Strona 1 z 5
Bitwa broni v2
: 02 wrz 2012, 19:50
autor: Tiquill
Po ustaleniach w pierwszej wersji zabawy teraz jej nowa wersja o uproszczonych zasadach. Których jest tylko 4:
1. Mamy dziesięć broni, które przedstawiamy pod nazwami kodowymi. Każdy, kto edytował swoje Sweet albo używał kodu IWant zna to jak własną kieszeń. A jakby co, to lista jest
tu.
2. Oddajemy głosy na 4 pozycje. Na każdą pozycję jeden głos. Zwiększamy lub zmniejszamy o jedną wartość cyferkę i dodajemy znak
(+) lub (-), aby wskazać, że na to głosowaliśmy. Czyli jak było tak
DarkPS.BerettaOpticWeapon 1
to po naszym głosie na plus jest tak:
DarkPS.BerettaOpticWeapon 2 (+)
3. Kiedy jest kilka broni o tej samej ilości punktów, to wybieramy, którą chcemy awansować lub osłabić, albo też głosujemy na każdą, byleby nie przekroczyć ogólnej listy 4 głosów.
4. Kiedy jakaś broń ma punkt 1 to głos na minus zeruje głosy, tym samym usuwa ją z listy. Na jej miejsce dajemy wtedy automatycznie swoją, dając jej jeden punkt. W takim przypadku wyczerpujemy tylko 1 głos ze swej puli 4 dostępnych. A dodana przez nas broń dostaje znaczek
(NEW).
Startowa lista:
DarkPS.BerettaOpticWeapon 1
DarkFire.M4A1RPWeapon 1
DarkFire.RocketBagInv 1
Red__Devil.Red__DevilWeapon 1
Chaingunv2.Chaingunv2Weapon 1
holyGodG.holyGodGWeapon 1
AWPModInventory.CatDroneInv 1
AWPModInventory.RemoteWeapon 1
AWPModInventory.EDChainsawWeapon 1
DarkFire.HelicopterWeapon 1
: 02 wrz 2012, 20:16
autor: Mr Minio
Spróbujmy...
DarkPS.BerettaOpticWeapon 0 (-) - usunięta z listy
DarkFire.M4A1RPWeapon 2 (+)
DarkFire.RocketBagInv 1
Red__Devil.Red__DevilWeapon 1
Chaingunv2.Chaingunv2Weapon 1
holyGodG.holyGodGWeapon 1
AWPModInventory.CatDroneInv 1
AWPModInventory.RemoteWeapon 2 (+)
AWPModInventory.EDChainsawWeapon 2 (+)
DarkFire.HelicopterWeapon 1
football.Proper - 1 - NEW
Można od razu po dodaniu nowej oddać na nią swój głos? Tak, że football.Proper miałby już 2 na starcie.
Mam nadzieję, że niczego nie pokręciłem.
: 02 wrz 2012, 20:37
autor: Tiquill
Mr Minio pisze:Można od razu po dodaniu nowej oddać na nią swój głos? Tak, że football.Proper miałby już 2 na starcie.
Samo dodanie nowej do listy automatycznie dodaje jej głos, więc byłby to zbyt szybki awans względem pozostałych.
Mr Minio pisze:Mam nadzieję, że niczego nie pokręciłem.
Wszystko dobrze.

Tylko sortujemy bronie według ilości głosów. A samo (NEW) to dobry pomysł, wchodzi do zasad.
Czyli sortuję i głosuję:
DarkFire.M4A1RPWeapon 2
AWPModInventory.RemoteWeapon 2
DarkFire.HelicopterWeapon 2
(+)
DarkFire.RocketBagInv 2
(+)
AWPModInventory.EDChainsawWeapon 1
(-)
Red__Devil.Red__DevilWeapon 1
Chaingunv2.Chaingunv2Weapon 1
holyGodG.holyGodGWeapon 1
football.Proper - 1
DarkFire.EvilFlashedPistolWeapon 1
(NEW)
: 02 wrz 2012, 20:42
autor: Mr Minio
DarkFire.M4A1RPWeapon 3 (+)
AWPModInventory.RemoteWeapon 3 (+)
DarkFire.RocketBagInv 3 (+)
football.Proper - 2 (+)
DarkFire.HelicopterWeapon 2
AWPModInventory.EDChainsawWeapon 1
Red__Devil.Red__DevilWeapon 1
Chaingunv2.Chaingunv2Weapon 1
holyGodG.holyGodGWeapon 1
DarkFire.EvilFlashedPistolWeapon 1
Pozostaje jeszcze kwestia co jaki czas można głosować.
