Mam w planach rozpoczęcie tworzenia gry w stylu Postala w FPS Creator (no comments -.-). Zasoby mam, FPS Creatora opanowałem na tyle, że na pewno się uda i raczej nie powinno być komplikacji, lecz jedyne czego mi brakuje to bohatera i czegoś w stylu fabuły. Pewnie większość z was po przeczytaniu tego bezmyślnego zlepku słów myśli: "Fabuła w Postalu? Po co taka niepotrzebna rzecz jak fabuła w takiej gierce.". Otóż nie chodzi mi o epicką fabułę o ratowaniu świata rodem z rasowych RPGów, tylko o ciąg wydarzeń, który uzasadni dlaczego na głównego bohatera poluje cała policja i połowa cywili w mieście, a on musi uciec z owego miasta wyrzynając wszystkich, którzy mu w tym przeszkodzą. Potrzebny mi także bohater, więc prosiłbym chętnych o opis wyglądu, wybiorę najlepszy, a osoby, które wymyśliły wybraną przeze mnie fabułę i bohatera gry będą w creditach. Z góry dziękuję za wszelką pomoc z waszej strony.
PS. Tutaj macie hinty, który pomoże nieco w obmyśleniu fabuły:
-Miejsce akcji: Małe miasteczko Dawnville
-Czas Akcji: Współczesność
-Planowani wrogowie: Policja, Swat, Armiejcy, Gangsterzy, Uzbrojeni cywile
-Miejsce rozpoczęcia gry: Okolica domu bohatera (A jak!)
-Rozgrywka liniowa przypominająca nieco Postala 1
-Bohater nie może mieć niczego z długimi rękawami, gdyż ręce w grze będą odkryte
-Bohater będzie bezimienny, więc nie męczcie się w wymyślanie imion tylko bierzcię się za opis wyglądu
Pomoc przy wymyśleniu fabuły
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Żartujesz sobie? Chcesz stworzyć głównego bohatera który nie będzie nosił płaszcza?! Czyś ty się szaleju naćpał?! Z choinki się zerwałeś?! Spadłeś z księżyca?!?!-Bohater nie może mieć niczego z długimi rękawami, gdyż ręce w grze będą odkryte
A teraz poważnie, to historii może być wiele. Swoją drogą osobiście miałem pomysł na grę, która pokazuje wpływ różnych używek na gracza. Mogę tu sypnąć przykładami, ale nie o to chodzi. W każdym razie nie znam możliwości FPS Creator więc nie wiem czy to będzie możliwe, ale możesz stworzyć człowieka, który słyszy głosy każące mu zabijać, a na ekranie gry będą pojawiały się "obramowania" będące symbolem siły która każe mu zabijać wskazanych ludzi.
Ogólnie można coś z tego wymyśleć, jeśli chcesz stworzyć naprawdę dobrą gierkę, ale jeśli chcesz stworzyć grę w stylu "Idziesz do przodu i zabijasz, zabijaj jak najwięcej i jak najkrwawiej. Aha, jest jakiś powód dla którego to robisz, ale mniejsza" to po prostu zrób grę w której chodzisz po mieście i zabijasz bez wymyślania pretensjonalnej fabuły.
Biorąc jednak pod uwagę twój wiek, nie wróżę sukcesów.
No offence.
[EDIT]
A temat chyba bardziej pasuje w "Inne gry"
Ostatnio zmieniony 17 lis 2010, 17:59 przez Max King, łącznie zmieniany 1 raz.
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
nie od parady Koleś zawsze wyciąga jakiegoś niszczącego asa z rękawaMastaDJMax pisze:Żartujesz sobie? Chcesz stworzyć głównego bohatera który nie będzie nosił płaszcza?! Czyś ty się szaleju naćpał?! Z choinki się zerwałeś?! Spadłeś z księżyca?!?!-Bohater nie może mieć niczego z długimi rękawami, gdyż ręce w grze będą odkryte

Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
Na przykład granat. Zawsze się zastanawiałem, skąd on go maRamesses pisze:nie od parady Koleś zawsze wyciąga jakiegoś niszczącego asa z rękawaMastaDJMax pisze:Żartujesz sobie? Chcesz stworzyć głównego bohatera który nie będzie nosił płaszcza?! Czyś ty się szaleju naćpał?! Z choinki się zerwałeś?! Spadłeś z księżyca?!?!-Bohater nie może mieć niczego z długimi rękawami, gdyż ręce w grze będą odkryte

