Strona 1 z 1

Problem z Postalem 4

: 31 mar 2022, 12:53
autor: Revter
Problemem jest sam Postal 4, który na ten moment jest ścierwem najgorszym. Można coś z tym zrobić?

Re: Problem z Postalem 4

: 05 kwie 2022, 17:43
autor: Tiquill
Można zrobić to tak:

1. Nie mówić o nim. Ignorować całkowicie i blokować.
2. Czekać aż ktoś wyda patch odścierwiający go. Albo zrobić go samemu.
3. Usunąć ze stopki forum promocję produktów rws, niech się walą na ryj.
5. Promować wyłącznie tego patcha.
6. Może takim sloganem: "To jest kwiat Postala co wyrósł na łajnie".
7. Rozwijać wyłącznie tego patcha, tworzyć mapy i dodatki...
6. Spalić rws.

;)

Re: Problem z Postalem 4

: 05 kwie 2022, 22:58
autor: Komar
Revter pisze:
31 mar 2022, 12:53
Problemem jest sam Postal 4, który na ten moment jest ścierwem najgorszym. Można coś z tym zrobić?
Ogólnie problemem jest to, że RWS sam do końca nie wie gdzie to ma poprowadzić. Nie traktuję tej gry poważnie (tak jak każdego postala), ale tu ewidentnie widać brak pomysłów.

Jak dla mnie trzeba cały projekt wywalić do kosza i zacząć od nowa. Fabuła jest mocno słaba i wydaje się, że była pisana na siłę. Żadnej oryginalności, nowych pomysłów. Czyszczenie sraki W KANAŁACH? No podziękuje. :facepalm:

Re: Problem z Postalem 4

: 16 kwie 2022, 11:23
autor: Revter
Są nowe pomysły, przykładowo dodanie siostry żony Kolesia - czy po prostu jego szwagierki - oraz biologicznego ojca, ale co z tego, jak zostali dodani praktycznie na sam koniec (w piątek) i równie dobrze mogłoby ich nie być, bo takie dobre są ich wątki.

Jednak zgodzę się z tym, że trzeba by było zacząć od zera. Ludzie się zachwycają półproduktem, jebani fanboje.

Re: Problem z Postalem 4

: 19 kwie 2022, 21:11
autor: Dzienis
Fabuła została doszczetnie spierdolona. Co prawda gra może się uratować innymi rzeczami, nawet mimo zjebanej fabuły, ale tu spierdolono wszystko. Pozostaje czekać na projekty modderskie.

Re: Problem z Postalem 4

: 19 kwie 2022, 21:14
autor: Revter
Nie było wspomnień na temat narzędzi modderskich, bo to jest też z Epiciem powiązane (ich silnik). Jednak fakt, bez narzędzi to gra szybko zdechnie.

Re: Problem z Postalem 4

: 20 kwie 2022, 22:44
autor: Lothar
Wątpię, że poszli po pełną komercyjną licencję, żeby wiązać się z Epic w inny sposób, niż marża od zysków ze sprzedaży. RWS jest za małe, żeby wywalić taką kasę (sumy są 6 - 7 cyfrowe, w zależności od oczekiwanego wsparcia, modyfikacji silnika, dostępu do aktualizacji, pomocy przy przenoszeniu gry na nowsze wersje UE4, itd.). Wydanie edytora to tylko i wyłącznie "widzimisię" RWS. I mam nadzieję, że tego nie spierdolą. Być może dają sobie dodatkowy czas, żeby te wszystkie BluePrint-y przerobić na C++, albo jakoś poukładać, coby człowiekowi gałki oczne nie wypłynęły, jak zobaczy te epickie miksy node'ów w edytorze. 8-)

Re: Problem z Postalem 4

: 23 kwie 2022, 22:36
autor: Komar
Lothar pisze:
20 kwie 2022, 22:44
Być może dają sobie dodatkowy czas, żeby te wszystkie BluePrint-y przerobić na C++, albo jakoś poukładać, coby człowiekowi gałki oczne nie wypłynęły, jak zobaczy te epickie miksy node'ów w edytorze. 8-)
I tu jest właśnie pies pogrzebany, jak człowiek zobaczy z czego składają się modele w edytorze, jakie są path node'y, jak wygląda mapa ogólnie to RWS będzie mógł sobie co najwyżej pogrzebać koło prostaty, jeśli chodzi o optymalizacje i całokształt.
A wszystkie negatywne komentarze Mike J(ew) zamiecie pod dywan jak robił to od czasów zapowiedzi P4 8-)