Witam wszystkich. Mam P2:StP wraz z dodatkiem AW i modem AWP. Czy po odpaleniu AWP można wczytać własne mapy? (u mnie wczytuje się "czysta" mapa) i czy można w PostEdzie robić mapy z broniami z AWP?
PS. To mój pierwszy post więc witam i pozdrawiam wszystkich fanów Postala!
[POMOC] Własne mapy w AWP
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Aby PostEd obsługiwał możliwości AWP, wystarczy, że za każdym razem wczytasz pliki .U należące do AWP...
Albo dodasz w Postal2.ini znajdującym się w podfolderze System gry AW (czyli moda AWP) w sekcji [Editor.EditorEngine] wpisy
EditPackages=AW7Dialog
EditPackages=AW7FX
EditPackages=AW7Game
EditPackages=AW7Inventory
EditPackages=AW7MaDInventory
EditPackages=AW7Pawns
EditPackages=AW7Shell
które właśnie aktywują możliwości AWP w PostEd'zie. Na stałe, czyli od startu edytora. A jeśli chcesz je zdeaktywować to nie musisz ich usuwać, wystarczy, że dodasz ; czyli
;EditPackages=AW7Dialog
Albo dodasz w Postal2.ini znajdującym się w podfolderze System gry AW (czyli moda AWP) w sekcji [Editor.EditorEngine] wpisy
EditPackages=AW7Dialog
EditPackages=AW7FX
EditPackages=AW7Game
EditPackages=AW7Inventory
EditPackages=AW7MaDInventory
EditPackages=AW7Pawns
EditPackages=AW7Shell
które właśnie aktywują możliwości AWP w PostEd'zie. Na stałe, czyli od startu edytora. A jeśli chcesz je zdeaktywować to nie musisz ich usuwać, wystarczy, że dodasz ; czyli
;EditPackages=AW7Dialog
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...