W oczekiwaniu na P3

Zapowiedzi i spekulacje dotyczące trzeciej części gry.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

05 kwie 2009, 14:39

Modlę się, żeby nie wyszła z tego kaszanka typu Bad Day L.A. To ma być brutalna gra. Jakby poprawili to, o czym napisałem, to Postal III rzeczywiście byłby dobrą kontynuacją serii, a tak nie mam na co czekać (a jeszcze niedawno czekałem). Ukaże się demo, wtedy zobaczymy co z tego będzie. Tak więc Vince - czekamy na Twój krok.


Posiadam zasilacz z białej listy.
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

09 kwie 2009, 02:07

Elvis Scatter pisze:Motyw żywej tarczy był już w grze Hitman: Blood Money, można jeździć pojazdem, i to rzuca się oczy.
Jestem bardzo happy na motyw żywej tarczy. Mam w nosie, że to już było, bo:
1. Bardzo mi się to podoba.
2. Po raz pierwszy tłumaczy widok zza pleców jako dobry ruch. Choć obok widoku FPP, do wyboru.

Elvis Scatter pisze:
zielAK pisze:Benzyna za szybko się spala.
To nie wszystko. Benzyna w rzeczywistości spala się w inny sposób - ogień powinien być na większym poziomie. Jedyne co mi się podoba, to ślady po benzynie. Nic poza tym.

Reasumując, RWS prawdopodobnie pozostanie przy obecnym rozwiązaniu, a wnika to z najnowszych trailerów.
Elvis Scatter pisze:obecny trailer jest z tego roku. Spójrzmy teraz na screeny i trailery z poprzedniego roku - nie widać większych zmian.
Ogień można zmienić, to nie jest tak kluczowa kwestia, aby była nieruszalna. No i nie wiemy tak naprawdę jaki jest dzisiejszy stan rzeczy. Prezentowane trailery mogą być sprzed paru miesięcy, zawsze nieco spóźnione do faktycznego postępu prac. Może to trochę bezsensowne, bo powinni pokazywać aktualny stan, aby móc uwzględnić poprawki sugerowane przez fanów. Lecz kto ich wie, może nie chcą słuchać sugestii, a chcą za to zaskoczyć. E, sam nie wierzę, w to co piszę. ;)

Robsessed pisze:chciałbym dostać nowszą wersję Postala 2
Elvis Scatter pisze:Gdzie tu jest łopata, możliwość oddania moczu i strzelba? Bez tego gra stanie się nudna, a to dlatego, iż są to cechy charakterystyczne dla tej gry.
Nowsza wersja P2? Znów łopata? Może być, jako poboczny dodatek. Ale gdybym miał tworzyć kontynuację serii, nie przestawałbym na starych rozwiązaniach, a szukał czegoś nowszego. Zgodzę się na przyjęcie P3, która jest P3 a nie kontynuacją P2. Trudno coś nowego wymyślić, trudno też kopiować stare rozwiązania i nic poza nimi. Wszystko zależy od samych twórców. Jeśli wciąż pali się w nich ten sam ogień, zrobią dobrą rzecz. A jeśli zechcą odcinać kupony od wcześniejszych numerków, będzie niedobrze.

Silver Dragon pisze:może to być całkiem fajna gierka. (...) Tak ogólnie patrząc na ostatnie megaprodukcje gier, prócz grafiki, nie wnoszą nic nowego do swoich gatunków.
No i ta "fajna gierka" jest najbardziej niebezpieczna. O to się rozchodzi, tego się obawiam, by to nie była gra, która, jak inne, nie wnosi nic nowego. Nie chcę "takiejsobości", do ciężkiej Anielki! :/ Niechże P3 będzie inne od P2, niechże będzie takie jak P2, to i tak rzecz drugoplanowa. Bo istotne jest, by nie była miałką pulpą. Bo zafrapowała, zatrzymała, pozytywnie zaskoczyła, pozytywnie zbulwersowała i nie znikła po paru miesiącach od premiery. Że chcę najwyższego budynku świata? A tak, kurna, chcę! I nie idzie mi tu o wydajność grafiki, optymalizację itp. techniczne szczegóły. Ale o to, by twórcy przelali w tą grę to coś, co ja poczuję. Jakby to coś było moje od zawsze. Amen. 8-)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

10 kwie 2009, 08:47

Hmm... Budynek został podpalony. BN ma powiedzmy 30-40% szans na wyskok przez szybę. Niezła byłaby akcja na zewnątrz - samobójstwo na miejscu. Co o tym myślicie? Pozostałych rzeczy pewnie nie poprawią, nie wiem jaki byłby sens publikowania starych zwiastunów przez twórców.


Posiadam zasilacz z białej listy.
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

23 cze 2009, 22:52

[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]

P3 widziany oczami zwykłego gracza
Wideo stare, ale nie było tego tu jeszcze
Ostatnio zmieniony 23 cze 2009, 22:54 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 17:18
Lokalizacja: Breslau

24 cze 2009, 15:29

Czyżby niedługo miało wyjść demo?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 cze 2009, 01:54

Oj, wątpię. Choć byłoby pożądane. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

17 lis 2009, 10:32

https://www.criticalgamer.co.uk/2009/11/ ... ors-speak/

Ciekawy wywiad (jak kto rozumie po angielsku)
Patrząc na załączone screeny, nie jestem zbytnio przekonany co do wymagań minimalnych gry o których myśleliśmy. Bez dualnego rdzenia się nie obejdzie. Druga sprawa, efekty wizualne są w moim odczuciu z leksza przesadzone.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Alixo
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1653
Rejestracja: 05 kwie 2007, 08:49
Lokalizacja: localhost

18 lis 2009, 06:37

Nie wiem czemu, ale przez te skriny przypomniał mi się klimat z FarCry 2


Obrazek
Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

18 lis 2009, 09:43

A mi White Gold: War in Paradise (aka Xenus II). Grafika może być, ale to już nie ten sam Postal co kiedyś. Mało przemocy, coś w stylu Bad Day L.A. I ta kamera... mam nadzieję, że będzie równie rozbudowany tryb FPP. A o dacie premiery nie wiemy praktycznie nic. Wciąż jest przesuwana.
Ostatnio zmieniony 18 lis 2009, 09:46 przez The Iceman, łącznie zmieniany 1 raz.


Posiadam zasilacz z białej listy.
Awatar użytkownika
Dzastin
Seryjny zabójca
Posty: 336
Rejestracja: 20 lip 2009, 21:03
Lokalizacja: Zgierz

19 lis 2009, 22:22

Premiera światowa została przeniesiona na maja 2010r :<
Efekty krwi są dobre, denerwuje mnie tylko to, jak Koleś strzela z pistoletu, trochę dziwnie to zrobili :mgun: Aha! I jeszcze odcień benzyny. Podobają mi się za to: efekty ognia i kolor krwi, ogólnie grafika, nietypowe bronie (mówię tu o odkurzaczu i borsuczej pile :P ) i jeszcze możliwość posiadania zakładnika. Widać, że twórcy chcą przyciągnąć naszą uwagę i zachęcić do kupna. Niestety ciągłe przekładanie premiery jest co najmniej irytujące. W moim przypadku: Czytam, że premiera ma być: 01 December 2009, super! To już niedługo :D Nawet kasę zaczęłam zbierać... nagle premiera ŚWIATOWA przeniesiona na maja 2010... WTF??!! No naprawdę można się wku**ić, tym bardziej, że masakry z Postala 2 zaczynają się już powoli powtarzać. Postalomanniacy żądają nowej części!
A Waszym zdaniem ile będzie kosztować Postal III od razu po premierze?


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

19 lis 2009, 22:37

Przyznaję, że przekładanie premiery fatalnie wpływać może na ostateczne przyjęcie gry w dniu premiery. Dla przykładu podam taki "They" (polski FPP tworzony przez CDP RED). Z powodu prac nad Wiedźmin 2 przełożyli premierę. Dzięki temu They nie ukaże się na rynku szybciej niż za 2 - 3 lata. Co za tym idzie - rok temu w zapowiedziach gra miała być totalną rewolucją, wykorzystującą 100% mocy... DX10. Teraz mamy DX11, wraz z grami pod niego (DiRT 2). I tak oto They w dniu premiery zapewne będzie średniakiem, który nijak nie wybije się z tłumu.
Mam złe przeczucia, że Postal 3 czeka coś podobnego. W dniu premiery nie będzie zachwycał niczym, nie zaoferuje niczego nowego. Nawet poziomem brutalności się nie wybije, na tle innych brutalnych gier.
Dzastin pisze:A Waszym zdaniem ile będzie kosztować Postal III od razu po premierze?
To zależy od dystrybutora, ale stawiam, że na STEAM 49.99 euro, ewentualnie 45.99. Dlaczego? Bo ostatnio wielu wydawców stwierdziło, że wyższe ceny gier nie przyczyniają się do spadku sprzedaży X_x
Cena wersji pudełkowej w Polsce - 89.90 - 109.90. Na podstawie średniej ceny wielojęzycznych premier w naszym kraju. Jeśli będzie wersja polska z dubbingiem, to możliwe, że cena będzie nieco niższa. 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
Alixo
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1653
Rejestracja: 05 kwie 2007, 08:49
Lokalizacja: localhost

22 lis 2009, 15:08

Lothar pisze: To zależy od dystrybutora, ale stawiam, że na STEAM 49.99 euro, ewentualnie 45.99. Dlaczego? Bo ostatnio wielu wydawców stwierdziło, że wyższe ceny gier nie przyczyniają się do spadku sprzedaży X_x
Stawiam tak samo... valve i innym firmom mało kasy jest? Gabe N. I inne skurczybyki się wycwaniły...