: 02 wrz 2012, 21:34
autor: Tiquill
DarkFire.M4A1RPWeapon 3
AWPModInventory.RemoteWeapon 3
DarkFire.RocketBagInv 3
DarkFire.HelicopterWeapon 3
(+)
Red__Devil.Red__DevilWeapon 2
(+)
DarkFire.EvilFlashedPistolWeapon 2
(+)
football.Proper 1
(-)
AWPModInventory.EDChainsawWeapon 1
Chaingunv2.Chaingunv2Weapon 1
holyGodG.holyGodGWeapon 1
Mr Minio pisze:Pozostaje jeszcze kwestia co jaki czas można głosować.
Na razie bez ograniczeń. Niech się to najpierw rozkręci.

: 02 wrz 2012, 22:09
autor: Zaver
DarkFire.M4A1RPWeapon 4 (+)
AWPModInventory.RemoteWeapon 3
DarkFire.RocketBagInv 3
DarkFire.HelicopterWeapon 3
Red__Devil.Red__DevilWeapon 2
DarkFire.EvilFlashedPistolWeapon 2
AWPModInventory.EDChainsawWeapon 2 (+)
Chaingunv2.Chaingunv2Weapon 1
holyGodG.holyGodGWeapon 1
EDWeapons.AK47Weapon 1 (+) - nowa
football.Proper 0 (-) - poszła
: 02 wrz 2012, 22:23
autor: Tiquill
DarkFire.M4A1RPWeapon 4
DarkFire.HelicopterWeapon 4 (+)
AWPModInventory.RemoteWeapon 3
DarkFire.RocketBagInv 3
Red__Devil.Red__DevilWeapon 3 (+)
DarkFire.EvilFlashedPistolWeapon 2
AWPModInventory.EDChainsawWeapon 2
Chaingunv2.Chaingunv2Weapon 2 (+)
EDWeapons.AK47Weapon 1
DarkPS.BerettaOpticWeapon 1 (+) - wraca
holyGodG.holyGodGWeapon 0 (-) - poszła
: 03 wrz 2012, 12:23
autor: Zaver
DarkFire.M4A1RPWeapon 5 (+)
DarkFire.HelicopterWeapon 4
AWPModInventory.RemoteWeapon 3
DarkFire.RocketBagInv 3
Red__Devil.Red__DevilWeapon 3
DarkFire.EvilFlashedPistolWeapon 1 (-)
AWPModInventory.EDChainsawWeapon 3 (+)
Chaingunv2.Chaingunv2Weapon 2
EDWeapons.AK47Weapon 2 (+)
DarkPS.BerettaOpticWeapon 1
: 03 wrz 2012, 12:37
autor: Mr Minio
DarkFire.M4A1RPWeapon 6 (+)
AWPModInventory.EDChainsawWeapon 4 (+)
DarkFire.HelicopterWeapon 4
EDWeapons.AK47Weapon 3 (+)
Chaingunv2.Chaingunv2Weapon 3 (+)
AWPModInventory.RemoteWeapon 3
DarkFire.RocketBagInv 3
Red__Devil.Red__DevilWeapon 3
DarkFire.EvilFlashedPistolWeapon 1
DarkPS.BerettaOpticWeapon 1
: 03 wrz 2012, 19:13
autor: Zaver
DarkFire.M4A1RPWeapon 7 (+)
AWPModInventory.EDChainsawWeapon 5 (+)
DarkFire.HelicopterWeapon 4
EDWeapons.AK47Weapon 4 (+)
Chaingunv2.Chaingunv2Weapon 3
AWPModInventory.RemoteWeapon 3
DarkFire.RocketBagInv 3
Red__Devil.Red__DevilWeapon 3
DarkFire.EvilFlashedPistolWeapon 0 (-) - idzie
DarkPS.BerettaOpticWeapon 1
EDWeapons.ShearsWeapon 1 - nowa
: 03 wrz 2012, 21:07
autor: Tiquill
DarkFire.M4A1RPWeapon 7
AWPModInventory.EDChainsawWeapon 5
DarkFire.HelicopterWeapon 4
EDWeapons.AK47Weapon 4
