Zakamuflowani przeciwnicy

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Demonical Monk
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 138
Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27

07 sie 2008, 16:56

Mam STP, AW i AWP wszystko angielskie.
Crashuje się nie jak importuje sam, tylko jak twoją mapę otwieram.
No to dobra: To co teraz wg P666 mamy zrobić? Bo ich i tak trzeba wsadzać potem na mapę.
Ostatnio zmieniony 07 sie 2008, 17:30 przez Demonical Monk, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

07 sie 2008, 20:20

tajniacy V.2

poprawiłem *.U tak jak Spoonman

archiwum zawiera dwa pliki

nową wersje agent.U

i pliki dla coderów
Załączniki
tajniak by p666 V.2.rar
(3.93 KiB) Pobrany 142 razy


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 sie 2008, 21:10

Demonical Monk pisze:robimy instalkę
Czy warto? Zwłaszcza na tak prostego moda, dwa pliczki? Wypakować zawartość folderu nie jest trudno. Instalka przydaje się, gdy mod ma własny skrót startowy, menu Start, wiele plików. Ale rób jak uważasz, bo chyba zamierzasz ją odpicować. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

07 sie 2008, 21:13

mam wrażenie że jemu chodzi oto że powstawia tajniaków na mapy i i te pozmieniane mapy z tajniakami da w tej instalce Tiq


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 sie 2008, 21:20

Acha, to zmienia postać rzeczy. :)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 sie 2008, 21:41

Z ostatniej chwili: Cholercia, nie mam czasu tego zrobić, ale to byłoby chyba najlepsze. Zamiast tworzyć nowe pliczki, to edytować pliki samej gry. I zrobić to zarówno dla AWP i dla STP. Co?

Wstawić do rotacji zwykłych bystanderów klasę Agents. Gra sama spawnowałaby takich tajniaków do gry. Gracz nigdy by nie przewidział, gdzie oni są, stałe zaskoczenie. Wygoda dla tworzenia, bo nie trzeba dłubać nad każdą mapą. I wygoda dla każdego gracza, bo nie zasysa wielu plików i wiele nie podmienia. A tylko po jednym pliczku, jak pamiętam to People.u dla STP i AW7Pawns.u dla AWP.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Demonical Monk
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 138
Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27

07 sie 2008, 21:43

No tak. Dla STP i AW. Tylko jak się tą rotację robi bo ja jeszcze raz powtarzam że robiłem dotąd tylko mapy mpDT :)


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

07 sie 2008, 22:00

wszystko ładnie tylko nie za bardzo zrozumiałem co to ma być
Tiquill pisze:Wstawić do rotacji zwykłych bystanderów klasę Agents
na przykład to, jak wstawić do rotacji bo nie zrozumiałem???

poza tym nie wiem czy pod klasy działają???

po nawet jak wstawimy aby się spałnowała klasa AW7Police

to chyba jej pod klasa AW7AWFagents się nie spałnuje w tym miejscu.

poza tym na mapy postacie są powsadzane metoda add here
Ostatnio zmieniony 07 sie 2008, 22:00 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 sie 2008, 22:27

Mój Błąd, za szybko się wyrwałem, nie sprawdziwszy. A chodziło mi klasę BasePeople.Bystanders. Wstawiając tą klasę spawnują się zwykłe ludki, a rotacji podlega tylko ubiór, ale nie istotniejsze atrybuty, o czym powyżej zapomniałem. Nie da rady tak.

I teraz. Edycja oryginalnych skryptów gry możliwa jest nadal. Ale - to nie zwalnia od dłubania w każdych mapach. I równie dobrze można po prostu dodać ową paczkę prawdziwego. Ma radość więc, że szybko to się da zrobić, jak szybko nastąpiła była, tak szybko zgasła. :bolek:

W KW2 są cheaty, zmieniające hurtem wszystkie bieżące postaci na np. Potheads. Ale właśnie, wszystkie. Gdyby dało się w naszym modzie wprowadzić cheat, który tylko część przechodniów zmienia. Albo lepiej, jak w sieciowym mutku Massacre wrzucani są bezbronni przechodnie, tak może dałoby się za pomocą cheata uruchomić przypadkowe spawny w singlu. Trzebaby dobrze wgryźć się w robotę Kameka. To takie moje wolne myśli i wątpię, czy wykonalne...
Ostatnio zmieniony 07 sie 2008, 22:29 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Demonical Monk
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 138
Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27

07 sie 2008, 22:47

Poumieszczam ich normalnie na mapach w najlepszych miejscach i tyle. Nie będziemy się głowić nad tym.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 sie 2008, 23:02

I tak będzie najlepiej. Bo chcąc ułatwić pracę - tylko ją skomplikuję. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

08 sie 2008, 00:38

Jest możliwe edytowanie istniejącego skryptu (najprawdopodobniej AW7Bystanders) tak, aby zależności od jakiegoś tam randoma (np 1 na 20) spawnował tajniaka. I nie trzeba wtedy podmieniać map tylko jeden plik z kodem.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

08 sie 2008, 01:29

Chm, to ciekawe. Jak?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

08 sie 2008, 01:37

Właściwie to nie wiem, bo nadal jakoś nie miałem ochoty poznać języka, w którym napisany jest cały ten kod.

Ale chodzi mi o to, że każdy AW7Bystander może mieć w kodzie (tu nie będzie problemu, bo ich skrypt jest pusty) coś takiego, że jeżeli np liczba wylosowana z 256 będzie mniejsza od 12 to ten Bystander będzie spawnował obok Tajniaka.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

08 sie 2008, 01:44

Spoonman pisze:tu nie będzie problemu, bo ich skrypt jest pusty
łat??? pusty???

uwierz mi nie jest pusty

ale to nie przeszkadza w dodaniu nowej funkcji

ale czy to się da??? pewnie tak ale trzeba się nazywać gamefan47, albo steven, albo kamek


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
ODPOWIEDZ