[ POMOC] Własne paczki static meshów.

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

23 lut 2016, 15:36

Jest jakiś prosty sposób, aby zrobić własną paczkę static meshy? Dać własną nazwę, poszczególne grupy, i skopiować oryginalne static meshe do innej paczki?

Próbowałem tak, jednak jest dużo rzeczy których nie dodawałem:
1.Uruchomiłem PostED jako administator.
2.Przechodzę do zakładki "Static Meshes".
3.Otwieram paczkę: "ben_mesh.usx"
4.Przyciskam "all"
5.Zaznaczam pierwszy przedmiot: alternator do malucha
6.Edit --> Create from selection...
7.W "Package" wpisuje: alternator
W "Group" wpisuje: alternator
W "Name" wpisuje: alternator
8.Naciskam "OK"
9. Klikam "Open", aby wczytać swoją paczkę - nie ma jej.
10.Zamykam edytor.
11.Pojawia się informacja o zmianie w paczcę 'Alternator".
12.Daje, aby zapisać paczkę.
13.Wczytuje paczkę, ale jest zbugowana, brak nazwy paczki, brak grup, i przedmioty z innej paczki.

Okej, znalazłem rozwiązanie - kopiujemy całą paczkę Static Meshy np.
ben_mesh
i zmieniamy nazwę na:
ben_mesh-MOD

Wczytujemy paczkę: "ben_mesh-MOD", zaznaczamy: "All"
klikamy na Static Mesha, którego chcemy przenieść

Następnie:
Edit --> Rename

W "Package" wpisujemy nazwę naszej nowej paczki. np. PrzedmiotyDomowe
W "Group" nazwę grupy np. DoKuchnii
W "Name" nazwę jaka ma mieć przedmiot

Następnie zmieniamy paczkę na nowo utworzoną za pomocą rozsuwanego paska.
Po użyciu "Open", nasza paczka nie będzie widoczna.

Następnie klikamy na dyskietkę, czyli zapisz paczkę (Save Package)
i klikamy "Zapisz".

Własna paczka gotowa.
Ostatnio zmieniony 23 lut 2016, 16:20 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 3 razy.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

23 lut 2016, 16:36

ArtekXDPL pisze:Okej, znalazłem rozwiązanie - kopiujemy całą paczkę Static Meshy np.
ben_mesh
i zmieniamy nazwę na:
ben_mesh-MOD
Komu by się chciało tak z tym bawić na dłuższą metę? :D

1.Wybierz static mesha.
2. Edit -> Rename
3. Wpisujesz nazwę nowej paczki dla modelu (i ew. nową nazwę).
4. Klikasz na dyskietkę i zapisujesz.
5.Done :ok:


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 lut 2016, 16:51

seebeek17 pisze:1.Wybierz static mesha.
2. Edit -> Rename
3. Wpisujesz nazwę nowej paczki dla modelu (i ew. nową nazwę).
4. Klikasz na dyskietkę i zapisujesz.
5.Done :ok:
3,5. wybierasz z listy paczek swoją nową paczkę. ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

23 lut 2016, 19:59

9. Klikam "Open", aby wczytać swoją paczkę - nie ma jej.
Tu jest pies pogrzebany.

Po zapisaniu nowej paczki ona już jest wczytana w edytorze.
Musisz ją znaleść i dopiero wtedy zapisać, wtedy będzie w folderze "Static Meshes"


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

24 lut 2016, 12:22

Staram się stworzyć jedną paczkę Static Meshów, i potem je posegregować, dobry pomysł?


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 lut 2016, 14:31

Staram się stworzyć jedną paczkę Static Meshów, i potem je posegregować, dobry pomysł?
nudny i bezcelowy :ok: :D


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

24 lut 2016, 14:57

Rycho3D pisze:
Staram się stworzyć jedną paczkę Static Meshów, i potem je posegregować, dobry pomysł?
nudny i bezcelowy :ok: :D
Nie wiem, co mam myśleć o tym poście...


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 lut 2016, 15:00

Jak zrobisz mapkę i użyjesz swojej paczki, to ktoś będzie musiał pobierać też obiekty które już ma. Więc jaki to ma sens ?


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

24 lut 2016, 16:30

Rycho3D pisze:Jak zrobisz mapkę i użyjesz swojej paczki, to ktoś będzie musiał pobierać też obiekty które już ma. Więc jaki to ma sens ?
Hmm... sens to ma chyba tylko dla mnie, bo nie będę musiał co chwile skakać po paczkach...
Pomożesz jeszcze czy DefendZone?
Ostatnio zmieniony 24 lut 2016, 16:31 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
ODPOWIEDZ