[Mod] Więcej slotów na save'y.

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

14 kwie 2017, 21:17

Hejka. Ostatnio chodzi mi po głowie pomysł na mini moda, który będzie miał na celu zwiększyć ilość wolnych slotów na save'y. W Postalu 2 STP i pochodnymi zawsze mnie irytowała ich mała ilość, dlatego pomyślałem, żeby zwiększyć ją dwukrotnie. Problem w tym, że nie wiem dokładnie, który plik odpowiada za save'y. Rozpakowując skrypt "Shell.u" znalazłem plik o nazwie "MenuLoadSave.uc" i teraz mam pytanie. Czy to ten plik właśnie odpowiada za ilość zapisów wyświetlanych w menu gry, czy jest jeszcze jakiś inny?

EDIT: Mod jest ukończony i można go pobrać tu

EDIT 2: Mod powinien również działać na AW i AWP (po prostu wklejamy oba pliki tam, gdzie mamy zainstalowanego STP/AW/AWP)

Autor moda: Dev4ever
Współtwórca moda: Tiquill
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2017, 19:20 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 5 razy.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

16 kwie 2017, 12:02

A czy tego nie zmieniało się w którymś pliku konfiguracyjnym .ini po prostu? :D


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

16 kwie 2017, 12:11

Postal2Game> class P2GameInfoSingle extends P2GameInfo;

Kod: Zaznacz cały

const QUICKSAVE_SLOT			= 9;
const AUTOSAVE_SLOT				= 10;

const LOADGAME_URL				= "?load=";


8=======D
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

18 kwie 2017, 00:12

seebeek17 pisze:A czy tego nie zmieniało się w którymś pliku konfiguracyjnym .ini po prostu?
Niestety dodawanie nowych linijek w pliku SaveGameInfo.ini nie wystarcza, gdyż zapisując grę na jednym slocie, zapisuje ją również na pozostałych nowo dodanych slotach. Trzeba najprawdopodobniej w samym skrypcie od zapisu gier pododawać więcej slotów.
Rycho3D pisze:Postal2Game> class P2GameInfoSingle extends P2GameInfo;

Kod: Zaznacz cały

const QUICKSAVE_SLOT			= 9;
const AUTOSAVE_SLOT				= 10;

const LOADGAME_URL				= "?load=";
A te linijki nie odpowiadają przypadkiem za miejsca, w jakich slotach ma być umiejscowiony quick i autosave?

Edit: W Shell.u w "MenuSave" i "MenuLoadSave" dodałem większą ilość save'ów kopiując po prostu kolejne linijki o nazwie "aiSlotOrder" i zwiększając w każdej liczbę o 1 (czyli aiSlotOrder(11)=11, aiSlotOrder(12)=12,aiSlotOrder(13)=13 itd..) Po zapisaniu zmian w obu skryptach zabrałem się za kompilację Shell.u Wszystko przebiega bez problemów do końca, ale kompilacja z niewiadomych przyczyn nie chce się zakończyć. Nie wyświetla błędów, tylko staje w bezruchu. Chciałem sprawdzić, czy kompilacja uda się przy nie edytowaniu niczego, ale także nie chce się zakończyć :!: Poniżej załączam obrazek jak to wygląda:
Załączniki
Nie chce działać Kufa!.jpg
Nie chce działać Kufa!.jpg (258.77 KiB) Przejrzano 2800 razy
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2017, 01:04 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

18 kwie 2017, 15:43

zamiast tego programu użyj ucc make, tak jak w poradniku seebka17 :P


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

18 kwie 2017, 16:23

Spróbuj poczekać z 10 minut


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

18 kwie 2017, 16:32

Zostawiłem kompilację nawet na pół godziny i dalej nic się nie działo, tak jakby program się zamroził.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 kwie 2017, 14:09

A dodałeś wszystkie potrzebne pliki "u" do listy ?


8=======D
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

19 kwie 2017, 15:53

Tak dodałem wszystkie niestety nic to nie daje, bo zawsze pasek staje na "ACTION_ShellMenu", nie wyświetla błędów, ale nie chce iść dalej ;)
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2017, 15:54 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

19 kwie 2017, 15:54

podeslij skrypty to spróbuję ci je skompilować.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

19 kwie 2017, 15:59

Pan Szatan pisze:podeslij skrypty to spróbuję ci je skompilować.
Ok, spróbujmy więc.
Załączniki
Shell.rar
(149.37 KiB) Pobrany 96 razy


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

19 kwie 2017, 16:33

Wywalił błąd:
Załączniki
Bez tytułu.png
Bez tytułu.png (19.93 KiB) Przejrzano 2743 razy


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

19 kwie 2017, 16:45

Z tego, co widzę, kompilowałeś ten plik w edytorze P2C, a plik który wysłałem bazuje na zasadach STP ;)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 kwie 2017, 18:02

Pisałem w swoim tutorialu, że ważniejsza jest treść loga UCC a nie to co w oknie kompilatora, nie ważne, czy samego UCC czy nakładki UMake. Co masz w logu?

No i chyba paczki Shell nie da się poprawnie skompilować, sam już nie pamiętam.


Próbowałem to zrobić samemu wprost w PostEd, aby ominąć problem z kompilacją. Zmienić się dało Shell.MenuLoadSave i zapisać, i grę ruszyć. (Automatycznie też zmieniła się podklasa MenuSave). Ale to nie zmieniło ilości slotów. No to edytowałem dodatkowo o te nowe sloty też FPSGame.SlotInfoMgr (ten od SavedGameInfo.ini) ale to też nic nie zmieniło. Jak co, to w załączniku masz obie paczki...

To jest zależne od jeszcze innych czynników. A czytając komentarze do kodu, to nie mieli z tym łatwo...
Załączniki
MenuLoadSave.zip
(299.3 KiB) Pobrany 97 razy


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

20 kwie 2017, 19:41

Tiquill pisze:Pisałem w swoim tutorialu, że ważniejsza jest treść loga UCC a nie to co w oknie kompilatora, nie ważne, czy samego UCC czy nakładki UMake. Co masz w logu?
Taki błąd znalazłem na początku loga:

Kod: Zaznacz cały

Warning: Nie udało się załadować 'Shell.u': Nie można znaleźć pliku 'Shell.u'
Warning: Nie udało się załadowanie paczki: Nie można znaleźć pliku 'Shell.u'
Dziwne, bo ja posiadam plik Shell.u w folderze System :drapanie:
Tiquill pisze:Próbowałem to zrobić samemu wprost w PostEd, aby ominąć problem z kompilacją. Zmienić się dało Shell.MenuLoadSave i zapisać, i grę ruszyć. (Automatycznie też zmieniła się podklasa MenuSave). Ale to nie zmieniło ilości slotów. No to edytowałem dodatkowo o te nowe sloty też FPSGame.SlotInfoMgr (ten od SavedGameInfo.ini) ale to też nic nie zmieniło. Jak co, to w załączniku masz obie paczki...
Dzięki za skompilowanie tych plików, teraz jestem o krok do przodu ku zwiększeniu ilości slotów na save'y :) Żeby zadziałało, spróbuję teraz pokombinować w Postalgame.u oraz w SaveGameInfo.ini.


ODPOWIEDZ