Strona 1 z 1

[TUTORIAL] Zaawansowany PostEd by MaKiPL

: 07 lis 2009, 17:25
autor: MaKiPL
Uff... Dzień pracy i jest:
Part 1
https://www.speedyshare.com/334321365.html
https://www.megaupload.com/?d=3W0P3G1C
Part 2
https://www.speedyshare.com/275259989.html

Plik w formacie.mht [czyli spokojnie każdy otworzy przez IE]

Kod: Zaznacz cały

Part1:
1.Triggery
2.BOSS, tworzenie BOSSA
3.Tworzenie Cut-Scene
4.Tworzenie własnej tekstury/Import własnej tekstury/Edytowanie tekstur
5.Powrót do Podstawy [Muzyka i dźwięki]
6.Rozwiązywanie problemów
Part2:
7.Dekorowanie naszego Terrain
8.Emitery
9.Jak stworzyć słońce, inne efekty świetlne 
PS.Jeśli będę miał czas to rozszerzę ten tutorial o movery etc...

@Edit:


Jak postawić bohaterów z STP?
Aby postawić bohaterów z podstawowej części PostalaII lub rozszerzenia ShareThePain wystarczy przejść do 'actor classes' a następnie rozwinąć klasy aż do:
Obrazek
następnie wybieramy postać, klikamy na nią a następnie przechodzimy do do mapy i klikamy w miejscu gdzie ma się pojawić postać PrawymPrzyciskiemMyszy i klikamy 'add POSTAĆ here' Gdzie postać to nazwa postaci którą wybraliśmy. A jak to jest w przypadku z AW? Przecież postaci z podstawki nie można przeciąć na pół!
<Zaiste nigdzie na forum nie znalazłem stawiania postaci z AW dokładnej ścieżki> Wstawiam ją tutaj:
Obrazek
a AWZombie znajdują się zombiaki a w AWBystander znajdują się postacie które możemy przeciąć. Instrukcja stawiania jest ta sama co do postaci z podstawki

: 07 lis 2009, 17:28
autor: Mr Minio
Świetny poradnik MaKiPL! Dowiedziałem się z niego wiele rzeczy których nie znałem.


PS: Proponuje przykleić temat.

Załatwione
SD

: 07 lis 2009, 22:15
autor: Iquid
poradnik naprawdę super jedyne do czego mogę się przyczepić to słaba jakość zdjęć polecam na przyszłość skorzystać z lepszego programu :). W załączniku pozwoliłem sobie zamieścić Twój poradnik tylko w wersji PDF ;).

: 08 lis 2009, 20:11
autor: MaKiPL
Teraz to już grzech skarżyć się na mnie za złą jakość , zdjęcia w 100% bez kompresji
3MB
Spis treści:

7.Dekorowanie naszego Terrain
8.Emitery
9.Jak stworzyć słońce, inne efekty świetlne

Czyli Zaawansowany POSTed by MaKiPL part2

I to jeszcze nie koniec!

https://www.speedyshare.com/275259989.html

: 08 lis 2009, 20:39
autor: Alixo
Proponował bym połączyć je w jeną całość.

: 08 lis 2009, 20:45
autor: MaKiPL
Nie łącze z powodu tego że na razie muszę wszystkie poradniki zrobić, a po drugie mój komputer nie wytrzyma takiego nacisku obrazków jak będzie np. [10 poradników] więc zajmie to dużo czasu ... także robię to z myślą o komputerach
poniżej 128 MB RAM ... Żeby nie cięło, ale będzie połączony poradnik, w finale przewiduje 100 stron przynajmniej

: 09 lis 2009, 22:27
autor: Gryhol
Mam takie pytanko możecie jak dodać taką postać żeby zrobic ją jako bossa ?

: 10 lis 2009, 07:55
autor: MaKiPL
Poradnik nr.1
rozdział 2:

Kod: Zaznacz cały

2.BOSS, tworzenie BOSSA 
Trzeba czytać posty wyżej ;p

https://forum.postalsite.info/download.html?id=133

: 29 lis 2010, 00:32
autor: Tiquill
Rok minął. A poradnik pewno wielu nadal służy. Jestem pod wrażeniem. Wiedziałeś, co opisać, czego brak, umiesz znaleźć się we właściwym miejscu, wiesz co robisz, chcesz to robić. A właściwie chciałeś. Stronki twoje albo znikną, albo znikły, Ty zwarnowany, o postępach twoich w edycji P2 cisza. Słomiany zapał? Rozkręcił się, napotkał trudności, zniechęcił. Szkoda, bo świetnie się zapowiadałeś, wielka szkoda.

: 29 lis 2010, 15:59
autor: Reality Master
Maki może i ma pewne umiejętności w tworzeniu map na UE2/UDK, ale niestety nie umie doprowadzić żadnego projektu do końca. Z tego co wiem pracował w sumie nad około 5 własnymi projektami (2 mody do Postala, 1 do FC i chyba 2 gry na UDK). Żadnego nie skończył.

: 18 gru 2010, 11:25
autor: MaKiPL
Takie są realia. Trudno jest prowadzić projekt w pojedynkę. Zawsze umierałem kiedy dochodziło do skryptowania.

Edytor FarCry nie dawał aż tak ogromnej przestrzeni, oraz miałem za słaby komputer, by dźwigać tak dużą ilość traw i drzew, jakie planowałem.

gry na UDK?
-Wszystko szło jak pomaśle. Już kończyłem swoją pierwszą mapę, mapka openingowa skończona. menu wykonane, stabilne, działające. Można powiedzieć, że super wszystko szło. Kilka dni później firma EpicGames, oznajmiło że usuwają PhysxDestructibles z powodu nadmiernego bugowania się, i tak właśnie było. Tekstury się zwalały, wszystko padało...
A to właśnie PhysXdestructibles miał być głównym zadaniem gierki. FracturedMeshy nie działały jak powinny, mianowicie nie dawały dynamicznego cienia. Chunky nie miały kolizji... Klapka...

Czemu?
-Może i jest to słomiany zapał, ale projekty upadały, nie z powodu ,,bo mi się nie chciało'', tylko z powodu ,,bo maki nie umie skryptować''. Nie chcę teraz pisać o nowych projektach, czy zapowiedziach. BO TO JUŻ JEST NUDNE. Rozpoczynam i nie kończę. Zawsze staje mi bloczek nie do ominięcia. W przypadku Alice, były to wszystkie źle zrobione mapy, trzeba było zaczynać od nowa. Nie byłem jeszcze tak doświadczony, i niestety nie umiałem wielu rzeczy. Czemu miałem brać się ponownie za tworrzenie map, jeśli prawie nic nie umiałem. Dużo się nauczyłem o tych wszystkich Unrealach. Będę modził w skryciu. Jeśli pójdzie dobrze. Przedstawię projekty, gdzie mam już sporą część ukończoną. To ni ma sensu pokazywanie jednej mapki, jak zaraz upadnę.
Pozdrawiam!. Może kiedyś będzie jakiś mod... ;)

: 14 mar 2011, 19:55
autor: Tiquill
Uporałem się z problemem uniemożliwiającym mi akceptację dodanych przez użytkowników plików do naszego downloadu. Dopiero teraz więc dodałem obie części przez ciebie tam wysłane. Za opóźnienie przepraszam.

https://postalsite.info/infusions/pro_do ... hp?did=174

: 14 kwie 2011, 12:10
autor: MaKiPL
Aktualizacja posta pierwszego o ścieżki do postaci STP jak i AW na prośbę Arax205.