Pełna wersja Postala 4 ma wyjść 20. kwietnia
: 31 mar 2022, 12:40
Wysyłam link do artykułu:
https://runningwithscissors.com/postal- ... h-on-4-20/
Streszczę jednak co nieco ze źródła, choć i tak zalecam na zapoznanie się z linkiem do zamieszczonego tekstu:
- główny trzon tego, co znamy z wczesnego dostępu pozostanie niezmieniony (chodzi mi tutaj o projekt świata i same główne misje);
- będzie możliwość zmiany głosu Kolesia w Postalu 4, a opcje to: Rick Hunter (głos Kolesia z Postala 2), Corey Cruise (głos Kolesia z Postala 3 i nadchodzącego spin-offu całej serii - Brain Damaged) oraz - oryginalnie zamieszczony od początku - Jon St. John (znany głównie jako głos Duke Nukema);
- pojawią się losowe wydarzenia (zakładam, że to będzie coś podobnego jak to było w Skyrimie, a tam było m. in.: spotkanie watahy wilków, świętujących chłopów czy przemarsz wojskowego oddziału; oczywiście dopasowane to do świata Postala, więc pewnie to będą jacyś losowi pijacy czy szaleńcy);
- zawarte będą w grze questy poboczne (które najpewniej będą w stylu "przynieś, podaj, pozamiataj");
- grafika ma zostać poprawiona (może już nie będzie podobna do Simsów
);
- poprawione będą systemy mapowania (cokolwiek to kurwa znaczy);
- nowe stacje radiowe (nieironicznie to spoko rzecz, o ile to nie będzie coś asłuchalnego);
- będzie możliwość kolekcjonowania lalek Krotchy'ego, Kunny (żeńskiego odpowiednika Krotchy'ego, która jest wielką pizdą w dosłownym tego słowa znaczeniu) i Larry'ego Kraba (może coś będzie za kolekcjonowanie tego barachła, ale wątpię);
- "dzień premiery [Postala 4] jako początek nowej ery tej legendarnej serii" (co świadczy o kilku rzeczach: twórcy tej gry mają kurewsko wielkie ego nazywając Postala legendarnym czym może być tylko dla fanów serii, planują nowe produkcje i dojenie z marki ile się da kasy);
- popremierowe wsparcie dla Postala 4 jest planowane na lata "tak jak to było w przypadku Postala 2";
- ścieżka dźwiękowa gry będzie udostepniona na wszystkich większych platformach do streamowania muzyki (czyli będzie m. in. na Spotify);
- nowa darmowa zawartość ma być dodawana w tygodniach i miesiącach po premierze gry, na co będzie się składać: nowy oręż, zadania poboczne, poprawki optymalizacyjne, aktualizacje graficzne i tryb kooperacyjny;
- planowane są również płatne dodatki, takie jak nowe tereny;
- "Postal 4: No Regerts ma być odą i testamentem tego, za co cała seria została pokochana, wzgardzana, znienawidzona i doceniana na przestrzeni 25 lat" (XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD);
- będzie można pogłaskać psa;
- pojawią się polskie napisy;
- cena na premierę będzie wynosić 40$ (czyli jakieś 160-170 zł).
Tak więc premiera tego tworu (od napisania tego posta) będzie za trzy tygodnie. Jednak po tym, co pokazał nam wczesny dostęp jestem nawet nie sceptycznie nastawiony, tylko rozczarowany.
https://runningwithscissors.com/postal- ... h-on-4-20/
Streszczę jednak co nieco ze źródła, choć i tak zalecam na zapoznanie się z linkiem do zamieszczonego tekstu:
- główny trzon tego, co znamy z wczesnego dostępu pozostanie niezmieniony (chodzi mi tutaj o projekt świata i same główne misje);
- będzie możliwość zmiany głosu Kolesia w Postalu 4, a opcje to: Rick Hunter (głos Kolesia z Postala 2), Corey Cruise (głos Kolesia z Postala 3 i nadchodzącego spin-offu całej serii - Brain Damaged) oraz - oryginalnie zamieszczony od początku - Jon St. John (znany głównie jako głos Duke Nukema);
- pojawią się losowe wydarzenia (zakładam, że to będzie coś podobnego jak to było w Skyrimie, a tam było m. in.: spotkanie watahy wilków, świętujących chłopów czy przemarsz wojskowego oddziału; oczywiście dopasowane to do świata Postala, więc pewnie to będą jacyś losowi pijacy czy szaleńcy);
- zawarte będą w grze questy poboczne (które najpewniej będą w stylu "przynieś, podaj, pozamiataj");
- grafika ma zostać poprawiona (może już nie będzie podobna do Simsów

- poprawione będą systemy mapowania (cokolwiek to kurwa znaczy);
- nowe stacje radiowe (nieironicznie to spoko rzecz, o ile to nie będzie coś asłuchalnego);
- będzie możliwość kolekcjonowania lalek Krotchy'ego, Kunny (żeńskiego odpowiednika Krotchy'ego, która jest wielką pizdą w dosłownym tego słowa znaczeniu) i Larry'ego Kraba (może coś będzie za kolekcjonowanie tego barachła, ale wątpię);
- "dzień premiery [Postala 4] jako początek nowej ery tej legendarnej serii" (co świadczy o kilku rzeczach: twórcy tej gry mają kurewsko wielkie ego nazywając Postala legendarnym czym może być tylko dla fanów serii, planują nowe produkcje i dojenie z marki ile się da kasy);
- popremierowe wsparcie dla Postala 4 jest planowane na lata "tak jak to było w przypadku Postala 2";
- ścieżka dźwiękowa gry będzie udostepniona na wszystkich większych platformach do streamowania muzyki (czyli będzie m. in. na Spotify);
- nowa darmowa zawartość ma być dodawana w tygodniach i miesiącach po premierze gry, na co będzie się składać: nowy oręż, zadania poboczne, poprawki optymalizacyjne, aktualizacje graficzne i tryb kooperacyjny;
- planowane są również płatne dodatki, takie jak nowe tereny;
- "Postal 4: No Regerts ma być odą i testamentem tego, za co cała seria została pokochana, wzgardzana, znienawidzona i doceniana na przestrzeni 25 lat" (XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD);
- będzie można pogłaskać psa;
- pojawią się polskie napisy;
- cena na premierę będzie wynosić 40$ (czyli jakieś 160-170 zł).
Tak więc premiera tego tworu (od napisania tego posta) będzie za trzy tygodnie. Jednak po tym, co pokazał nam wczesny dostęp jestem nawet nie sceptycznie nastawiony, tylko rozczarowany.