Mam STP, AW i AWP wszystko angielskie.
Crashuje się nie jak importuje sam, tylko jak twoją mapę otwieram.
No to dobra: To co teraz wg P666 mamy zrobić? Bo ich i tak trzeba wsadzać potem na mapę.
Zakamuflowani przeciwnicy
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Demonical Monk
- V.I.P.
- Posty: 138
- Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
tajniacy V.2
poprawiłem *.U tak jak Spoonman
archiwum zawiera dwa pliki
nową wersje agent.U
i pliki dla coderów
poprawiłem *.U tak jak Spoonman
archiwum zawiera dwa pliki
nową wersje agent.U
i pliki dla coderów
- Załączniki
-
- tajniak by p666 V.2.rar
- (3.93 KiB) Pobrany 142 razy
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Czy warto? Zwłaszcza na tak prostego moda, dwa pliczki? Wypakować zawartość folderu nie jest trudno. Instalka przydaje się, gdy mod ma własny skrót startowy, menu Start, wiele plików. Ale rób jak uważasz, bo chyba zamierzasz ją odpicować.Demonical Monk pisze:robimy instalkę
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
mam wrażenie że jemu chodzi oto że powstawia tajniaków na mapy i i te pozmieniane mapy z tajniakami da w tej instalce Tiq
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Z ostatniej chwili: Cholercia, nie mam czasu tego zrobić, ale to byłoby chyba najlepsze. Zamiast tworzyć nowe pliczki, to edytować pliki samej gry. I zrobić to zarówno dla AWP i dla STP. Co?
Wstawić do rotacji zwykłych bystanderów klasę Agents. Gra sama spawnowałaby takich tajniaków do gry. Gracz nigdy by nie przewidział, gdzie oni są, stałe zaskoczenie. Wygoda dla tworzenia, bo nie trzeba dłubać nad każdą mapą. I wygoda dla każdego gracza, bo nie zasysa wielu plików i wiele nie podmienia. A tylko po jednym pliczku, jak pamiętam to People.u dla STP i AW7Pawns.u dla AWP.
Wstawić do rotacji zwykłych bystanderów klasę Agents. Gra sama spawnowałaby takich tajniaków do gry. Gracz nigdy by nie przewidział, gdzie oni są, stałe zaskoczenie. Wygoda dla tworzenia, bo nie trzeba dłubać nad każdą mapą. I wygoda dla każdego gracza, bo nie zasysa wielu plików i wiele nie podmienia. A tylko po jednym pliczku, jak pamiętam to People.u dla STP i AW7Pawns.u dla AWP.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Demonical Monk
- V.I.P.
- Posty: 138
- Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27
No tak. Dla STP i AW. Tylko jak się tą rotację robi bo ja jeszcze raz powtarzam że robiłem dotąd tylko mapy mpDT
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
wszystko ładnie tylko nie za bardzo zrozumiałem co to ma być
poza tym nie wiem czy pod klasy działają???
po nawet jak wstawimy aby się spałnowała klasa AW7Police
to chyba jej pod klasa AW7AWFagents się nie spałnuje w tym miejscu.
poza tym na mapy postacie są powsadzane metoda add here
na przykład to, jak wstawić do rotacji bo nie zrozumiałem???Tiquill pisze:Wstawić do rotacji zwykłych bystanderów klasę Agents
poza tym nie wiem czy pod klasy działają???
po nawet jak wstawimy aby się spałnowała klasa AW7Police
to chyba jej pod klasa AW7AWFagents się nie spałnuje w tym miejscu.
poza tym na mapy postacie są powsadzane metoda add here
Ostatnio zmieniony 07 sie 2008, 22:00 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mój Błąd, za szybko się wyrwałem, nie sprawdziwszy. A chodziło mi klasę BasePeople.Bystanders. Wstawiając tą klasę spawnują się zwykłe ludki, a rotacji podlega tylko ubiór, ale nie istotniejsze atrybuty, o czym powyżej zapomniałem. Nie da rady tak.
I teraz. Edycja oryginalnych skryptów gry możliwa jest nadal. Ale - to nie zwalnia od dłubania w każdych mapach. I równie dobrze można po prostu dodać ową paczkę prawdziwego. Ma radość więc, że szybko to się da zrobić, jak szybko nastąpiła była, tak szybko zgasła.
W KW2 są cheaty, zmieniające hurtem wszystkie bieżące postaci na np. Potheads. Ale właśnie, wszystkie. Gdyby dało się w naszym modzie wprowadzić cheat, który tylko część przechodniów zmienia. Albo lepiej, jak w sieciowym mutku Massacre wrzucani są bezbronni przechodnie, tak może dałoby się za pomocą cheata uruchomić przypadkowe spawny w singlu. Trzebaby dobrze wgryźć się w robotę Kameka. To takie moje wolne myśli i wątpię, czy wykonalne...
I teraz. Edycja oryginalnych skryptów gry możliwa jest nadal. Ale - to nie zwalnia od dłubania w każdych mapach. I równie dobrze można po prostu dodać ową paczkę prawdziwego. Ma radość więc, że szybko to się da zrobić, jak szybko nastąpiła była, tak szybko zgasła.
W KW2 są cheaty, zmieniające hurtem wszystkie bieżące postaci na np. Potheads. Ale właśnie, wszystkie. Gdyby dało się w naszym modzie wprowadzić cheat, który tylko część przechodniów zmienia. Albo lepiej, jak w sieciowym mutku Massacre wrzucani są bezbronni przechodnie, tak może dałoby się za pomocą cheata uruchomić przypadkowe spawny w singlu. Trzebaby dobrze wgryźć się w robotę Kameka. To takie moje wolne myśli i wątpię, czy wykonalne...
Ostatnio zmieniony 07 sie 2008, 22:29 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Demonical Monk
- V.I.P.
- Posty: 138
- Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27
Poumieszczam ich normalnie na mapach w najlepszych miejscach i tyle. Nie będziemy się głowić nad tym.
Jest możliwe edytowanie istniejącego skryptu (najprawdopodobniej AW7Bystanders) tak, aby zależności od jakiegoś tam randoma (np 1 na 20) spawnował tajniaka. I nie trzeba wtedy podmieniać map tylko jeden plik z kodem.
Speed means freedom of the soul
Właściwie to nie wiem, bo nadal jakoś nie miałem ochoty poznać języka, w którym napisany jest cały ten kod.
Ale chodzi mi o to, że każdy AW7Bystander może mieć w kodzie (tu nie będzie problemu, bo ich skrypt jest pusty) coś takiego, że jeżeli np liczba wylosowana z 256 będzie mniejsza od 12 to ten Bystander będzie spawnował obok Tajniaka.
Ale chodzi mi o to, że każdy AW7Bystander może mieć w kodzie (tu nie będzie problemu, bo ich skrypt jest pusty) coś takiego, że jeżeli np liczba wylosowana z 256 będzie mniejsza od 12 to ten Bystander będzie spawnował obok Tajniaka.
Speed means freedom of the soul
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
łat??? pusty???Spoonman pisze:tu nie będzie problemu, bo ich skrypt jest pusty
uwierz mi nie jest pusty
ale to nie przeszkadza w dodaniu nowej funkcji
ale czy to się da??? pewnie tak ale trzeba się nazywać gamefan47, albo steven, albo kamek
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha