Ta twoja optymalizacja nic nie dała dalej jest 20/30 Fps jak patrzy się na centrum , a i jeszcze jedno nie da się zoptymalizować triggeredLightów bo one to "DynamicLights" a one są stale renderowane i dletego fps spada bo jest ich dużo i jesli dołożysz jeszcze z 8 skrzyżowań to jeszcze bardziej spadną fpsy
Edit: Ps. Działa to tak słabo bo silnik jest za słaby i stary w porównaniu do silnika takiego jak jest w Swat4 który jest troszke nowszy ale jak bardzo zoptymalizowany pod oświetlenie i innye elementy.
Puzzle city stuff
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To raczej wina mover-ów, nie świateł.
Ale gdybyś zrobił taką mapę z BSP to nawet byś jej nie uruchomił
Ale gdybyś zrobił taką mapę z BSP to nawet byś jej nie uruchomił
Ostatnio zmieniony 21 lut 2017, 14:53 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
Sam sobie sprawdz usuń samochody i dalej tak samo , a jak nawet usónołem wszystkie staticmesh'y to był przrost raptem 10/20 fps , więc to nie wina mover'ów ani staticmesh'ów tylko TriggerLight'ów
A co do zrobienia mapy w bsp to odpaliłbym ale nie chce mi się przerabiać ponad 1000 staticmesh'ów na brush , ty to możesz zrobić bo to twoja mapa
A co do zrobienia mapy w bsp to odpaliłbym ale nie chce mi się przerabiać ponad 1000 staticmesh'ów na brush , ty to możesz zrobić bo to twoja mapa
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
przy 400 bsp edytor mi się zawieszał podczas bulid-u więc 1000 tym bardziej nie da radyMxxx4 pisze:A co do zrobienia mapy w bsp to odpaliłbym ale nie chce mi się przerabiać ponad 1000 staticmesh'ów na brush
8=======D
- Devi90
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1409
- Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
- Lokalizacja: Galaktyka Kurvix
To jakiego ty masz kompa? Rozumiem, że nie każdy ma kompa z kosmosu, ale proszę cię, to już nawet kompy z 2005 roku umiały więcej zrobićRycho3D pisze:przy 400 bsp edytor mi się zawieszał podczas bulid-u więc 1000 tym bardziej nie da rady
왜 이걸 읽나요?
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To nie wina kompa tylko edytora, sam sprawdź na swoim.Propostal pisze:To jakiego ty masz kompa? Rozumiem, że nie każdy ma kompa z kosmosu, ale proszę cię, to już nawet kompy z 2005 roku umiały więcej zrobić
8=======D
No i teraz jest lepiej, mam 60/70 fps (czasem spadek do 50), czyli jest dużo płynniejRycho3D pisze:Optymizacja dokonana + inne pierdułki
Stety albo niestety silnik jest słabo zoptymalizowany i przy większych mapach gra będzie się cięła, dobrym przykładem są mapy z AVPC, lub mapy z Lost Island Remake. Sprzęt niewiele tutaj daje (a jeżeli już, to podkręcony do granic możliwości procesor z średniej/wyższej półki, wtedy to może by dało te 20 klatek więcej)Rycho3D pisze:To nie wina kompa tylko edytora, sam sprawdź na swoim.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2017, 23:51 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Devi90
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1409
- Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
- Lokalizacja: Galaktyka Kurvix
No właśnie nie do końca, znaczy silnika również, ale po kolei, moc komputera też jest potrzebna, np. Rychowi już na 400 bsp się wiesza, a ja z kolei jak robiłem poprawioną wersję Cop Days'a to na jakiejś tam mapie (chyba drugiej) było mocno ponad 500 bsp (prawie 600) i to szło na lajcie, a na starym kompie (gdzie miałem odrobinę słabszą grafę i tylko 4gb ramu) to ledwo co "się doczłapało" (lel myślałem, że bez procka nowego zbyt wiele zmian nie będzie, a tu jednak). Podobnie u mojego kolegi, który dopiero pierwszy raz miał styczność z PostEDem, postawił na mapie bezmyślnie chyba ok. 600 bsp, a miał o wiele wiele słabszego kompa ode mnie, zgadnijcie co się stało, scrashowało mu kompa całkowicie jak ledwo co wcisną build A więc, nawet na oczy i na chłopski rozum widać, że lepszy komp jednak coś tam daje
왜 이걸 읽나요?
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Bsp zajmuje bardzo dużo pamięci, szczególnie jeśli jest duży.
Jeśli będę stawiał kostki 256x256 obok siebie to to walne ze 2000, ale jak będę wycinał skomplikowane budynki, to zawiesi się o wiele wcześniej.
Nawet SM jeśli zrobię 2x większy to zajmuje 2 x tyle pamięci.
Można robić małe obiekty i potem je skalować, ale to nie wygodne.
Jeśli będę stawiał kostki 256x256 obok siebie to to walne ze 2000, ale jak będę wycinał skomplikowane budynki, to zawiesi się o wiele wcześniej.
Nawet SM jeśli zrobię 2x większy to zajmuje 2 x tyle pamięci.
Można robić małe obiekty i potem je skalować, ale to nie wygodne.
8=======D
Oczywiście, że daje, ale w przypadku postala różnica w wydajności będzie mało zauważalna, powodem jest kiepsko zoptymalizowany silnik gry, przez co przy większej rozwałce/większej szczegółowości map, w grze dostrzeżemy gwałtowne spadki fps.Propostal pisze: A więc, nawet na oczy i na chłopski rozum widać, że lepszy komp jednak coś tam daje
Do tematu: przydało by się jakoś urozmaicić teren, dodać wzniesienia, pagórki itp.. Mapkę można by było też połączyć z Metropoly
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ludzie nie będą chodzili tak daleko.Bartosz pisze:Mapkę można by było też połączyć z Metropoly
Jest pewne ograniczenie, około 16000 od środka ścieżki, a dalej stoją jak debile i nie widzą path nodes.
8=======D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Fajnie. Mapka o wiele płynniej mi chodzi w najbardziej newralgicznych punktachRycho3D pisze:Optymizacja dokonana + inne pierdułki
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew