[Mod] Więcej slotów na save'y.
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Hejka. Ostatnio chodzi mi po głowie pomysł na mini moda, który będzie miał na celu zwiększyć ilość wolnych slotów na save'y. W Postalu 2 STP i pochodnymi zawsze mnie irytowała ich mała ilość, dlatego pomyślałem, żeby zwiększyć ją dwukrotnie. Problem w tym, że nie wiem dokładnie, który plik odpowiada za save'y. Rozpakowując skrypt "Shell.u" znalazłem plik o nazwie "MenuLoadSave.uc" i teraz mam pytanie. Czy to ten plik właśnie odpowiada za ilość zapisów wyświetlanych w menu gry, czy jest jeszcze jakiś inny?
EDIT: Mod jest ukończony i można go pobrać tu
EDIT 2: Mod powinien również działać na AW i AWP (po prostu wklejamy oba pliki tam, gdzie mamy zainstalowanego STP/AW/AWP)
Autor moda: Dev4ever
Współtwórca moda: Tiquill
EDIT: Mod jest ukończony i można go pobrać tu
EDIT 2: Mod powinien również działać na AW i AWP (po prostu wklejamy oba pliki tam, gdzie mamy zainstalowanego STP/AW/AWP)
Autor moda: Dev4ever
Współtwórca moda: Tiquill
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2017, 19:20 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 5 razy.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Postal2Game> class P2GameInfoSingle extends P2GameInfo;
Kod: Zaznacz cały
const QUICKSAVE_SLOT = 9;
const AUTOSAVE_SLOT = 10;
const LOADGAME_URL = "?load=";
8=======D
Niestety dodawanie nowych linijek w pliku SaveGameInfo.ini nie wystarcza, gdyż zapisując grę na jednym slocie, zapisuje ją również na pozostałych nowo dodanych slotach. Trzeba najprawdopodobniej w samym skrypcie od zapisu gier pododawać więcej slotów.seebeek17 pisze:A czy tego nie zmieniało się w którymś pliku konfiguracyjnym .ini po prostu?
A te linijki nie odpowiadają przypadkiem za miejsca, w jakich slotach ma być umiejscowiony quick i autosave?Rycho3D pisze:Postal2Game> class P2GameInfoSingle extends P2GameInfo;Kod: Zaznacz cały
const QUICKSAVE_SLOT = 9; const AUTOSAVE_SLOT = 10; const LOADGAME_URL = "?load=";
Edit: W Shell.u w "MenuSave" i "MenuLoadSave" dodałem większą ilość save'ów kopiując po prostu kolejne linijki o nazwie "aiSlotOrder" i zwiększając w każdej liczbę o 1 (czyli aiSlotOrder(11)=11, aiSlotOrder(12)=12,aiSlotOrder(13)=13 itd..) Po zapisaniu zmian w obu skryptach zabrałem się za kompilację Shell.u Wszystko przebiega bez problemów do końca, ale kompilacja z niewiadomych przyczyn nie chce się zakończyć. Nie wyświetla błędów, tylko staje w bezruchu. Chciałem sprawdzić, czy kompilacja uda się przy nie edytowaniu niczego, ale także nie chce się zakończyć Poniżej załączam obrazek jak to wygląda:
- Załączniki
-
- Nie chce działać Kufa!.jpg (258.77 KiB) Przejrzano 2959 razy
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2017, 01:04 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
zamiast tego programu użyj ucc make, tak jak w poradniku seebka17
I'm fucking insane in the brain.
Zostawiłem kompilację nawet na pół godziny i dalej nic się nie działo, tak jakby program się zamroził.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Tak dodałem wszystkie niestety nic to nie daje, bo zawsze pasek staje na "ACTION_ShellMenu", nie wyświetla błędów, ale nie chce iść dalej
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2017, 15:54 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
podeslij skrypty to spróbuję ci je skompilować.
I'm fucking insane in the brain.
Ok, spróbujmy więc.Pan Szatan pisze:podeslij skrypty to spróbuję ci je skompilować.
- Załączniki
-
- Shell.rar
- (149.37 KiB) Pobrany 101 razy
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Wywalił błąd:
- Załączniki
-
- Bez tytułu.png (19.93 KiB) Przejrzano 2902 razy
I'm fucking insane in the brain.
Z tego, co widzę, kompilowałeś ten plik w edytorze P2C, a plik który wysłałem bazuje na zasadach STP
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Pisałem w swoim tutorialu, że ważniejsza jest treść loga UCC a nie to co w oknie kompilatora, nie ważne, czy samego UCC czy nakładki UMake. Co masz w logu?
No i chyba paczki Shell nie da się poprawnie skompilować, sam już nie pamiętam.
Próbowałem to zrobić samemu wprost w PostEd, aby ominąć problem z kompilacją. Zmienić się dało Shell.MenuLoadSave i zapisać, i grę ruszyć. (Automatycznie też zmieniła się podklasa MenuSave). Ale to nie zmieniło ilości slotów. No to edytowałem dodatkowo o te nowe sloty też FPSGame.SlotInfoMgr (ten od SavedGameInfo.ini) ale to też nic nie zmieniło. Jak co, to w załączniku masz obie paczki...
To jest zależne od jeszcze innych czynników. A czytając komentarze do kodu, to nie mieli z tym łatwo...
No i chyba paczki Shell nie da się poprawnie skompilować, sam już nie pamiętam.
Próbowałem to zrobić samemu wprost w PostEd, aby ominąć problem z kompilacją. Zmienić się dało Shell.MenuLoadSave i zapisać, i grę ruszyć. (Automatycznie też zmieniła się podklasa MenuSave). Ale to nie zmieniło ilości slotów. No to edytowałem dodatkowo o te nowe sloty też FPSGame.SlotInfoMgr (ten od SavedGameInfo.ini) ale to też nic nie zmieniło. Jak co, to w załączniku masz obie paczki...
To jest zależne od jeszcze innych czynników. A czytając komentarze do kodu, to nie mieli z tym łatwo...
- Załączniki
-
- MenuLoadSave.zip
- (299.3 KiB) Pobrany 103 razy
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Taki błąd znalazłem na początku loga:Tiquill pisze:Pisałem w swoim tutorialu, że ważniejsza jest treść loga UCC a nie to co w oknie kompilatora, nie ważne, czy samego UCC czy nakładki UMake. Co masz w logu?
Kod: Zaznacz cały
Warning: Nie udało się załadować 'Shell.u': Nie można znaleźć pliku 'Shell.u'
Warning: Nie udało się załadowanie paczki: Nie można znaleźć pliku 'Shell.u'
Dzięki za skompilowanie tych plików, teraz jestem o krok do przodu ku zwiększeniu ilości slotów na save'y Żeby zadziałało, spróbuję teraz pokombinować w Postalgame.u oraz w SaveGameInfo.ini.Tiquill pisze:Próbowałem to zrobić samemu wprost w PostEd, aby ominąć problem z kompilacją. Zmienić się dało Shell.MenuLoadSave i zapisać, i grę ruszyć. (Automatycznie też zmieniła się podklasa MenuSave). Ale to nie zmieniło ilości slotów. No to edytowałem dodatkowo o te nowe sloty też FPSGame.SlotInfoMgr (ten od SavedGameInfo.ini) ale to też nic nie zmieniło. Jak co, to w załączniku masz obie paczki...
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688