Obrazek
Awatar użytkownika
DJ Pudzianos
Miłośnik broni
Posty: 208
Rejestracja: 04 lut 2008, 17:06

18 sty 2010, 13:15

Jestem świeżo po zaliczeniu P2StP i AW. Więc teraz wiem, czego chce po nowej grze ze stajni pana Vince'a.

* nie jestem pewny, czy możliwy będzie widok FPP ? dla mnie Postal zza pleców to tak trochę... nie bardzo.
* mnóstwo broni. Uważam, że pomysł, by rezygnować ze starych broni na rzecz nowych jest do bani. Fakt, jako gwiazdy można przedstawić nowe, ale nie wolno rezygnować ze starych... Dla mnie łopata czy kosa to klasyka ;)
* realizm. Chodzi mi o to, by wszszytko, co się wydarzy w P3, było możliwe. Dlatego odrzucił mnie dodatek AW przez zombiech, zwidy itd. StP, ze swymi "kupmleko" lub "idź do szpitala" był miodny. Tu też wg mnie przesadzili robiąc w piątek Apokalipsę (koty etc.)
* no i klimat. P2 spodobał mi się tym humorem, debilnością przeciwników. Sądzę, ze bez tamtego Polskiego dubbingu P3 może odrzucić wielu z nas. Bo to te wszystki reakcje budowały cały swiatek P3.
* elementy masakry, jakich nigdzie nie widziano (ehh, marzenie :D )

No to tyle. Boję się o premierę, bo z planowanego 2008 robi się nam 2010... Postal, kumpel Duke Dukem? Oby nie!


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

18 sty 2010, 13:29

DJ Pudzianos pisze: Więc teraz wiem, czego chce po nowej grze ze stajni pana Vince'a.
Pamiętaj, że P3 tworzy już nie RWS, ale Akella(tak to ci od Sztopora).
DJ Pudzianos pisze: * nie jestem pewny, czy możliwy będzie widok FPP ? dla mnie Postal zza pleców to tak trochę... nie bardzo.
Oczywiście. Możliwość zmiany widoku na pewno by się przydała, ale jeżeli gra będzie dobra to tryb widoku kamery nie będzie miał znaczenia. Jak już się przyzwyczaisz, to nawet nie zauważysz różnicy.
DJ Pudzianos pisze: * mnóstwo broni. Uważam, że pomysł, by rezygnować ze starych broni na rzecz nowych jest do bani. Fakt, jako gwiazdy można przedstawić nowe, ale nie wolno rezygnować ze starych... Dla mnie łopata czy kosa to klasyka ;)
Tutaj się zgadzam, ale nawet jak w P3 nie będzie takich klasyków jak łopata, czy maczeta, to i tak prędzej i później dorobią je fani.
DJ Pudzianos pisze: * realizm. Chodzi mi o to, by wszszytko, co się wydarzy w P3, było możliwe. Dlatego odrzucił mnie dodatek AW przez zombiech, zwidy itd. StP, ze swymi "kupmleko" lub "idź do szpitala" był miodny. Tu też wg mnie przesadzili robiąc w piątek Apokalipsę (koty etc.)
Dla mnie może być nawet atak na Marsa, oby było ciekawie i grywalnie.
DJ Pudzianos pisze: * no i klimat. P2 spodobał mi się tym humorem, debilnością przeciwników. Sądzę, ze bez tamtego Polskiego dubbingu P3 może odrzucić wielu z nas. Bo to te wszystki reakcje budowały cały swiatek P3.

* elementy masakry, jakich nigdzie nie widziano (ehh, marzenie :D )
Nie bój się! Humoru i brutalności na pewno nie zabraknie. Co do inteligencji przeciwników, to wolałbym, aby byli oni inteligentniejsi od tych w P2, ale muszę przyznać, że ci debile mają swój urok.
DJ Pudzianos pisze: No to tyle. Boję się o premierę, bo z planowanego 2008 robi się nam 2010... Postal, kumpel Duke Dukem? Oby nie!
No tutaj ciekawie nie jest. Oby ta gra wyszła jak najszybciej, bo już teraz silnik gry zaczyna się starzeć, a co będzie za rok?!


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2007
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

18 sty 2010, 13:45

Mi TPP pasuję. Po prostu przyzwyczailiśmy się do starego FPP :) Gracz który nie grał w P2 , a powiedzmy będzie grał przez rok w P3, może narzekać, że P2 nie jest TPP. Kwestia przyzwyczajenia mi to pasuję :)
Co do brutalności , to myślę , że tu sprawa jest bardziej poważna. O ile w P2 można było ciąć kończyny w bardzo ciekawy sposób jestem ciekawy jak to odniesie się do P3 , na Source .


Zablokowany