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Mogę i tak, ale raczej głupio będzie wyglądać gierka, w której tak nagle z nikąd i nie wiadomo skąd wszyscy cię nienawidzą i chcą cię ud*pić. Chodzi mi o to, że chcę stworzyć grę w stylu "idź do przodu i napier**laj ile wlezie", lecz naprawdę potrzebuję jakiegoś sensu fabularnego wyjaśniającego dlaczego niemal wszyscy bohaterowi gry chcą od początku gry zasadzić headshota z bazookiMastaDJMax pisze:jeśli chcesz stworzyć grę w stylu "Idziesz do przodu i zabijasz, zabijaj jak najwięcej i jak najkrwawiej. Aha, jest jakiś powód dla którego to robisz, ale mniejsza" to po prostu zrób grę w której chodzisz po mieście i zabijasz bez wymyślania pretensjonalnej fabuły.

Chodzi o to, że FPS Creator jest taki typowym "klikaczem". Cały problem polega na tym, że FPSC korzysta z gotowych plików zawierających wbudowane modele i animacje, przez co nie mogę zrobić inaczej niż zrobić gostka z odkrytymi rękami i rękawicami bez palców na rękach, bo tak ma wbudowany program. Jest jeszcze tona innych broni, ale imo ten zestaw jest najlepszy. No sami oceńcie:MastaDJMax pisze:Żartujesz sobie? Chcesz stworzyć głównego bohatera który nie będzie nosił płaszcza?! Czyś ty się szaleju naćpał?! Z choinki się zerwałeś?! Spadłeś z księżyca?!?!



Czy to, że mam 15 lat wyklucza to, że mogę stworzyć (nawet prostą) grę. Imo to nielogiczne. Każdy z góry zakłada, że jak ktoś ma 15 lat, to nie ma racji, jest do d*py i nic mu nie wyjdzie pomimo wszelkich starań.MastaDJMax pisze:Biorąc jednak pod uwagę twój wiek, nie wróżę sukcesów.
Zastanówcie się, czy chcecie gierki podobnej do Postala ode mnie, gdyż między innymi dla tegoż "prezentu" dla was zarejestrowałem się na tym forum. Jeśli nie, to zawsze mogę stworzyć grę o innej tematyce niż ogólnie panująca psychoza i killing frenzy (czyt. postalowej), ot np. fantasy, zombie albo sci fi. Decyzja należy do was, bo ja nie robię tych gier dla siebie tylko dla ludzi, więc chcę stworzyć coś co ludziom się spodoba

Nie, raczej to, że chcesz profesjonalnie zabrać się za grę robiąc ją w takim "klikaczu". Daruj sobie wymyślanie fabuły jak nawet modelu gracza nie możesz zmienić.Czy to, że mam 15 lat wyklucza to, że mogę stworzyć (nawet prostą) grę. Imo to nielogiczne. Każdy z góry zakłada, że jak ktoś ma 15 lat, to nie ma racji, jest do d*py i nic mu nie wyjdzie pomimo wszelkich starań.
Nie. Albo pouczysz się C# i zrobisz porządną grę albo od razu sobie daruj, bo komu by się chciało marnować czas bawiąc się jakimś gniotem z FPS Creatora skoro mamy postala?ninja666 pisze:Zastanówcie się, czy chcecie gierki podobnej do Postala ode mnie, gdyż między innymi dla tegoż "prezentu" dla was zarejestrowałem się na tym forum.
Zrób zombie.ninja666 pisze:Jeśli nie, to zawsze mogę stworzyć grę o innej tematyce niż ogólnie panująca psychoza i killing frenzy (czyt. postalowej), ot np. fantasy, zombie albo sci fi.
To tak jak:ninja666 pisze:Decyzja należy do was, bo ja nie robię tych gier dla siebie tylko dla ludzi, więc chcę stworzyć coś co ludziom się spodoba
"Planuję nas**ć ci na klatkę schodową, więc wybierz, co chcesz żebym jadł przez następny tydzień. Ja tej kupy nie robię dla siebie tylko dla ludzi".
Słuchaj, nie zrozum mnie źle. Chętnie pograłbym w nową, ciekawą, oryginalną grę, która mimo wszystko polega na chodzeniu i strzelaniu. Podoba mi się, że chcesz taką zrobić. Chętnie ci pomogę, jeśli trzeba.
Ale jeśli zamiast uczyć się programowania i/lub teksturowania/modelowania zamierzasz stworzyć jakiegoś potworka w FPSC to nie marnuj nawet mojego czasu, bo tym gniotem i tak nikt się nie zainteresuje. Bo czas zmarnowany w FPSC możesz przeznaczyć na naukę programowania i stworzyć coś, w co ludzie będą grać, bo im się podoba, a nie na zasadzie "Specialne zarejestrował się na forum żeby zrobić tą gierkę, no to niech ma te radochę że ktoś w to gra". Jesteś młody, masz dopiero 15 lat, więc zamiast próbować zrobić coś z niczego, postaraj się zdobyć coś, z czym będziesz mógł osiągnąć COŚ.
[ Komentarz dodany przez: Lothar: 2010-11-18, 16:47 ]
C# to zło!

