VirtualWeapon & xVirtualCharacters! Mod by Virtual Area
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Dr. Dundersztyc
- Szalony Naukowiec
- Posty: 1299
- Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
- Lokalizacja: Druelselstein
- Kontakt:
Dzisiaj pojawił się taki o to serwer na MP (DM):
New Character & Weapons Postal2stp.de
Mamy na nim 5 nowych rodzajów broni i co najmniej tuzin nowych postaci, których twórcą jest Virtual Area. Udostępnia je na serwie TheRip.
Oto w telegraficznym skrócie:
Karabin impulsowy
Oto admin we własnej osobie ↑
Sam karabin sieka niemiłosiernie dając radość strzelającemu oraz śmierć i zniszczenie graczy znajdujących się po jego drugiej stronie (sam się o tym przekonałem).
Miotacz ognia
Tutaj ↑ mamy właśnie jedną z nowych postaci. Jest ona bez... twarzy, za to zmienia kolory jak kameleon... nie żeby się wtopić w otoczenie (a szkoda). Chociaż zaraz... widziałem przez parę chwil jak nie miał tekstur! Tzn... był przezroczysty, tylko lekko miał zarysowane kontury.
Ma stosunkowo niewielki zasięg, ale można nim nieźle przypiec. Zaletą jest to, że ogień "nie widzi" tekstur, przez co możemy palić nawet przez ścianę.
Mina wodna / przeciwpiechotna
Ciężko mi powiedzieć co to dokładnie jest. Wydaje dźwięki przy uzbrajaniu jak typowa mina wodna. Jednak jej zastosowanie jest typowo lądowe. Tak rzeczywiście ma wszystkie animacje jak zwykły granat i też tak działa. Jedyna z tych 5 broni która ma strzał alternatywny - ustawia się jako mina, lecz ma określoną zwłokę do wybuchu. Podobnie jak Mołotow przy strzale alternatywnym, pozostawiona, w pewnym momencie wybuchnie. Pozostawiona w wąskich korytarzach i przejściach potrafi spowolnić przeciwnika, lecz dłuższego zastosowania niema. Wydaje mi się, że nieco słabsza od Holly Granade.
Panzerfaust 3
Tak jest! Najlepsze na koniec. Szybkostrzelny, dobrze odzwierciedlony i śmiertelnie skuteczny.
Porównanie:
Niejako wadą P3 jest to, że granat przeciwpancerny (GP) po wystrzeleniu z rury "podskakuje" do góry, przez co odpalany np. w pomieszczeniu o niskim suficie może o niego zahaczyć i eksplodować. Odpalanie z szybów wentylacyjnych nie wchodzi w tym przypadku w grę. Nie wiem czy to zastosowanie jest odzwierciedleniem w rzeczywistego zachowania GP, ale tak czy siak zawsze trzeba celować "pod cel" jeżeli chce się go trafić.
No cóż tu się więcej wywodzić. Siła jak na filmiku:
[youtube][/youtube]
Zagadałem do TheRip by wpadł do English Zoon. Może się zgodzi udostępnić paczki.
New Character & Weapons Postal2stp.de
Mamy na nim 5 nowych rodzajów broni i co najmniej tuzin nowych postaci, których twórcą jest Virtual Area. Udostępnia je na serwie TheRip.
Oto w telegraficznym skrócie:
Karabin impulsowy
Oto admin we własnej osobie ↑
Sam karabin sieka niemiłosiernie dając radość strzelającemu oraz śmierć i zniszczenie graczy znajdujących się po jego drugiej stronie (sam się o tym przekonałem).
Miotacz ognia
Tutaj ↑ mamy właśnie jedną z nowych postaci. Jest ona bez... twarzy, za to zmienia kolory jak kameleon... nie żeby się wtopić w otoczenie (a szkoda). Chociaż zaraz... widziałem przez parę chwil jak nie miał tekstur! Tzn... był przezroczysty, tylko lekko miał zarysowane kontury.
Ma stosunkowo niewielki zasięg, ale można nim nieźle przypiec. Zaletą jest to, że ogień "nie widzi" tekstur, przez co możemy palić nawet przez ścianę.
Mina wodna / przeciwpiechotna
Ciężko mi powiedzieć co to dokładnie jest. Wydaje dźwięki przy uzbrajaniu jak typowa mina wodna. Jednak jej zastosowanie jest typowo lądowe. Tak rzeczywiście ma wszystkie animacje jak zwykły granat i też tak działa. Jedyna z tych 5 broni która ma strzał alternatywny - ustawia się jako mina, lecz ma określoną zwłokę do wybuchu. Podobnie jak Mołotow przy strzale alternatywnym, pozostawiona, w pewnym momencie wybuchnie. Pozostawiona w wąskich korytarzach i przejściach potrafi spowolnić przeciwnika, lecz dłuższego zastosowania niema. Wydaje mi się, że nieco słabsza od Holly Granade.
