[ POMOC] Volume odbijajacy gracza

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

29 mar 2015, 17:15

Dobry, mam w jednym miejscu bloczek po kontakcie z którym chcę żeby bystandera czy gracza wyrzucało w powietrze, czyli żeby podskakiwał jak na jednej mapie z Multi której nazwy nie pamiętam (i mi chyba crashowała w PostEdzie i nie mogłem podejrzeć jak tam skakanie zrobili) ktoś coś? Myślałem nad PhysicsVolume ale nie wiem jak ustawić żeby osiągnąć to co chcę. Z góry dzięki za pomoc.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 mar 2015, 17:43

W PhysicsVolume
ZoneVelocity Z=1000 lub gravity=1000

W StaticMesh
StaticMeshActor>ThrowStengh=1000

Możesz dać inne wartości, nawet miliony ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

29 mar 2015, 17:51

Ale to tylko "wzmacnia" skok tak jakbym obniżył grawitacje, a mi chodzi o to żeby przy dowolnym kontakcie, nawet jak sie stoi bez ruchu to żeby wyrzucało non stop w powietrze.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 mar 2015, 18:34

Jak wpiszesz dodatnią grawitację to będzie wyrzucało do góry.
Tak jak na mapie SkyCity w tej rurze


8=======D
Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

29 mar 2015, 18:59

Ryuq w PhysicsVolume
Wartość Buoyancy odpowiada za te "podskakiwanie, pobróbuj z wartościami dodatnimi w tej właściwości np. 100 albo 10.
Edit.
Poprawka, popieprzyły mi się nazwy, nie jest to Buoyancy a BounceVeolocity, właściwość musi byc ustawiona na true
i w ZoneVelocity ustawiasz w kierunku Z wartości dodatnie np.
Z=100
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 23:08 przez Tiszer, łącznie zmieniany 3 razy.


ODPOWIEDZ