![;) ;)](https://forum.postalsite.info/images/smilies/004.gif)
Edit: Ps. Działa to tak słabo bo silnik jest za słaby i stary w porównaniu do silnika takiego jak jest w Swat4 który jest troszke nowszy ale jak bardzo zoptymalizowany pod oświetlenie i innye elementy.
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
przy 400 bsp edytor mi się zawieszał podczas bulid-u więc 1000 tym bardziej nie da radyMxxx4 pisze:A co do zrobienia mapy w bsp to odpaliłbym ale nie chce mi się przerabiać ponad 1000 staticmesh'ów na brush
To jakiego ty masz kompa? Rozumiem, że nie każdy ma kompa z kosmosu, ale proszę cię, to już nawet kompy z 2005 roku umiały więcej zrobićRycho3D pisze:przy 400 bsp edytor mi się zawieszał podczas bulid-u więc 1000 tym bardziej nie da rady
To nie wina kompa tylko edytora, sam sprawdź na swoim.Propostal pisze:To jakiego ty masz kompa? Rozumiem, że nie każdy ma kompa z kosmosu, ale proszę cię, to już nawet kompy z 2005 roku umiały więcej zrobić
No i teraz jest lepiej, mam 60/70 fps (czasem spadek do 50), czyli jest dużo płynniejRycho3D pisze:Optymizacja dokonana + inne pierdułki
Stety albo niestety silnik jest słabo zoptymalizowany i przy większych mapach gra będzie się cięła, dobrym przykładem są mapy z AVPC, lub mapy z Lost Island Remake. Sprzęt niewiele tutaj daje (a jeżeli już, to podkręcony do granic możliwości procesor z średniej/wyższej półki, wtedy to może by dało te 20 klatek więcej)Rycho3D pisze:To nie wina kompa tylko edytora, sam sprawdź na swoim.
Oczywiście, że daje, ale w przypadku postala różnica w wydajności będzie mało zauważalna, powodem jest kiepsko zoptymalizowany silnik gry, przez co przy większej rozwałce/większej szczegółowości map, w grze dostrzeżemy gwałtowne spadki fps.Propostal pisze: A więc, nawet na oczy i na chłopski rozum widać, że lepszy komp jednak coś tam daje
Ludzie nie będą chodzili tak daleko.Bartosz pisze:Mapkę można by było też połączyć z Metropoly
Fajnie. Mapka o wiele płynniej mi chodzi w najbardziej newralgicznych punktachRycho3D pisze:Optymizacja dokonana + inne pierdułki