Panzerfaust 3
Tak jest! Najlepsze na koniec. Szybkostrzelny, dobrze odzwierciedlony i śmiertelnie skuteczny.
Porównanie:
Niejako wadą P3 jest to, że granat przeciwpancerny (GP) po wystrzeleniu z rury "podskakuje" do góry, przez co odpalany np. w pomieszczeniu o niskim suficie może o niego zahaczyć i eksplodować. Odpalanie z szybów wentylacyjnych nie wchodzi w tym przypadku w grę. Nie wiem czy to zastosowanie jest odzwierciedleniem w rzeczywistego zachowania GP, ale tak czy siak zawsze trzeba celować "pod cel" jeżeli chce się go trafić.
No cóż tu się więcej wywodzić. Siła jak na filmiku:
[youtube][/youtube]
Zagadałem do TheRip by wpadł do English Zoon. Może się zgodzi udostępnić paczki.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2009, 23:59 przez Dr. Dundersztyc, łącznie zmieniany 3 razy.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Świetnie by było
Szczególnie jestem ciekaw tego kameleona
Szczególnie jestem ciekaw tego kameleona
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Nic tylko prosić, żeby zrobił wersję do single player, albo poprosic kanka aby zrobił kod przywołujace te bronie.
"Bronijki" zajebiaszcze!
"Bronijki" zajebiaszcze!
Ostatnio zmieniony 20 mar 2009, 12:27 przez Mr Minio, łącznie zmieniany 1 raz.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Dr. Dundersztyc
- Szalony Naukowiec
- Posty: 1299
- Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
- Lokalizacja: Druelselstein
- Kontakt:
To co ostatnio zauważyłem grając na tym servie to to, że jest tam nie jedna postać, ale więcej do wyboru. Mamy człowieka ze szkła, który po postrzeleniu wydaje dźwięk... tłuczonego szkła . Mamy androida, szkielet (fajne się rozsypuje jak umarlaki w RTCW), dwóch wysokich kosmitów, wielka stopę i wiele, wiele innych... Jak dzisiaj będę grał to powrzucam jutro parę screenów. Jak narazie zapraszam, samemu się przekonać jest najlepiej. Po wbiciu na server -> Esc -> Player Change
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Coraz więcej chcianych broni mamy do wzięcia. Po RPG7 teraz jest Panzerfaust. Karabin z lekka futurystyczny i 3 inne. Przejrzałem to i:
Nowych broni jest 5. Są to:
MGTech3000 - czyli ten karabin pulsowy. Nieco za szybko strzela serią ale i tak dobry.
Panzerfaust - wiadomo. Znakomity, nie mam zastrzeżeń.
Flamethrower - miotacz ognia jak trzeba!
Metalnade - owa mina.
Ironrod - jakaś szklana (chyba szklana) rura, której przeznaczenia, poza zamiennikiem pałki, nie znam bliżej.
Jak na pierwsze wypuszczenie mod całkiem dobrze się sprawuje. Ma kilka błędów w widoku z trzeciej osoby, ale mało kto w takim widoku gra. Kiedy zagrałem w multi na swoim hoście, używając wbudowanego w moda replacera (zamienia standardowe bronie na te z moda) były problemy z ową podmianą. Blokowała się pałka, mołotow nie dał się wyrzucić i spawnował flamethrower'a, potem znikły każde bronie, musiałem podnieś je znowu w miejscu spawnowania.
To są dwa mody, bronie to VirtualWeapon, zaś nowe postacie to xVirtualCharacters, w tym w wersjach męskich, żeńskich oraz grubasy i 3 nogib'y. Jest ich dużo, najciekawsze to:
Alien (dwa kolory),
Android (fajnie iskrzy gdy się go uderzy, przydałoby się, by te iskry ujmowały punkty zdrowia atakującemu),
Glassmen - czyli ten szklany,
Hologram - to ten zanikający i o zmiennych kolorach (u mnie wygląda lepiej niż na skrinach zielAKa i efekt jest wyborny),
Karate Warrior - wiadomo,
Mutant - coś pięknego... będzie, gdy autor poprawi mu nogi, ale już teraz wygląda imponująco,
Ninja - inny niż w xMadHeadzCars,
Skull - kościotrup, nie z mesha, ale za pomocą tekstur zrobiony,
Werewolf - czyli wilcza bestia (a nie yeti),
MrFAT - to ten olbrzym ze skrina zielAKa, strach się go bać
oraz członkowie CIA i FBI.
