiększyć :)


Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

14 lis 2009, 14:46

Po krótkiej przerwie prace znów ruszyły :P
W związku z tym kilka screenów z moda :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 14 lis 2009, 14:48 przez RaV, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Alixo
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1653
Rejestracja: 05 kwie 2007, 08:49
Lokalizacja: localhost

14 lis 2009, 15:35

NO, no robi się ciekawie! Powodzenia!


Obrazek
Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

11 gru 2009, 22:01

Oto nadszedł dzień zakończenia prac nad modem, oznacza to że został zrobiony !!
Okładka :P

Obrazek

Wymagania znacie, ale przypomnę:
- AW,
- STP,
- AWPMod :)

https://www.filefront.com/15112611/Templ ... 0Magic.rar


Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

12 gru 2009, 10:27

Na pierwszy rzut oka, prezentuje się bardzo ciekawie, jednakże znalazłem dwa błędy. Jeden jest mniej poważny (ale irytuje) i drugi, który uniemożliwia skończenie gry.

Pierwszy: chyba zapomniałeś spakować jakichś tekstur. Wszystkie ludki pokryte są domyślnymi bąblami.

Drugi: przy dojściu do gór, powinien być chyba telepad, tak? Ale jeśli przejdziemy po nim, HUD znika i nie da się nic zrobić.

Czekam na poprawioną wersję.


Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

12 gru 2009, 12:05

Tekstury wrzucałem dla upewnienia 2 razy hm.....
A góry hm... dokładnie jaka mapa ?

Żeby wydać patcha muszę czekać na twoją odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 12 gru 2009, 12:51 przez RaV, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

12 gru 2009, 13:13

Na pierwszej mapie. A paczki tekstur są tylko takie: spew i AnimalTextures.


Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

12 gru 2009, 13:46

Takie paczki mają być, ale poprawione zostało to i niedługo wydam patcha :)

Co daje patch ?
Bez patcha nie będziemy mogli grać oraz dodaje kilka rzeczy do map :)
Załączniki
Patch.rar
(10.81 MiB) Pobrany 339 razy
Ostatnio zmieniony 12 gru 2009, 14:54 przez RaV, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

12 gru 2009, 15:06

Przykro mi, ale nadal nie działa tak jak powinno. Tekstury już działają, ale nadal nie chce przejść na kolejną mapę.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

12 gru 2009, 15:46

Mrocz pisze:Przykro mi, ale nadal nie działa tak jak powinno. Tekstury już działają, ale nadal nie chce przejść na kolejną mapę.
Ja nie mam problemów z pierwszą mapką. Pewnie jeszcze jakiejś paczki brakuje

Moje uwagi
+ Pomysł
+ Ciekawe rozwiązania na niektórych mapach
+ Nowe tekstury postaci

- Mało urozmaicone mapki, a niektóre wręcz puste
- Na mapie DarkTemple brak telepada. Nie ma możliwości przejścia do następnej mapy (albo źle szukam :P)
- Dałbym innego mesha dla mumii. Jak podejdziesz bliżej. widać garnitur :P


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

12 gru 2009, 15:47

Widać Mrocz, że na razie tylko ty masz ten problem :P


 



www.youtube.com/user/Leukocytowaty check my beaatttz



 
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

12 gru 2009, 16:16

Silver Dragon pisze:Jeżeli mamy AWPMod'a jeden plik się nie zgadza i mod się krzaczy. Należy skopiować plik AWPModSounds i przemianować go na EDWeaponSounds
Może to pomoże


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

12 gru 2009, 16:29

Mod niezwykle ciekawy i urozmaicony. Żadna z modyfikacji(oprócz ED) nie przyciągnęła mnie na tak długo. Mapki są ciekawe, trzymają klimat. Przeciwnicy też. Podobają mi się smaczki typu spoiler leżące zombie nagle wstają, czy mumiekoniec spoilera.
Bronie dostosowane do klimatu. Poza tym klimat jest świetny. Wszystko utrzymane w
konwencji RPG. Dużo smaczków sekretów i pułapek- to cieszy. Kilka błędów jest- to wiadome, ale tak to już jest we wczesnych wersjach modów.
Podsumowując gratuluję pomysłu i życzę chęci w robieniu nowych prac(może Temple of Magic 2?)


PS: Na mapie gdzie są mumie faktycznie nie ma przejścia.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
ODPOWIEDZ