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Nie to nie. Nie będę nikogo zmuszał. Po prostu się dla pewności zapytałem, gdyż nie lubię (jak pewnie każdy) dowiadywać się, że naharowałem się na darmo, bo nikt nie jest zainteresowany efektami mojej pracy. Programowania to raczej nie będę się uczył, bo to nie moja bajka. A z tą specjalną rejestracją, to po prostu pomyślałem, że po prostu ludziom zainteresowanym Postalem spodoba się inicjatywa robienia gry w stylu ich ulubionej siepanki, ale widzę, że się myliłem. Jeśli jesteście aż tak negatywnie nastawieniu w stosunku do tego projektu, to go nie będę robił i tyle.
Wiesz, powiem tak, przedstawiłem swoją opinię na ten temat, a moja opinia zwykle jest negatywna. Poza tym, PISAŁEM WYRAŹNIE ŻE CHĘTNIE BYM POGRAŁ W TAKĄ GRĘ. Ale ZROBIONĄ a nie wyklikaną w jakimś FPS Creatorze.ninja666 pisze:Nie to nie. Nie będę nikogo zmuszał. Po prostu się dla pewności zapytałem, gdyż nie lubię (jak pewnie każdy) dowiadywać się, że naharowałem się na darmo, bo nikt nie jest zainteresowany efektami mojej pracy. Programowania to raczej nie będę się uczył, bo to nie moja bajka. A z tą specjalną rejestracją, to po prostu pomyślałem, że po prostu ludziom zainteresowanym Postalem spodoba się inicjatywa robienia gry w stylu ich ulubionej siepanki, ale widzę, że się myliłem. Jeśli jesteście aż tak negatywnie nastawieniu w stosunku do tego projektu, to go nie będę robił i tyle.
I nie rób z siebie takiego biednego, odrzuconego i niechcianego, niedocenionego darczyńy, bo jesteś po prostu pretensjonalny. Chcesz zrobić grę to ją zrób, ale jak masz wylewać swoje łzy w nieskończoność o tym, jak to się myliłeś w swojej wizji całego forum grającego w twoją grę, to zajmij się czymś innym. Polecam szydełkowanie ekstremalne.
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
FPS Creator sam w sobie jest engine'm (autorskim, nie używa niczego "z zewnątrz"). Obsługuje dobrodziejstwa DirectX 10, posiada własny język skryptowy, można doń dodawać tekstury, modele, muzykę, dźwięki, bla bla bla. Innymi słowy, owy pakiet ma spore możliwości, jeśli tylko umie się je wykorzystać 

Nobody Expects The Spanish Inquisition! 

@MastaDJMax
Dobra, oszczędzę sobie kłótni, bo i tak widzę po twoich postach, że nie chcesz w ogóle widzieć gier zrobionych... wróć, wyklikanych przeze mnie, dopóki nie opanuję profesjonalnie C++ i nie poświęcę 20 lat swojego życia na naukę modelowania, teksturowania i sprajcenia dla tej jednej pieprzonej gry. Ja już chyba podziękuję...
Dobra, oszczędzę sobie kłótni, bo i tak widzę po twoich postach, że nie chcesz w ogóle widzieć gier zrobionych... wróć, wyklikanych przeze mnie, dopóki nie opanuję profesjonalnie C++ i nie poświęcę 20 lat swojego życia na naukę modelowania, teksturowania i sprajcenia dla tej jednej pieprzonej gry. Ja już chyba podziękuję...
Ostatnio zmieniony 18 lis 2010, 17:07 przez ninja666, łącznie zmieniany 1 raz.