Własne kody

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

25 lip 2014, 22:40

siema. kolejny problem. ;/

Jak zrobić własne kody?

piszę skrypt np.

Kod: Zaznacz cały

class MyCheatManager extends P2CheatManager;

exec function MojFajnyKod()
{
	local Inventory thisinv;

	if(!P2Player(Outer).CheatsAllowed())
		return;

	log(self$" CHEAT: MojFajnyKod");

	P2Pawn(Pawn).CreateInventory("Inventory.PistolWeapon");

	if(P2GameInfoSingle(Level.Game) == None
		|| P2GameInfoSingle(Level.Game).CheckCoolness())
	{
		log(self$"Nie dostaniesz");
	}
	
	thisinv = P2Pawn(Pawn).Inventory;
	while(thisinv != None)
	{
		if(P2Weapon(thisinv) != None)
		{
			P2Weapon(thisinv).bJustMade=false;
		}
		thisinv = thisinv.inventory;
	}

	P2Player(Outer).CommentOnCheating();
}
No i jak chcę go wpisać, to pisze "Nieznana komenda".

Jak to zrobić?


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

26 lip 2014, 12:04

Zacznij pisać w P2CheatManager a jak zadziała to zrobisz podklasę.
W tamtym pliku jeszcze jest taki dopisek na górze ,
ale nie mam tego przed oczami wiec siedzę cicho.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

26 lip 2014, 22:59

Próbowałem dodać mój kod nawet do oryginalnego P2CheatManager, i też nie działa i po wpisaniu kodu jest napisane, że "komenda nieznana".
I właściwie to ten mój kod jest zrobiony niemal identycznie jak kod PackNHeat, ale ten działa a mój jakoś już nie. ;/

Wie ktoś jak by to zrobić?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lip 2014, 02:21

Podklasa P2CheatManager nie zadziała, zanim nie dodasz jej do gry dopisując ją w kodzie gry do innego skryptu. Lepiej edytować sam P2CheatManager - mniej roboty.
seebeek17 pisze:I właściwie to ten mój kod jest zrobiony niemal identycznie jak kod PackNHeat, ale ten działa a mój jakoś już nie. ;/
Spróbuj usunąć warunek z CheatsAllowed - choć jeśli PackNHeat działa z nim, to i twój też powinien. A czy w ogóle skompilował się ten kod w pliku który gra widzi? Bo może po prostu kompilacji nie było? Sprawdź datę paczki, czy została zmieniona.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

29 lip 2014, 12:55

Tiquill pisze:Podklasa P2CheatManager nie zadziała, zanim nie dodasz jej do gry dopisując ją w kodzie gry do innego skryptu. Lepiej edytować sam P2CheatManager - mniej roboty.
Tak też zrobiłem. Dodałem mój kod na końcu P2CheatManager, i nic.

Wszystko się ładnie skompilowało, bez żadnych error'ów ani warrning'ów.
Potem rozpakowałem tą paczkę z powrotem i mój kod był w środku, czyli już nie wiem o co chodzi. ;/

A może inaczej spróbować...

Jak mam zrobić swój własny kod na moje nowe bronie, ale nie, że pisać
AddInv=(...)
AddInv=(...)
tylko, że wpiszę np. GiveMeMyGuns w konsolkę i dostanę moje bronie?


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

29 lip 2014, 13:30

seebeek17 pisze:Jak mam zrobić swój własny kod na moje nowe bronie, ale nie, że pisać AddInv=(...)
Kod Sweet Sweet2 jest genialny , co ty od niego chcesz :P


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lip 2014, 13:39

seebeek17, czym kompilujesz?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

29 lip 2014, 13:54

Tiquill pisze:Kod Sweet Sweet2 jest genialny , co ty od niego chcesz :P
Nie chcę żadnych "zewnętrznych modów" do odpalania kodu.
Mod ma chodzić jedynie na AW.
hmm....albo chwila..... Blood thx, mam pomysł. 8-)
seebeek17, czym kompilujesz?
Umake, wersja bodajże 1.1


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lip 2014, 14:03

Daj mi tą paczkę na PMa. Nie musi być cały twój mod, wystarczy sam konkretny cheat dodany do P2ChM.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

29 lip 2014, 14:23

seebeek17 pisze:Mod ma chodzić jedynie na AW.
hmm....albo chwila..... Blood thx, mam pomysł. 8-)
W AW są inne kody bo masz extends - zawsze mnie to wkurzało
Jaki pomysł ? Pisz PW


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lip 2014, 14:50

seebeek17, zrobiłem ci tą paczkę GameTypes.u z twoim kodem. Działa.

Moja rada. Paczki samej gry edytuj i kompiluj w samym PostEd. Nie ma się co go bać, to bardzo wygodne narzędzie. W takich przypadkach zwłaszcza.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

29 lip 2014, 15:46

Okej, dzięki. :)
Odpisałem na PW.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lip 2014, 16:13

Pytałeś też, czy da się to robić bez ruszania oryginalnych paczek. Jest jeden prosty sposób. Wklej swoje cheaty do kodu jednej z Inv, jaki robisz. Startuje gracz z mapy, wdeptuje na pickupa broni czy jakiegoś powerupa i - cheat wpisany w kod tego Inv już działa. Możesz przywołać resztę. A jeśli robisz dla AW/AWP/AWPMod lub SweetFix - starczy IWant z twoją bronią i potem kod.

Teoretycznie można byłoby zaszyć w samej mapie taki exec function we własnym cheatmanagerze. Tylko że dany typ gry (StP, AW, AWP) musi mieć wskazane, jaka klasa cheat managera odpowiada z kody. W StP jest to GameTypes.DudePlayer:

Kod: Zaznacz cały

     CheatClass=Class'GameTypes.P2CheatManager'
A to wymaga edycji skryptu gry a nie twojej mapy.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

29 lip 2014, 16:51

Tiquill pisze:Wklej swoje cheaty do kodu jednej z Inv, jaki robisz. Startuje gracz z mapy, wdeptuje na pickupa broni czy jakiegoś powerupa i - cheat wpisany w kod tego Inv już działa. Możesz przywołać resztę.
Oo, Tiquill, dzięki za nowe rozwiązanie. mam pomysł (znowu :D).
leci +


ODPOWIEDZ