Wczesne wersje AVPC już do pobrania
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
WIEM jak naprawić problem z terenem
w grze brakuje paczki textur “spew.utx”
ta paczka znajduje się w AW
należy ją z kopiować do do folderu “Textures” w AVPC
i po problemie (chociaż jednym)
w grze brakuje paczki textur “spew.utx”
ta paczka znajduje się w AW
należy ją z kopiować do do folderu “Textures” w AVPC
i po problemie (chociaż jednym)
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
No!
Teraz to to jest zjadliwe. Dzięki za pomoc.
Teraz to to jest zjadliwe. Dzięki za pomoc.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Te wiszenie w powietrzu i brak śniegu, to nie wina AVPC.
Muszę choć tu w pełni obronić moda Oagha. Sygnalizowałem kiedyś o tym w temacie Zły plik spew.utx, brak śniegu i inne zagadki.... Kto to skojarzył, mógł szybko pozbyć się tego problemu. To jest wina naszych Postali, a nie moda Oagha. Po łbie dostał AVPC, co nie jest jego winą, szkoda. Każda, każda zimowa mapa ma ten sam problem. Co jednak pojedyńcza mapa, to mapa, da się to przeżyć. Ale tu idzie o mega moda, cholerka. Kowal ukradł, Cygana powiesili. Niesprawiedliwe to. A ten spew.utx to jak zaraza. Podłączasz się do multi polskiego i... Ech, mają zły, muszę i ja go wziąć... I tak zaraza trwa. Kto więc ma tego złego spewa, niech raz i ostatecznie pozbędzie się tego syfa.
Zaś co do wersji AVPC. Który nowszy, 1000 czy 1120? Otóż nowsze, więcej i bogatsze pliki ma... wersja o starszej numeracji, czyli 1000. Ta zaś nie ma dodanego moda StevensMod. Wypada więc na wersję 1120 zainstalować wersję 1000, aby mieć optimum. Chyba.
No i nie rozumiem tego zawodu. To wspaniały mod! Tylko że jeszcze w wersji beta. Oagh chyba zrobił błąd, upubliczniając go tak wcześnie i sobie zaszkodził. Ale co? Nikt nie cieszy się z nowej zwierzyny i innych niespodzianek? Jak wszedłem do domu i usłyszałem gong do drzwi - to jest namiastka realu, którego brakuje w P2. Bo w AVPC domy żyją. Dzwonki, spłuczki - to są smaczki które dają namiastkę naprawdę zamieszkanych domów! A gdy po tym gongu wszedłem dalej - piekna choinka i kolory! Zrobiło mi się tak cieplutko na serduchu... Ciepłe, żywe Święta! Tego dotąd Postal mi nie dał. A smaczkiem dodatkowym jest, że my w tą ciepłą Gwiazdkę robimy... rozpierduchę. Jak tego nie lubić?
Acha, misje. Mapa pokazuje się z lokacjami AVPC, ale misje pzostają z P2. Tak na pewno nie będzie. Choć gdyby nawet, to i tak mi to nie przeszkadza. Bo mam bogaty świat do przejścia i porcję nowej zabawy! Odmiennej od P2, ED czy Sztopora. To mało? A dodatkowo erotyczne smaczki, piękna panienka o latynoskiej urodzie...
A na przeszkadzające menu StevensMod'a w wersj 1120 też jest rada. Mod działa na zasadzie KW2 i łatwo go wyłączyć z gry edytując plik PostalChristmas.ini. Albo nadpisując tenże plikiem z wersji 1000. I już dobrze.
Głowa do góry! Zrehabilitujcie tego moda. To nie jest jego koniec, tylko początek!
Muszę choć tu w pełni obronić moda Oagha. Sygnalizowałem kiedyś o tym w temacie Zły plik spew.utx, brak śniegu i inne zagadki.... Kto to skojarzył, mógł szybko pozbyć się tego problemu. To jest wina naszych Postali, a nie moda Oagha. Po łbie dostał AVPC, co nie jest jego winą, szkoda. Każda, każda zimowa mapa ma ten sam problem. Co jednak pojedyńcza mapa, to mapa, da się to przeżyć. Ale tu idzie o mega moda, cholerka. Kowal ukradł, Cygana powiesili. Niesprawiedliwe to. A ten spew.utx to jak zaraza. Podłączasz się do multi polskiego i... Ech, mają zły, muszę i ja go wziąć... I tak zaraza trwa. Kto więc ma tego złego spewa, niech raz i ostatecznie pozbędzie się tego syfa.
Zaś co do wersji AVPC. Który nowszy, 1000 czy 1120? Otóż nowsze, więcej i bogatsze pliki ma... wersja o starszej numeracji, czyli 1000. Ta zaś nie ma dodanego moda StevensMod. Wypada więc na wersję 1120 zainstalować wersję 1000, aby mieć optimum. Chyba.
No i nie rozumiem tego zawodu. To wspaniały mod! Tylko że jeszcze w wersji beta. Oagh chyba zrobił błąd, upubliczniając go tak wcześnie i sobie zaszkodził. Ale co? Nikt nie cieszy się z nowej zwierzyny i innych niespodzianek? Jak wszedłem do domu i usłyszałem gong do drzwi - to jest namiastka realu, którego brakuje w P2. Bo w AVPC domy żyją. Dzwonki, spłuczki - to są smaczki które dają namiastkę naprawdę zamieszkanych domów! A gdy po tym gongu wszedłem dalej - piekna choinka i kolory! Zrobiło mi się tak cieplutko na serduchu... Ciepłe, żywe Święta! Tego dotąd Postal mi nie dał. A smaczkiem dodatkowym jest, że my w tą ciepłą Gwiazdkę robimy... rozpierduchę. Jak tego nie lubić?
Acha, misje. Mapa pokazuje się z lokacjami AVPC, ale misje pzostają z P2. Tak na pewno nie będzie. Choć gdyby nawet, to i tak mi to nie przeszkadza. Bo mam bogaty świat do przejścia i porcję nowej zabawy! Odmiennej od P2, ED czy Sztopora. To mało? A dodatkowo erotyczne smaczki, piękna panienka o latynoskiej urodzie...
A na przeszkadzające menu StevensMod'a w wersj 1120 też jest rada. Mod działa na zasadzie KW2 i łatwo go wyłączyć z gry edytując plik PostalChristmas.ini. Albo nadpisując tenże plikiem z wersji 1000. I już dobrze.
Głowa do góry! Zrehabilitujcie tego moda. To nie jest jego koniec, tylko początek!
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A więc prawie na samym dole pliku PostalChristmas.ini w sekcji
Jeśli ktoś nie chce bawić się w edytowanie pliku, może ściągnąć załącznik z nim. Zmodyfikowałem tam też inne parametry przydatne w grze. Koleś już widzi w poprawnej odległości (FovAngleDegrees=90.000000 zmieniłem na FovAngleDegrees=80.000000) oraz ustawiłem rozdzielczość gry na bardziej strawną dla starszych komputerów i domyślną dla samego P2, czyli z 1280x1024 na 800x600 (autor widać ma wypasionego kompa, hehe).
To wystarczy, aby pozbyć się HUD-a moda StevensMod.[StevensMod.SMP2Interaction]
znajdujemy wpis
bSMHUD=True
i zmieniamy go na
bSMHUD=False
Jeśli ktoś nie chce bawić się w edytowanie pliku, może ściągnąć załącznik z nim. Zmodyfikowałem tam też inne parametry przydatne w grze. Koleś już widzi w poprawnej odległości (FovAngleDegrees=90.000000 zmieniłem na FovAngleDegrees=80.000000) oraz ustawiłem rozdzielczość gry na bardziej strawną dla starszych komputerów i domyślną dla samego P2, czyli z 1280x1024 na 800x600 (autor widać ma wypasionego kompa, hehe).
- Załączniki
-
- PostalChristmas_ini.zip
- (5.25 KiB) Pobrany 279 razy
Ostatnio zmieniony 20 lis 2007, 20:11 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Super, specjalny dział dla AVPC. Obyśmy już niedługo mogli rozmawiać tu o urokach tej modyfikacji.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Szybka reakcja, Kmieciu!
Tak, mod ma już swoje własne forum. Uznałem, że czas już na to.
Zaraz... jak to było w pierwszym poście o tym modzie?
Tak, mod ma już swoje własne forum. Uznałem, że czas już na to.
Już możemy! Beta betą, ale - mamy go!Kmieciu pisze:Obyśmy już niedługo mogli rozmawiać tu o urokach tej modyfikacji.
Zaraz... jak to było w pierwszym poście o tym modzie?
Heh, Hyde Park... No i proszę, jak to się ładnie rozwinęło. Łezka się kręci w oku.Mixer pisze:stworzylem ten temat w HP gdyz wydaje mi sie ze ten dodatek jest wam znany a ja go przeoczylem
ale jesli nie to warto mu poswiecic temat
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- PostalFanIMakeArts
- Początkujący morderca
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 wrz 2007, 22:39
- Lokalizacja: Augustów
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Może i zdefinicji beta to pełna wersja, ale w praktyce wygląda to inaczej. Tu: AVPC to nie jest pełna wersja. Na nią jeszcze poczekamy przynajmniej do grudnia.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
zgadzam sie z toba jak sie wam nie podoba to nie instalujcie tylko poczekajcie na oficjalna wersjeKemoT86 pisze:Ale marudzicie BETA to BETA!
Na gwiazdkę będziecie jak szaleni w AVPC...
Cieszmy się tym co mamy!
Dla mnie duży + za wykończenie broni jak i strzały łuski itp
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Bo przecież nikt nie zmusza. A jeśli kto żądny ciekawości - niech się cieszy, że ją zaspokoi. Zaś błędów nie ma się co bać, bo na tym forum to nic niezwykłego. Ponadto AVPC wcale nie ma takich błędów jak AWP - jest mniej rozbudowane. AVPC to przede wszystkim mapy, nie nowe bronie czy efekty. A map nigdy nie za wiele...
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
AVPC jest bardziej rozbudoway niz AWP ale czy przebija(lub tez przebije) ED?? mi sie wydaje ze takTiquill pisze:Bo przecież nikt nie zmusza. A jeśli kto żądny ciekawości - niech się cieszy, że ją zaspokoi. Zaś błędów nie ma się co bać, bo na tym forum to nic niezwykłego. Ponadto AVPC wcale nie ma takich błędów jak AWP - jest mniej rozbudowane. AVPC to przede wszystkim mapy, nie nowe bronie czy efekty. A map nigdy nie za wiele...