Chodziło mi, że połączyć telepadami, żeby można było przechodzić z mapy do mapyRycho3D pisze:Ludzie nie będą chodzili tak daleko.
Jest pewne ograniczenie, około 16000 od środka ścieżki, a dalej stoją jak debile i nie widzą path nodes.
Puzzle city stuff
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Te zjazdy mogą być idealne do stworzenia górskiej drogi. Jakby jeszcze była wersja bez barierek byłoby pięknie.
Marzy mi się taka kręta droga w P2, zakończona jakimś dużym mostem, gdzie można było by wykorzystać w pełni mody samochodowe
BTW: Optymalizacja aktualnej mapy wyszła perfekcyjnie. Teraz nie ma już żadnej ścinki
Marzy mi się taka kręta droga w P2, zakończona jakimś dużym mostem, gdzie można było by wykorzystać w pełni mody samochodowe
BTW: Optymalizacja aktualnej mapy wyszła perfekcyjnie. Teraz nie ma już żadnej ścinki
Ostatnio zmieniony 25 lut 2017, 19:24 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Devi90
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1409
- Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
- Lokalizacja: Galaktyka Kurvix
Też mi się tak skojarzyłoYossarian pisze:Co to jest, Trackmania w Postalu?
Ogólnie kiedyś miałem pomysł, żeby wielką mapę w górach zrobić, ale mi się nie chciało , a jak by się lekko tą drogę zmieniło to by była idealna do takich górskich terenów
왜 이걸 읽나요?
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Dobre to
Przypomina mi to trochę moje twory z lat 90-tych w grze 'STUNTS'. Z tym, że tam była grafika wektorowa
Przypomina mi to trochę moje twory z lat 90-tych w grze 'STUNTS'. Z tym, że tam była grafika wektorowa
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew