Strona 1 z 1
[Steam] Tworzenie mutatora
: 23 sie 2017, 12:15
autor: seebeek17
Kto wie jak zrobić Mutatora do moda, żeby było go widać w New Game -> Workshop -> Mods?
Z tego co wiem, to trzeba dodać plik .int. Tylko co ma w nim być? Tryb gry ma być ten sam a Mutator ma dodać tylko item do ekwipunku.
Nazwa pliku .int taka sama jak .u
Czy jak to xd
: 23 sie 2017, 13:10
autor: Pan Szatan
Ja wiem ale nie powiem.
A na poważnie to napiszę jak będę na kompie, tylko powiedz jakiego typu mutator? Bo jest ich wiele.
Domyślam się że chodzi ci o mutator dla broni po którego włączeniu w naszym ekwipunku pojawia się broń?
W sumie tego typu mutatorów nie robiłem ale Bartkov będzie wiedział ja się bronią nie zajmowałem ale jakby ktoś coś to wiem jak zrobić repleacer dzwięku, textur, player moda, gamemode, re-load gry jak w HN czy podmianę mapy za pomocą skrypta
: 23 sie 2017, 13:51
autor: seebeek17
Pan Szatan pisze:, tylko powiedz jakiego typu mutator?
xd no taki że broń dodaje do eq
alternatywa dla iwant
: 23 sie 2017, 17:20
autor: Tiquill
A nie znajdujesz tutka do tego w Workshopie? Jest ich sporo, a to jeden z bardziej oczywistych i częstych mutatorów. Więc coś powinno być.
: 23 sie 2017, 17:46
autor: Pan Szatan
ja bym se poprostu wziął jakiegoś moda np. CDInventory i wyexportował skrypty.
: 23 sie 2017, 20:41
autor: Tiquill
Wysłany: Dzisiaj 11:13 [SteamMod] Fidget Spinners
Wysłany: Dzisiaj 12:15 [Steam] Tworzenie mutatora
seebeek17 pisze:Kto wie jak zrobić Mutatora do moda, żeby było go widać w New Game -> Workshop -> Mods?
Albo masz rozdwojenie jaźni, lewa nie wie co prawa. Albo dopiero w ostatnim update zadziałało. To w takim razie jaki sens dodawać moda na P2C/Steama, którego gracz nie może sobie dodać w opcjach gry?
: 23 sie 2017, 20:45
autor: Rycho3D
Pan Szatan pisze:ja bym se poprostu wziął jakiegoś moda np. CDInventory i wyexportował skrypty.
Kiedyś mi podesłałeś jakieś pomoce i tam było to opisane.
Działało na 100%
Tyle że ja tego, w życiu u siebie nie znajdę.
: 23 sie 2017, 20:58
autor: seebeek17
Tiquill, miałem "prawie" działającego mutatora (literówka była, można tak to ująć). Teraz już działa poprawnie (po aktualizacji moda). Wystarczyły te 2 linijki w .int
Kod: Zaznacz cały
[Public]
Object=(Name=SciezkaDoSkryptuZMutatorem,Class=Class,MetaClass=Postal2Game.P2GameMod)
Tego szukałem.
Przyda się jako ściągawka