Witam wszystkich fanatyków postala.Grę przeszedłem już cztery razy i jeszcze ani razu mi się nie znudziła!W grze mamy wbudowany program do edycji gry i jej modyfikacji.Pomyślałem tak sobie że jeśli pragniemy naprawdę fajnych modów takich jak apocalipse wekeend to stwórzmy takie.Nawet drobne,te małe modziki mogą dać wiele frajdy.Ci,co umieją robić mody,znają się na fachu to mogliby robić takie mody.Podstawowym problemem w tworzeniu modów(może nie podstawowym)jest dodanie nowych rozmów kolesia.Można dodać nowe rozmowy w przerywnikach filmowych ale jako tekst.(tylko jak stworzyć taki przerywnik???)To taki mój mały pomysł.Osobiście nie umiem robić modów.Ale jakby mnie ktoś nauczył to chętnie bym popracował nad jakimś fajnym modzikiem który byłby tak fajny jak apocalipse wekeend.Starałbym się o zachowanie klimatu gry.Żadnych modyfikacji,tylko nowe,ciekawe misje w stylu postala.Mapki w tym stylu,żeby gra nie straciła na klimacie.
Wszyscy którzy chcą stworzyć jakiś mod niech tu piszą i się grupują.A być może powstanie niezła ekipa która stworzy fajnego moda?
Wszyscy którzy chcą tworzyć mody niech wejdą tu!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
apingo216 pisze:Pomyślałem tak sobie że jeśli pragniemy naprawdę fajnych modów takich jak apocalipse wekeend to stwórzmy takie
To w końcu jak?pingo216 pisze:Żadnych modyfikacji [...]
A sądząc po treści tematu, mamy Cię nauczyć robić mody i eee... zgrupować się tu aby zrobić jeden wielki? Dużo już chciało taki wielki mod zrobić, ale połowa z nich się rozpadła.
- Loc
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1996
- Rejestracja: 20 sie 2008, 14:31
- Lokalizacja: Outer-Outer Heaven
Ty musisz SAM się nauczyć mody, inni mogą Ci tylko dać drobne podpowiedzi. Ale prawda jest taka, że jak robisz mody, to jesteś zdany tylko na siebie. Od Ciebie zależy, co zrobisz, jak się będziesz uczył, czy zbierzesz grupę itp.
Dziękuję za wasze wypowiedzi.Są dla mnie niezwykle cenne.Widocznie ja sam muszę się nauczyć tworzyć te mody.Przede mną jeszcze długa droga.Bardzo chciałbym stworzyć jakiegoś fajnego moda.Czytałem tutaj poradniki ale to wszystko jest tak pomieszane że nie wiem od czego zacząć.Tam pisało coś o skinach a zaraz coś o mapce a jeszcze gdzieś indziej o misjach coś.Nie wiem za co mam się zabrać?
No siedzę przed komputerem,co mam najpierw ściągnąć?co zrobić pokolei aby stworzyć takiegomoda?
No siedzę przed komputerem,co mam najpierw ściągnąć?co zrobić pokolei aby stworzyć takiegomoda?
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Wielu ma zapał, ale ciężko to idzie, zwłaszcza grupowo. Kolejny z zapałem do pracy - witaj w klubie! Mamy nadzieję, że Twoje chęci szybko nie zanikną i naprawdę coś zrobisz fajnego, albo nawet utworzysz lub dołączysz do jakiejś już istniejącej grupy. Rąk do pracy nigdy za dużo! I to nawet nie musi być jakiś megamod, na początek mapa wystarczy. A sądząc z twych słów:
Pytaj, chętnie oprowadzimy Cię po świecie edytorki Postala. Wiedza jest ogromna.
Masz na myśli nowe misje i nowe mapy. Tego nam bardzo brak. Ale nie jest to łatwe. Lecz z pewnością jest łatwe dla tego, kto ma chęć, a przede wszystkim czas na to.pingo216 pisze:Żadnych modyfikacji,tylko nowe,ciekawe misje w stylu postala.Mapki w tym stylu,żeby gra nie straciła na klimacie.
Pytaj, chętnie oprowadzimy Cię po świecie edytorki Postala. Wiedza jest ogromna.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
to ja się chętnie przyłącze do autora tematu.też chętnie bym stworzył jakiś modzik ale nie wiem od czego zacząć.z photoshopem nie mam problemów ale gorzej z PostED itp.nigdy sie nie zajmowałem takimi programami tylko grafiką.wiec co do modeli 3d jeszcze chwile musze posiedziec zeyb cos zrobic ciekawego.tez prosilbym o pomoc
Mówcie mi: Doktor Eutanazja.
https://forum.postalsite.info/szkola-mistrzow-vf35.html - tutaj jest kilka poradników oraz masa linków do wszystkiego czego dusza zapragnie (no, PRAWIE wszystkiego )
Do tego:
https://postalsite.info/infusions/pro_do ... hp?did=149
oraz
https://postalsite.info/infusions/pro_do ... hp?did=148
Jako podstawowe podstawy powinno wystarczyć
Do tego:
https://postalsite.info/infusions/pro_do ... hp?did=149
oraz
https://postalsite.info/infusions/pro_do ... hp?did=148
Jako podstawowe podstawy powinno wystarczyć
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
Gdy spojrzałem na te wszystkie poradniki to aż entuzjazm mi opadł!Kurde ile to trzeba umieć żeby zrobić porządnego moda.Komputer mam wolny od rana do wieczora.Mogę się powoli uczyć krok po kroku jak co robić.A nóż widelec może się uda mi zrobić porządnego moda?
Dobra!Zabieram się do roboty!Zaraz zacznę ściągać wszystkie poradniki dotyczące tworzenia modów.Poczytam co i jak.Popraktykuję.Potem dowiem się od czego zacząć a na czym skończyć przy tworzeniu modów.Długo mi się zejdzie zanim się nauczę je tworzyć.
Moje postępy napisze następnym rzaem.Powiem,czego się nauczyłem.
Moje postępy napisze następnym rzaem.Powiem,czego się nauczyłem.
Ostatnio zmieniony 27 lip 2009, 14:44 przez pingo216, łącznie zmieniany 1 raz.
Kurde!Chciałem zainstalować postala a tu błąd instalacji!Instalka jest chyba uszkodzona...;-(
I na czym mam się uczyć???
Miałem oryginalną płytę a teraz nadaje się do wyrzucenia.Chyba dlatego że jest porysowana.Już od dawna miałem z nią problem.Cóż,pożyczę od kogoś.
I na czym mam się uczyć???
Miałem oryginalną płytę a teraz nadaje się do wyrzucenia.Chyba dlatego że jest porysowana.Już od dawna miałem z nią problem.Cóż,pożyczę od kogoś.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Regulamin się kłania
§ 3.12 >> Nie można pisać nowego postu pod swoim postem. Większość działów ma tą funkcję wyłączoną, tam jednak gdzie jest ona dostępna używaj jej tylko wtedy, gdy po paru dniach masz coś nowego do zakomunikowania.
Na przyszłość używaj opcji edycji
§ 3.12 >> Nie można pisać nowego postu pod swoim postem. Większość działów ma tą funkcję wyłączoną, tam jednak gdzie jest ona dostępna używaj jej tylko wtedy, gdy po paru dniach masz coś nowego do zakomunikowania.
Na przyszłość używaj opcji edycji
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Przepraszam,zaznajomię się z regulaminem.
Odnośnie tematu:niestety,zobaczyłem wideo tutoriale i wydaje mi się że nie nadaje się do tworzenia modów.To jest dla mnie za trudne:;-(Wybaczcie,ale nie jestem w stanie tego wszystkiego pojąć.Programy do tworzenia są po angielsku,jest tam masa opcji z których większość nie mogę ogarnąć.Na prawdę,brawa dla tych którzy tworzą te mody!
Próbowałem zmienić skiny ale to zbyt trudne dla mnie.a co do piero tworzyć intra czy nowe misje!Po prostu nie umiem.Dodatkowo coś przestawiłem w grze i teraz mi nie chodzi...
Muszę znowu pożyczać!Dla jednych to jest bułka z masłem a dla drugich ciężki orzech do zgryzienia.
Odnośnie tematu:niestety,zobaczyłem wideo tutoriale i wydaje mi się że nie nadaje się do tworzenia modów.To jest dla mnie za trudne:;-(Wybaczcie,ale nie jestem w stanie tego wszystkiego pojąć.Programy do tworzenia są po angielsku,jest tam masa opcji z których większość nie mogę ogarnąć.Na prawdę,brawa dla tych którzy tworzą te mody!
Próbowałem zmienić skiny ale to zbyt trudne dla mnie.a co do piero tworzyć intra czy nowe misje!Po prostu nie umiem.Dodatkowo coś przestawiłem w grze i teraz mi nie chodzi...
Muszę znowu pożyczać!Dla jednych to jest bułka z masłem a dla drugich ciężki orzech do zgryzienia.
No wiesz, na początku każdy "nie umiał" Osobiście polecam zacząć od stworzenia mapy w kształcie podstawowej kostki, na której z czasem (i narastającym skillem) będziesz umieszczał poszczególne bajery typu: przechodnie, woda, teren, drzewka, pick-up'y, trigger'y i wszystkie inne podstawowe rzeczy
Później zacznij dodawać własne tekstury, modele, zasięgnij języka UnrealScript i... po tym wszystkim pozostaje Ci już rozwijanie się na własną rękę, jeśli idzie o PostED
Do edycji modeli polecam Blender'a (zwłaszcza, jeśli zależy Ci na wersji polskiej, do grafiki 2D (tekstury, skiny itp.) GIMP'a (też jest wersja PL).
Nie ma co kryć, że potrzeba na to będzie sporo czasu, by opanować podstawy tworzenia modów, zwłaszcza że zmutowany UE2 z Postal'a bywa pod tym względem uciążliwy (głównie chodzi mi o stabilność). Jednak jeśli się nie poddasz i jakoś przez to przebrniesz, będziesz w stanie stworzyć ciekawe modyfikacje
Później zacznij dodawać własne tekstury, modele, zasięgnij języka UnrealScript i... po tym wszystkim pozostaje Ci już rozwijanie się na własną rękę, jeśli idzie o PostED
Do edycji modeli polecam Blender'a (zwłaszcza, jeśli zależy Ci na wersji polskiej, do grafiki 2D (tekstury, skiny itp.) GIMP'a (też jest wersja PL).
Nie ma co kryć, że potrzeba na to będzie sporo czasu, by opanować podstawy tworzenia modów, zwłaszcza że zmutowany UE2 z Postal'a bywa pod tym względem uciążliwy (głównie chodzi mi o stabilność). Jednak jeśli się nie poddasz i jakoś przez to przebrniesz, będziesz w stanie stworzyć ciekawe modyfikacje
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
Najpierw będę musiał załatwić sobie grę bo płytka o której wcześniej mówiłem nie działa.
No dobra.W sumie temat możnaby zamknąć.Dowiedziałem się tyle ile mi było potrzeba.
No dobra.W sumie temat możnaby zamknąć.Dowiedziałem się tyle ile mi było potrzeba.
Ostatnio zmieniony 27 lip 2009, 23:10 przez pingo216, łącznie zmieniany 1 raz.