Mam taki problem:Bawiłem się rozdzielczością i na początku miałem niską ,na której sie doskonale grało bo mam słaby sprzęt ,ale zmieniłem sobię na wyższą [1280x880(native)]
I wtedy zaczęło mi okropnie mulić i ścinać Więc chciałem zmienić na tą mniejszą rozdz. i się
nie da Pomożecie? PS. Jakie dać wymagania graficzne jak na mój słaby komp?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zmiana rozdzielczości na mniejszą. Postal 3
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Racja, to przecie Sourceseebeek17 pisze:Pozmniejszaj cienie, albo całkowicie wyłącz .. jak się da.
Cienie da sie zmienić tylko na Low. Najlepiej jeszcze wyłączyć Antialiasing, zmniejszyć Anisotropic albo od razu daj Trinearne. Odbicia na wodzie na Low i wyłącz Bloom.
To najwięcej zamula
mat_queue_mode 2
snd_mix_async 1
r_threaded_particles 0
blink_duration 0
cl_ejectbrass 0
cl_particle_max_count 0
cl_phys_props_enable 0
cl_ragdoll_collide 0
flex_looktime 0
flex_smooth 0
g_ragdoll_fadespeed 0
g_ragdoll_important_maxcount 0
g_ragdoll_lvfadespeed 0
g_ragdoll_maxcount 0
mat_antialias 0
mat_bumpmap 0
mat_diffuse 5
mat_disable_bloom 1
mat_disable_fancy_blending 1
mat_disable_ps_patch 1
mat_dxlevel 70
mat_envmapsize 0
mat_envmaptgasize 0
mat_fastclip 1
mat_fastnobump 1
mat_filterlightmaps 0
mat_filtertextures 0
mat_forceaniso 0
mat_forcehardwaresync 0
mat_fullbright 1
mat_mipmaptextures 0
mat_picmip 4
mat_reducefillrate 0
mat_reduceparticles 1
mat_showlowresimage 1
mat_specular 0
mat_wateroverlaysize 8
mp_decals 0
muzzleflash_light 0
props_break_max_pieces 0
props_break_max_pieces_perframe 0
r_3dsky 0
r_PhysPropStaticLighting 0
r_WaterDrawReflection 0
r_WaterDrawRefraction 0
r_decals 0
r_decalstaticprops 0
r_drawdecals 0
r_drawparticles 0
r_drawskybox 0
r_drawsprites 0
r_dynamic 0
r_dynamiclighting 0
r_eyemove 0
r_eyes 0
r_lod 5
r_maxdlights 0
r_maxmodeldecal 1
r_maxnewsamples 0
r_maxsampledist 0
r_minnewsamples 0
r_radiosity 0
r_ropetranslucent 0
r_shadows 0
r_teeth 0
r_threaded_client_shadow_manager 1
r_threaded_renderables 1
r_updaterefracttexture 0
r_worldlights 0
rope_averagelight 0
rope_collide 0
rope_rendersolid 0
rope_shake 0
rope_smooth 0
rope_smooth_enlarge 0
rope_smooth_maxalpha 0
rope_smooth_maxalphawidth 0
rope_smooth_minalpha 0
rope_smooth_minwidth 0
rope_subdiv 0
rope_wind_dist 0.01
sv_forcepreload 1
snd_mix_async 1
r_threaded_particles 0
blink_duration 0
cl_ejectbrass 0
cl_particle_max_count 0
cl_phys_props_enable 0
cl_ragdoll_collide 0
flex_looktime 0
flex_smooth 0
g_ragdoll_fadespeed 0
g_ragdoll_important_maxcount 0
g_ragdoll_lvfadespeed 0
g_ragdoll_maxcount 0
mat_antialias 0
mat_bumpmap 0
mat_diffuse 5
mat_disable_bloom 1
mat_disable_fancy_blending 1
mat_disable_ps_patch 1
mat_dxlevel 70
mat_envmapsize 0
mat_envmaptgasize 0
mat_fastclip 1
mat_fastnobump 1
mat_filterlightmaps 0
mat_filtertextures 0
mat_forceaniso 0
mat_forcehardwaresync 0
mat_fullbright 1
mat_mipmaptextures 0
mat_picmip 4
mat_reducefillrate 0
mat_reduceparticles 1
mat_showlowresimage 1
mat_specular 0
mat_wateroverlaysize 8
mp_decals 0
muzzleflash_light 0
props_break_max_pieces 0
props_break_max_pieces_perframe 0
r_3dsky 0
r_PhysPropStaticLighting 0
r_WaterDrawReflection 0
r_WaterDrawRefraction 0
r_decals 0
r_decalstaticprops 0
r_drawdecals 0
r_drawparticles 0
r_drawskybox 0
r_drawsprites 0
r_dynamic 0
r_dynamiclighting 0
r_eyemove 0
r_eyes 0
r_lod 5
r_maxdlights 0
r_maxmodeldecal 1
r_maxnewsamples 0
r_maxsampledist 0
r_minnewsamples 0
r_radiosity 0
r_ropetranslucent 0
r_shadows 0
r_teeth 0
r_threaded_client_shadow_manager 1
r_threaded_renderables 1
r_updaterefracttexture 0
r_worldlights 0
rope_averagelight 0
rope_collide 0
rope_rendersolid 0
rope_shake 0
rope_smooth 0
rope_smooth_enlarge 0
rope_smooth_maxalpha 0
rope_smooth_maxalphawidth 0
rope_smooth_minalpha 0
rope_smooth_minwidth 0
rope_subdiv 0
rope_wind_dist 0.01
sv_forcepreload 1