[POMOC]W jaki sposób dodać własną broń

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Guardb
Początkujący morderca
Posty: 79
Rejestracja: 24 lut 2007, 13:10
Lokalizacja: Bytom

18 cze 2007, 13:10

Witam zacząłem się interesować grafiką 3d zrobiłem sobie taki o to pionek:
https://img338.imageshack.us/img338/9413/pionekna2.jpg
wiem że kiepski ale to moje pierwsze dzieło i tu moje pytanie w jaki sposób go dodać do gry jako np granat?


Obrazek
Awatar użytkownika
matix1996
Miłośnik broni
Posty: 165
Rejestracja: 10 cze 2007, 14:03
Lokalizacja: Co Skąd???

18 cze 2007, 14:28

Musisz kombinowac w PostED ale zrob tak jak ze zwykla texturka podmien granat itp


Obrazek
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

18 cze 2007, 14:36

Aby dodać musisz zmienić ten pionek na format obsługiwany przez UnrealEd.
W innym temacie:
Lothar pisze:Większością modeler'ów możesz stworzyć bronie do postala, problem pojawia się dopiero, kiedy chcesz wyeksportować model do formatu obsługiwanego przez Unreal Engine (ASE).
Z darmowych programów polecam Blender 3D 8-)
Program do otwierania i tworzenia archiwum USX (w których jest model, tekstury + dodatkowe info): https://www.acordero.org/download/utpt20beta5.zip
Blender 3D: https://www.blender.org/download/get-blender/
ASE exporter: https://www.katsbits.com/files/blender/g ... 270107.zip
Mam nadzieję, że się przyda 8-)
Gdy zmienisz format, otwórz paczkę z meshami w edytorze i File -> Import Mesh (albo jakoś tak). Po importowaniu zmień nazwę, na taką jak miał granat, a mesh granata usuń.
Ostatnio zmieniony 18 cze 2007, 14:37 przez kazik, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