Wszyscy którzy chcą tworzyć mody niech wejdą tu!

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
pingo216
Wnerwiony urzędas
Posty: 17
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:41

23 lip 2009, 13:27

Witam wszystkich fanatyków postala.Grę przeszedłem już cztery razy i jeszcze ani razu mi się nie znudziła!W grze mamy wbudowany program do edycji gry i jej modyfikacji.Pomyślałem tak sobie że jeśli pragniemy naprawdę fajnych modów takich jak apocalipse wekeend to stwórzmy takie.Nawet drobne,te małe modziki mogą dać wiele frajdy.Ci,co umieją robić mody,znają się na fachu to mogliby robić takie mody.Podstawowym problemem w tworzeniu modów(może nie podstawowym)jest dodanie nowych rozmów kolesia.Można dodać nowe rozmowy w przerywnikach filmowych ale jako tekst.(tylko jak stworzyć taki przerywnik???)To taki mój mały pomysł.Osobiście nie umiem robić modów.Ale jakby mnie ktoś nauczył to chętnie bym popracował nad jakimś fajnym modzikiem który byłby tak fajny jak apocalipse wekeend.Starałbym się o zachowanie klimatu gry.Żadnych modyfikacji,tylko nowe,ciekawe misje w stylu postala.Mapki w tym stylu,żeby gra nie straciła na klimacie.
Wszyscy którzy chcą stworzyć jakiś mod niech tu piszą i się grupują.A być może powstanie niezła ekipa która stworzy fajnego moda?


Awatar użytkownika
Alixo
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1653
Rejestracja: 05 kwie 2007, 08:49
Lokalizacja: localhost

24 lip 2009, 11:30

pingo216 pisze:Pomyślałem tak sobie że jeśli pragniemy naprawdę fajnych modów takich jak apocalipse wekeend to stwórzmy takie
a
pingo216 pisze:Żadnych modyfikacji [...]
To w końcu jak? xD
A sądząc po treści tematu, mamy Cię nauczyć robić mody i eee... zgrupować się tu aby zrobić jeden wielki? Dużo już chciało taki wielki mod zrobić, ale połowa z nich się rozpadła.


Obrazek
Awatar użytkownika
Loc
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1996
Rejestracja: 20 sie 2008, 14:31
Lokalizacja: Outer-Outer Heaven

24 lip 2009, 13:38

Ty musisz SAM się nauczyć mody, inni mogą Ci tylko dać drobne podpowiedzi. Ale prawda jest taka, że jak robisz mody, to jesteś zdany tylko na siebie. Od Ciebie zależy, co zrobisz, jak się będziesz uczył, czy zbierzesz grupę itp.


Awatar użytkownika
pingo216
Wnerwiony urzędas
Posty: 17
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:41

24 lip 2009, 22:37

Dziękuję za wasze wypowiedzi.Są dla mnie niezwykle cenne.Widocznie ja sam muszę się nauczyć tworzyć te mody.Przede mną jeszcze długa droga.Bardzo chciałbym stworzyć jakiegoś fajnego moda.Czytałem tutaj poradniki ale to wszystko jest tak pomieszane że nie wiem od czego zacząć.Tam pisało coś o skinach a zaraz coś o mapce a jeszcze gdzieś indziej o misjach coś.Nie wiem za co mam się zabrać?
No siedzę przed komputerem,co mam najpierw ściągnąć?co zrobić pokolei aby stworzyć takiegomoda?


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

24 lip 2009, 23:16

To zależy jakie aspekty gry chciałbyś zmienić. Dodać nowe etapy, misja, postaci, bronie, czy na przykład tylko pozmieniać tekstury na dobry początek 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 lip 2009, 01:24

Wielu ma zapał, ale ciężko to idzie, zwłaszcza grupowo. Kolejny z zapałem do pracy - witaj w klubie! :ok: Mamy nadzieję, że Twoje chęci szybko nie zanikną i naprawdę coś zrobisz fajnego, albo nawet utworzysz lub dołączysz do jakiejś już istniejącej grupy. Rąk do pracy nigdy za dużo! I to nawet nie musi być jakiś megamod, na początek mapa wystarczy. A sądząc z twych słów:
pingo216 pisze:Żadnych modyfikacji,tylko nowe,ciekawe misje w stylu postala.Mapki w tym stylu,żeby gra nie straciła na klimacie.
Masz na myśli nowe misje i nowe mapy. Tego nam bardzo brak. Ale nie jest to łatwe. Lecz z pewnością jest łatwe dla tego, kto ma chęć, a przede wszystkim czas na to.

Pytaj, chętnie oprowadzimy Cię po świecie edytorki Postala. Wiedza jest ogromna. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Comander
Niedorobiony bandzior
Posty: 27
Rejestracja: 23 gru 2008, 13:00
Lokalizacja: Podkarpacie

25 lip 2009, 12:02

to ja się chętnie przyłącze do autora tematu.też chętnie bym stworzył jakiś modzik ale nie wiem od czego zacząć.z photoshopem nie mam problemów ale gorzej z PostED itp.nigdy sie nie zajmowałem takimi programami tylko grafiką.wiec co do modeli 3d jeszcze chwile musze posiedziec zeyb cos zrobic ciekawego.tez prosilbym o pomoc :)


Mówcie mi: Doktor Eutanazja. :D
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

25 lip 2009, 20:17

https://forum.postalsite.info/szkola-mistrzow-vf35.html - tutaj jest kilka poradników oraz masa linków do wszystkiego czego dusza zapragnie (no, PRAWIE wszystkiego :-P) 8-)

Do tego:
https://postalsite.info/infusions/pro_do ... hp?did=149
oraz
https://postalsite.info/infusions/pro_do ... hp?did=148

Jako podstawowe podstawy powinno wystarczyć 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
pingo216
Wnerwiony urzędas
Posty: 17
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:41

27 lip 2009, 14:36

Gdy spojrzałem na te wszystkie poradniki to aż entuzjazm mi opadł!Kurde ile to trzeba umieć żeby zrobić porządnego moda.Komputer mam wolny od rana do wieczora.Mogę się powoli uczyć krok po kroku jak co robić.A nóż widelec może się uda mi zrobić porządnego moda?


Awatar użytkownika
pingo216
Wnerwiony urzędas
Posty: 17
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:41

27 lip 2009, 14:43

Dobra!Zabieram się do roboty!Zaraz zacznę ściągać wszystkie poradniki dotyczące tworzenia modów.Poczytam co i jak.Popraktykuję.Potem dowiem się od czego zacząć a na czym skończyć przy tworzeniu modów.Długo mi się zejdzie zanim się nauczę je tworzyć.
Moje postępy napisze następnym rzaem.Powiem,czego się nauczyłem.
Ostatnio zmieniony 27 lip 2009, 14:44 przez pingo216, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
pingo216
Wnerwiony urzędas
Posty: 17
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:41

27 lip 2009, 15:04

Kurde!Chciałem zainstalować postala a tu błąd instalacji!Instalka jest chyba uszkodzona...;-(
I na czym mam się uczyć???
Miałem oryginalną płytę a teraz nadaje się do wyrzucenia.Chyba dlatego że jest porysowana.Już od dawna miałem z nią problem.Cóż,pożyczę od kogoś.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

27 lip 2009, 15:58

Regulamin się kłania :czytaj:

§ 3.12 >> Nie można pisać nowego postu pod swoim postem. Większość działów ma tą funkcję wyłączoną, tam jednak gdzie jest ona dostępna używaj jej tylko wtedy, gdy po paru dniach masz coś nowego do zakomunikowania.

Na przyszłość używaj opcji edycji


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
pingo216
Wnerwiony urzędas
Posty: 17
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:41

27 lip 2009, 21:38

Przepraszam,zaznajomię się z regulaminem.;-)
Odnośnie tematu:niestety,zobaczyłem wideo tutoriale i wydaje mi się że nie nadaje się do tworzenia modów.To jest dla mnie za trudne:;-(Wybaczcie,ale nie jestem w stanie tego wszystkiego pojąć.Programy do tworzenia są po angielsku,jest tam masa opcji z których większość nie mogę ogarnąć.Na prawdę,brawa dla tych którzy tworzą te mody!
Próbowałem zmienić skiny ale to zbyt trudne dla mnie.a co do piero tworzyć intra czy nowe misje!Po prostu nie umiem.Dodatkowo coś przestawiłem w grze i teraz mi nie chodzi...
Muszę znowu pożyczać!Dla jednych to jest bułka z masłem a dla drugich ciężki orzech do zgryzienia.


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

27 lip 2009, 22:24

No wiesz, na początku każdy "nie umiał" :-P Osobiście polecam zacząć od stworzenia mapy w kształcie podstawowej kostki, na której z czasem (i narastającym skillem) będziesz umieszczał poszczególne bajery typu: przechodnie, woda, teren, drzewka, pick-up'y, trigger'y i wszystkie inne podstawowe rzeczy :-P
Później zacznij dodawać własne tekstury, modele, zasięgnij języka UnrealScript i... po tym wszystkim pozostaje Ci już rozwijanie się na własną rękę, jeśli idzie o PostED 8-)

Do edycji modeli polecam Blender'a (zwłaszcza, jeśli zależy Ci na wersji polskiej, do grafiki 2D (tekstury, skiny itp.) GIMP'a (też jest wersja PL).

Nie ma co kryć, że potrzeba na to będzie sporo czasu, by opanować podstawy tworzenia modów, zwłaszcza że zmutowany UE2 z Postal'a bywa pod tym względem uciążliwy (głównie chodzi mi o stabilność). Jednak jeśli się nie poddasz i jakoś przez to przebrniesz, będziesz w stanie stworzyć ciekawe modyfikacje 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
pingo216
Wnerwiony urzędas
Posty: 17
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:41

27 lip 2009, 23:09

Najpierw będę musiał załatwić sobie grę bo płytka o której wcześniej mówiłem nie działa.
No dobra.W sumie temat możnaby zamknąć.Dowiedziałem się tyle ile mi było potrzeba.
Ostatnio zmieniony 27 lip 2009, 23:10 przez pingo216, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