Zakamuflowani przeciwnicy

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Demonical Monk
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 138
Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27

08 sie 2008, 20:35

Wersja beta GreenBelt1. Żeby zobaczyć pełen urok mapy należy dojść do środy, a potem spróbować obrobić bank lub zmasakrować cały sektor. Polecam też odwiedzenie wariatkowa. Jest tam kilku tajniaków i taki jeden który wyskakuje do nas z maczetą i chce nas zabić xD Bronie są zróżnicowane, Tajniacy po prostu używają tego co im w łapki wpadnie i tego co będzie najbardziej pasowało do charakteru ich działalności (zwykły, strażnik, itp.). Strażnicy którzy bronią czasami wyjść z sektora mogą mieć nawet broń ciężką. Nie wiem czy działa bo zabrakło mi czasu na test, ale w PostEDzie jest naszpikowana... wszystkim! Zapraszam do smakowania pierwszej mapy.

BETA 2 wygasła. Link do BETA 3 poniżej.

Mod NIE WYMAGA pliku Agents.u!
Ostatnio zmieniony 15 sie 2008, 14:44 przez Demonical Monk, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

09 sie 2008, 02:31

W środę bank obrabowany, "madhouse" odwiedzony. I znów, tak jak poprzednio, wszyscy dostali. Agresorzy zostali zneutralizowani.
Dobra robota, było do kogo postrzelać. Ale zanim zaczniesz dodawać agentów do inszych map, poczekaj aż ja zaprezentuję moją pracę. Nie powinno to długo potrwać.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Demonical Monk
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 138
Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27

09 sie 2008, 11:47

Jakiś upgrade im robisz czy jak?


Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

09 sie 2008, 16:16

Nie, mam zamiar nauczyć się języka UnrealScript. Jednak dopiero w poniedziałek będę miał na to czas, więc jak chcesz to rób swoje a mój release wyjdzie co najwyżej później, obok twojego.


[ Dodano: 2008-08-13, 18:53 ]
prawdziwy 666 pisze:Spoonman napisał/a:
tu nie będzie problemu, bo ich skrypt jest pusty

łat??? pusty???

uwierz mi nie jest pusty
Miałeś rację, nie jest pusty, ale dopiero w spatchowanej wersji AWP, którą dopiero dzisiaj zainstalowałem.

A co do tajnych agentów to chyba zaprzestanę nad nimi prac, bo już nie chce mi się użerać z problemami związanymi ze skompilowaniem skryptów.
Ostatnio zmieniony 13 sie 2008, 18:54 przez Spoonman, łącznie zmieniany 1 raz.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Demonical Monk
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 138
Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27

15 sie 2008, 13:56

Postal 2: Secret Agents (BETA 3)

AW7_Highlands.fuk - Dodano: Agenci i Zombie Launcher
AW7_GreenBelt1.fuk - Dodano: Agenci (Niedopieszczone)
AW7_GreenBelt2.fuk - Dodano: Agenci
AW7_Industry.fuk - Dodano: Agenci
AW7_Industry2.fuk - Dodano: Agenci (Niedopieszczone)

Testowane na angielskiej wersji Postala. Paczka zawiera Zombie Launcher by prawdziwy666.

Download:
BETA 3 wygasła. Już niedługo ostatnia BETA modyfikacji.
Ostatnio zmieniony 20 sie 2008, 15:18 przez Demonical Monk, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 sie 2008, 23:59

Spoonman pisze:A co do tajnych agentów to chyba zaprzestanę nad nimi prac, bo już nie chce mi się użerać z problemami związanymi ze skompilowaniem skryptów.
Daj na wstrzymanie, przerwa na jakiś czas może pomóc w kontynuacji. ;)

Demonical Monk, modzik podany w zgrabnym instalatorze, ładnie to wygląda. :) Trzeba w to zagrać! Ale jedno pytanie, uwaga: Czemu exe wypakowuje pliki dwa razy? Raz do katalogu AW a obok też do samego STP. To chyba błąd?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

19 sie 2008, 00:55

Abyś mógł zagrać i na STP , i na AWP o ile się nie mylę .


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 sie 2008, 02:35

Map AWP ani Zombie Launchera nie ruszysz na STP.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Demonical Monk
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 138
Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27

19 sie 2008, 09:06

Zrobione jest to dla tego żeby uniknąć błędów wszelkiej maści. W nowej becie dodam wszystkie mapy bo np. forest już mam. W GreenBelt1 dalej niedosyt spory w poniedziałek. Dodam tam jeszcze coś.


Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

19 sie 2008, 14:58

Ja mam pytanko - Te mapy były przerabiane na zwykłym AWP czy na AWP z patchem ? Ważne to dla mnie jest.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 sie 2008, 16:44

Demonical Monk pisze:Zrobione jest to dla tego żeby uniknąć błędów wszelkiej maści.
To nie rób tak więcej, bo rodzą się nowe błędy wszelkiej maści. Pozwól wybrać użytkownikowi folder AW bądź AWP i tylko do niego pliki - jasno i bez niedomówień.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Demonical Monk
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 138
Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27

19 sie 2008, 18:14

Tiquill, ale to rozwiązanie błędów wszelkiej maści likwiduje problemy wszelkiej maści bo mapy wgrane do folderu z STP mają prefix AW7_ :)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 sie 2008, 18:53

No, zauważyłem to. Czyli dodajesz to, tak na wszelki wypadek, gdy ktoś ma zmiksowane pliki w jednym folderze. Ale ktoś taki dobrze o tym wie, więc i tak wybierze sobie właściwą lokalizację, pomocy za niego mu nie trzeba. Sens w tym taki, że trzeba nadmiarowe pliki usunąć, by nie zawalały dysku, bo nijak ZL ani mapy AW7_ na STP nie ruszą.

Ale rozumiem, taki twój patent. Spoko. ;)



Nie, nie rozumiem... :lol2:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Demonical Monk
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 138
Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27

19 sie 2008, 19:07

Dobrze, w następnej wersji zrobię co trzeba. Na razie projektuję okładkę bo BETA 4 będzie ostatnią. W wersji 2.0 nowe lokacje, ale to potem...


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 sie 2008, 19:11

Proponowałbym do instalatora dodać jakiś obrazek, aby podczas instalacji już było widać co instalujemy. Od razu reklama, welcome itp. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