To mod, który działa na zasadzie podmiany standardowych charakterów, tak jak xCharactersFF czy M@DHeAdZChars. Dodaje więc też swoje grupy (11 albo 8, zależy, jak to liczyć):
TeamAlien, TeamAndroid (oraz wersja TeamAndroid_no_gib), TeamCIA, TeamFBI, TeamGlassmen (oraz TeamGlassmen_no_gib), TeamMrFAT, TeamSkull (i TeamSkull_no_gib), TeamWerewolf.
Ktoś przyłożył się i zrobił zupełnie nowe rzeczy dla multi. Dawno takich nie było. Nie przeróbki, ale nowe postacie i nowe bronie. Szacunek. I oby tak dalej, to dopiero 1-a beta.
I grasz!
Nowych broni jest 5. Są to:
MGTech3000 - czyli ten karabin pulsowy. Nieco za szybko strzela serią ale i tak dobry.
Panzerfaust - wiadomo. Znakomity, nie mam zastrzeżeń.
Flamethrower - miotacz ognia jak trzeba!
Metalnade - owa mina.
Ironrod - jakaś szklana (chyba szklana) rura, której przeznaczenia, poza zamiennikiem pałki, nie znam bliżej.
Jak na pierwsze wypuszczenie mod całkiem dobrze się sprawuje. Ma kilka błędów w widoku z trzeciej osoby, ale mało kto w takim widoku gra. Kiedy zagrałem w multi na swoim hoście, używając wbudowanego w moda replacera (zamienia standardowe bronie na te z moda) były problemy z ową podmianą. Blokowała się pałka, mołotow nie dał się wyrzucić i spawnował flamethrower'a, potem znikły każde bronie, musiałem podnieś je znowu w miejscu spawnowania.
To są dwa mody, bronie to VirtualWeapon, zaś nowe postacie to xVirtualCharacters, w tym w wersjach męskich, żeńskich oraz grubasy i 3 nogib'y. Jest ich dużo, najciekawsze to:
Alien (dwa kolory),
Android (fajnie iskrzy gdy się go uderzy, przydałoby się, by te iskry ujmowały punkty zdrowia atakującemu),
Glassmen - czyli ten szklany,
Hologram - to ten zanikający i o zmiennych kolorach (u mnie wygląda lepiej niż na skrinach zielAKa i efekt jest wyborny),
Karate Warrior - wiadomo,
Mutant - coś pięknego... będzie, gdy autor poprawi mu nogi, ale już teraz wygląda imponująco,
Ninja - inny niż w xMadHeadzCars,
Skull - kościotrup, nie z mesha, ale za pomocą tekstur zrobiony,
Werewolf - czyli wilcza bestia (a nie yeti),
MrFAT - to ten olbrzym ze skrina zielAKa, strach się go bać
oraz członkowie CIA i FBI.
To mod, który działa na zasadzie podmiany standardowych charakterów, tak jak xCharactersFF czy M@DHeAdZChars. Dodaje więc też swoje grupy (11 albo 8, zależy, jak to liczyć):
TeamAlien, TeamAndroid (oraz wersja TeamAndroid_no_gib), TeamCIA, TeamFBI, TeamGlassmen (oraz TeamGlassmen_no_gib), TeamMrFAT, TeamSkull (i TeamSkull_no_gib), TeamWerewolf.
Ktoś przyłożył się i zrobił zupełnie nowe rzeczy dla multi. Dawno takich nie było. Nie przeróbki, ale nowe postacie i nowe bronie. Szacunek. I oby tak dalej, to dopiero 1-a beta.
No to masz dla AWPMod. W pliku AWPMod.ini w sekcji [AW7Game.AWPModCheatManager] dajesz:Mr Minio pisze:albo poprosic kanka aby zrobił kod przywołujace te bronie
Kod: Zaznacz cały
AddInv=VirtualWeapon.MGTech3000Weapon
AddInv=VirtualWeapon.FlamethrowerWeapon
AddInv=VirtualWeapon.PanzerfaustWeapon
AddInv=VirtualWeapon.MetalnadeWeapon
AddInv=VirtualWeapon.IronrodWeapon
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
A czy jest już jakiś link do pobrania? Ty, Tiquill chyba przed wejściem do serva pobrałeś. Co nie? Więc masz na dysku pliki. Może byłbys tak miły i udostępnił tutaj te pliki, aby każdy, nawet ten kto nie ma multi Postala mógł w moda zagrać!
A co do tych koment, to można też dodać jako ulubione bronie do kodu sweet.
A co do tych koment, to można też dodać jako ulubione bronie do kodu sweet.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nice. New delicious for Postal!kank pisze:nice one
I tu jest problem. Autor modów udostępnia je tylko na swoim serwerze. Pozwala mu to zapewne premiować swój serwer i same mody. Póki nie będę miał zgody od autora, aby to upublicznić, nie będę robił wbrew woli autora, udostępniając te pliki, publicznie.Mr Minio pisze:A czy jest już jakiś link do pobrania? Ty, Tiquill chyba przed wejściem do serva pobrałeś. Co nie? Więc masz na dysku pliki. Może byłbys tak miły i udostępnił tutaj te pliki, aby każdy, nawet ten kto nie ma multi Postala mógł w moda zagrać!
