[TUTORIAL] Export różnych modeli do psk i psa [Noesis]
: 10 cze 2013, 23:45
Czy czasami nie denerwowało was że nie mogliście wyciągnąć jakiegoś modelu z innej gry bo miała jakiś dziwny format, a export przez 20 programów aż do blendera wam się nie widział?
Jako że siedzę trochę w ID Techu, szukałem jakiegoś prostego programu ktory przenieie mi model z Half Life 2 do Quake.
Męczyłem sie z tym z tydzień, nic mi nie pomogło.
inside3d milczy, QuakeOne.com milczy. Aż w końcu google podesłało mi programik "Noesis". Odpalam, znajduje folder ze strzelbą Mossberg zassaną z Game Banana.
Sprawdzam. No, textury są, wszystko jest, animacja działa.
No to robię File -> Export -> .md3 Quake III output
potem Texture Output -> .tga TGA Image
Daję ok.
Nie potrwało to sekundy, sprawdzam folder. MossbergOut.md3 jest.
I tyle. Pełnoprawny model jest utworzony. Można tak robić z formatami:
.OBJ
.md5mesh
.rdm
.smd
.ply
.md3
.mdl
.fbx
.dae
.stl
.iqm
.md2
.mdr
i oczywiście .psk i .psa
Wszystko hula i działa, sprawnie, szybko. I żadne Milkshape nie jest potrzebne
Mi sie bardzo przydało, więc pomyslałem że podziele się tym programem z PSI, bo może się przydać Miłego używania. Mi sie przydał nie raz
[LINK]
PS: Nie wiedziałem jak nazwać ten temat, więc jak ktoś z "Wyższych" ma jakiś pomysł to proszę coś tam skrobnąć bardziej adekwatnego
Strona nie aktywna. Mirrory:
https://www.richwhitehouse.com/filemirro ... v40991.zip
https://www.3ddownloads.com/telefragged/ ... v40991.zip
I załacznik:
Jako że siedzę trochę w ID Techu, szukałem jakiegoś prostego programu ktory przenieie mi model z Half Life 2 do Quake.
Męczyłem sie z tym z tydzień, nic mi nie pomogło.
inside3d milczy, QuakeOne.com milczy. Aż w końcu google podesłało mi programik "Noesis". Odpalam, znajduje folder ze strzelbą Mossberg zassaną z Game Banana.
Sprawdzam. No, textury są, wszystko jest, animacja działa.
No to robię File -> Export -> .md3 Quake III output
potem Texture Output -> .tga TGA Image
Daję ok.
Nie potrwało to sekundy, sprawdzam folder. MossbergOut.md3 jest.
I tyle. Pełnoprawny model jest utworzony. Można tak robić z formatami:
.OBJ
.md5mesh
.rdm
.smd
.ply
.md3
.mdl
.fbx
.dae
.stl
.iqm
.md2
.mdr
i oczywiście .psk i .psa
Wszystko hula i działa, sprawnie, szybko. I żadne Milkshape nie jest potrzebne
Mi sie bardzo przydało, więc pomyslałem że podziele się tym programem z PSI, bo może się przydać Miłego używania. Mi sie przydał nie raz
[LINK]
PS: Nie wiedziałem jak nazwać ten temat, więc jak ktoś z "Wyższych" ma jakiś pomysł to proszę coś tam skrobnąć bardziej adekwatnego
Strona nie aktywna. Mirrory:
https://www.richwhitehouse.com/filemirro ... v40991.zip
https://www.3ddownloads.com/telefragged/ ... v40991.zip
I załacznik: