Jest jakiś prosty sposób, aby zrobić własną paczkę static meshy? Dać własną nazwę, poszczególne grupy, i skopiować oryginalne static meshe do innej paczki?
Próbowałem tak, jednak jest dużo rzeczy których nie dodawałem:
1.Uruchomiłem PostED jako administator.
2.Przechodzę do zakładki "Static Meshes".
3.Otwieram paczkę: "ben_mesh.usx"
4.Przyciskam "all"
5.Zaznaczam pierwszy przedmiot: alternator do malucha
6.Edit --> Create from selection...
7.W "Package" wpisuje: alternator
W "Group" wpisuje: alternator
W "Name" wpisuje: alternator
8.Naciskam "OK"
9. Klikam "Open", aby wczytać swoją paczkę - nie ma jej.
10.Zamykam edytor.
11.Pojawia się informacja o zmianie w paczcę 'Alternator".
12.Daje, aby zapisać paczkę.
13.Wczytuje paczkę, ale jest zbugowana, brak nazwy paczki, brak grup, i przedmioty z innej paczki.
Okej, znalazłem rozwiązanie - kopiujemy całą paczkę Static Meshy np.
ben_mesh
i zmieniamy nazwę na:
ben_mesh-MOD
Wczytujemy paczkę: "ben_mesh-MOD", zaznaczamy: "All"
klikamy na Static Mesha, którego chcemy przenieść
Następnie:
Edit --> Rename
W "Package" wpisujemy nazwę naszej nowej paczki. np. PrzedmiotyDomowe
W "Group" nazwę grupy np. DoKuchnii
W "Name" nazwę jaka ma mieć przedmiot
Następnie zmieniamy paczkę na nowo utworzoną za pomocą rozsuwanego paska.
Po użyciu "Open", nasza paczka nie będzie widoczna.
Następnie klikamy na dyskietkę, czyli zapisz paczkę (Save Package)
i klikamy "Zapisz".
Własna paczka gotowa.
[ POMOC] Własne paczki static meshów.
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Komu by się chciało tak z tym bawić na dłuższą metę?ArtekXDPL pisze:Okej, znalazłem rozwiązanie - kopiujemy całą paczkę Static Meshy np.
ben_mesh
i zmieniamy nazwę na:
ben_mesh-MOD
1.Wybierz static mesha.
2. Edit -> Rename
3. Wpisujesz nazwę nowej paczki dla modelu (i ew. nową nazwę).
4. Klikasz na dyskietkę i zapisujesz.
5.Done
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
3,5. wybierasz z listy paczek swoją nową paczkę.seebeek17 pisze:1.Wybierz static mesha.
2. Edit -> Rename
3. Wpisujesz nazwę nowej paczki dla modelu (i ew. nową nazwę).
4. Klikasz na dyskietkę i zapisujesz.
5.Done
8=======D
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Tu jest pies pogrzebany.9. Klikam "Open", aby wczytać swoją paczkę - nie ma jej.
Po zapisaniu nowej paczki ona już jest wczytana w edytorze.
Musisz ją znaleść i dopiero wtedy zapisać, wtedy będzie w folderze "Static Meshes"
I'm fucking insane in the brain.
Nie wiem, co mam myśleć o tym poście...Rycho3D pisze:nudny i bezcelowyStaram się stworzyć jedną paczkę Static Meshów, i potem je posegregować, dobry pomysł?
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Hmm... sens to ma chyba tylko dla mnie, bo nie będę musiał co chwile skakać po paczkach...Rycho3D pisze:Jak zrobisz mapkę i użyjesz swojej paczki, to ktoś będzie musiał pobierać też obiekty które już ma. Więc jaki to ma sens ?
Pomożesz jeszcze czy DefendZone?
Ostatnio zmieniony 24 lut 2016, 16:31 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.