A skąd mam? Wszedłem na serwer. Zrobiłem to, co zawsze w takim przypadku. Gdzieś to opisywałem, ale nie mogę znaleźć. Więc w skrócie: Wchodzimy na serwer. Gdy wczytają się paczki i znudzi nam się grać, wychodzimy z gry i wchodzimy do folderu Cache. Te mody już tam są! Ale ukryte pod dziwnymi nazwami. W pliku Cache.ini mamy wykaz, jak się każdy plik nazywa poprawnie. Zmieniamy to ręcznie, albo używamy UTCacheConvert z naszego downloadu. I mod jest nasz! Każdy, z każdego serwera. Tak się ro robi.
A co z tymi, którzy nie mają multi? Niech się domyślą.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ups! Pomyłeczka. Ojej, ojej, alem się machnął. Przegapiłem, to jest do pobrania! I to ze strony autora. Pamiętacie, jak linkowałem do map, m.in. DangerousSwim? Linki były ded. Ale ja tą nazwę VirtualArea skądś znałem. Właśnie. Linki do nowych modów są OK! Oto tu: https://virtualarea.oyla11.de/cgi-bin/hpm_homepage.cgi
Klikacie na Download pod logiem strony i zasysacie! Ja już jednego mam. Dobrej zabawy!
Klikacie na Download pod logiem strony i zasysacie! Ja już jednego mam. Dobrej zabawy!
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Jest! Jest! Jest! Już zasysam! Świetne brońki i charaktery(od czego jest AWPMod i kody dudechanger/allowbotton).
EDIT:
EDIT:
Zrobiłem tak i mam tylko tą ruręTiquill pisze:No to masz dla AWPMod. W pliku AWPMod.ini w sekcji [AW7Game.AWPModCheatManager] dajesz:Mr Minio pisze:albo poprosic kanka aby zrobił kod przywołujace te bronieI grasz!Kod: Zaznacz cały
AddInv=VirtualWeapon.MGTech3000Weapon AddInv=VirtualWeapon.FlamethrowerWeapon AddInv=VirtualWeapon.PanzerfaustWeapon AddInv=VirtualWeapon.MetalnadeWeapon AddInv=VirtualWeapon.IronrodWeapon
Ostatnio zmieniony 24 mar 2009, 12:58 przez Mr Minio, łącznie zmieniany 2 razy.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Dziwne. Ja mam wszystko
Jak ci nie działa za pomocą sweet'a spróbuj poprzez iwant
Jak ci nie działa za pomocą sweet'a spróbuj poprzez iwant
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
zielAK, wielkie dzięki za wyłuskanie tych modów!
Jest już newsik i mody oba w naszym downloadzie: VirtualWeapon i xVirtualCharacters. A autorem jest Virtual Area. Więcej info o modzie w archwiwum z nim. Miejmy nadzieję, że na wersji 1.0 autor nie poprzestanie.
zielAK dał info o tych modach także (a może przede wszystkim) dla graczy multi. Nie bądźmy więc tylko singlowcami i pociupajmy też w moda na serwie. To mod stworzony przede wszystkim dla multi i róbmy z tego pożytek.
Autor jednak zrobił go też dla singla, choć nie wyklucza, że mogą być błędy. A czemu ten błąd poniżej?
Jest już newsik i mody oba w naszym downloadzie: VirtualWeapon i xVirtualCharacters. A autorem jest Virtual Area. Więcej info o modzie w archwiwum z nim. Miejmy nadzieję, że na wersji 1.0 autor nie poprzestanie.
zielAK dał info o tych modach także (a może przede wszystkim) dla graczy multi. Nie bądźmy więc tylko singlowcami i pociupajmy też w moda na serwie. To mod stworzony przede wszystkim dla multi i róbmy z tego pożytek.
Autor jednak zrobił go też dla singla, choć nie wyklucza, że mogą być błędy. A czemu ten błąd poniżej?
Nie wszystko musi działać zawsze, choć sądzę, że może masz tam dla kodu sweet za dużo broni napchanych i te nowe już nie wchodzą. Sprawdź konfig w AWPMod.ini i przeczyść ewentualnie. No i zaktualizuj sam AWPMod, jest już nowa wersja! Last update: 2009/3/21 - dostępna na stronie kanka (tu) i w naszym downloadzie (tu).Mr Minio pisze:Zrobiłem tak i mam tylko tą rurę
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Szacunek dla autora. Widać, że poświęcił na to cholernie dużo czasu