Chaingunv2.Chaingunv2Weapon 4 (+)
DarkFire.RocketBagInv 4 (+)
Red__Devil.Red__DevilWeapon 4 (+)
AWPModInventory.RemoteWeapon 3
DarkPS.BerettaOpticWeapon 2 (+)
EDWeapons.ShearsWeapon 1
: 04 wrz 2012, 10:19
autor: Mr Minio
DarkFire.M4A1RPWeapon 8 (+)
EDWeapons.AK47Weapon 5 (+)
DarkFire.RocketBagInv 5 (+)
AWPModInventory.EDChainsawWeapon 5
DarkFire.HelicopterWeapon 4
Chaingunv2.Chaingunv2Weapon 4
Red__Devil.Red__DevilWeapon 4
AWPModInventory.RemoteWeapon 3
DarkPS.BerettaOpticWeapon 1 (-)
EDWeapons.ShearsWeapon 1
M4A1RPWeapon jest na dobrej drodze do statusu 'niezmazywalnego' z listy. Moja ulubiona broń. Świetnie się strzela. Realizmu dodaje przeładowanie, a do tego prawy przycisk aktywuje granatnik. Miodzio! Kałach za to bardzo ładnie wygląda i z ogromną przyjemnością strzela się z niego do bystanderów. Wreszcie RocketBagInv, za to, że można w końcu swobodnie i bezpiecznie latać w Postalu bez cheatów. A głos na nie dla BerettaOpticWeapon. Jakoś nie pasuje mi luneta w pistolecie. Jedyny plus tej broni to tłumik. Można się pobawić w cichego zabójcę, ale snajpienie takim czymś niezbyt mi odpowiada.
: 04 wrz 2012, 16:32
autor: Zaver
DarkFire.M4A1RPWeapon 9
(+)
EDWeapons.AK47Weapon 6
(+)
DarkFire.RocketBagInv 5
AWPModInventory.EDChainsawWeapon 6
(+)
DarkFire.HelicopterWeapon 4
Chaingunv2.Chaingunv2Weapon 4
Red__Devil.Red__DevilWeapon 4
AWPModInventory.RemoteWeapon 3
DarkPS.BerettaOpticWeapon 1
EDWeapons.ShearsWeapon 2
(+)
Edit dla tego: Shears 2 nie 1

: 06 wrz 2012, 00:59
autor: Tiquill
Mnie M4A1RPWeapon stracił polot, gdy zagrałem w KPowasModsMP.M41AWeaponSP, który zechcę dodać. Raz, że lepiej działa wyrzucanie granatów, to przecież to z filmu Obcy! Toteż coś muszę osłabić.

Zaś BerettaOptic to mój stały sprzęt. Więc:
DarkFire.M4A1RPWeapon 8
(-)
EDWeapons.AK47Weapon 6
DarkFire.RocketBagInv 5
AWPModInventory.EDChainsawWeapon 5
(-)
DarkFire.HelicopterWeapon 4
Chaingunv2.Chaingunv2Weapon 4
Red__Devil.Red__DevilWeapon 4
AWPModInventory.RemoteWeapon 2
(-)
EDWeapons.ShearsWeapon 2
DarkPS.BerettaOpticWeapon 2
(+)
Czy 10 to nie za mało? Podnosi klimat, gdy tylko 10, ale mały wybór krępuje trochę ruchy...
: 16 wrz 2012, 22:38
autor: Zaver
DarkFire.M4A1RPWeapon 9 (+)
EDWeapons.AK47Weapon 7 (+)
AWPModInventory.EDChainsawWeapon 6 (+)
DarkFire.RocketBagInv 5
DarkFire.HelicopterWeapon 4
Chaingunv2.Chaingunv2Weapon 4
Red__Devil.Red__DevilWeapon 4
AWPModInventory.RemoteWeapon 2
EDWeapons.ShearsWeapon 3 (+)
DarkPS.BerettaOpticWeapon 2