Half-Quake: Messiah [alpha nie wydana na Steam Workshop]
: 07 gru 2017, 14:08
Cześć.
Jeżeli kiedyś zastanawialiście się jak może wyglądać Postal 2 w odcieniach szarości, to ten mod w dużym stopniu to umożliwia.
Trafiłem na niego wczoraj, szukając czegoś zupełnie innego i przykuł on moją uwagę, gdyż nigdy wcześniej go nie widziałem.
Sprawdziłem Steam Workshop, przeszukałem Forum, i znalazłem tylko jedną wzmiankę odnoszącą się do niego. Być może nie wszystko znalazłem ale to inna historia...
W każdym razie pobrałem go, i wypakowałem go inaczej niż instrukcja nakazała, ale o tym później.
Sam mod zaś jest dziwny... nie ma żadnego wstępu, który by wyjaśniał cokolwiek. Idziesz przed siebie, w atmosferze niepewności tego co może wydarzyć.
Dominuje czerń i biel, praktycznie tylko z tymi kolorami masz do czynienia. W niektórych pomieszczeniach spotkasz się z odcieniami szarości, oraz jakimś bonusowym kolorem lecz jest ich bardzo mało.
Atmosferę dopełnia soundtrack, przy czym dla każdej mapy przewidziany jest inny utwór.
Nawiązując do instrukcji, mod ma prawdopodobnie dwie odrębne ścieżki, które rozpoczyna się uruchamiając mapy: M_SadInst01.fuk lub M_T1S.fuk
Zawiera też importy niektórych broni takich jak np. USAS-12, oraz przygotowane na jego potrzeby NPC.
Autorem moda jest DmitriyTheFox który go wydał w wersji Alpha i nie zapowiada się na to by miał go kontynuować.
Można pobrać go z https://www.moddb.com/mods/useless-soul przy w kwestii wypakowania moda przedstawię Wam możliwości, i którąś z nich wybierzecie sami.
1) Wypakowanie go tak jak instrukcja nakazuje do: \Steam\steamapps\common\POSTAL2Editor\Paradise Lost i uruchamiać go z poziomu Postal 2 Development Kit dla Paradise Lost.
2) Zrobienie kopii Paradise Lost i wypakowanie moda bezpośrednio do kopii przy czym nadpisując część plików. Uruchamia się go wtedy poprzez odpalenie mapy za pomocą ParadiseLost.exe lub też można za pomocą komendy goto albo z poziomu xMod.
3) Pokuszenie się o edycję .ini Paradise Lost i dopisanie do niego linijek ze ścieżkami do folderów moda, który należy wypakować do Katalogu o nazwie Messiah lub jakkolwiek go nazwiecie wewnątrz Paradise Lost i odpalając go jak w pierwszym lub drugim przypadku.
Więcej informacji znajdziecie w artykule na ModDB opisującym moda, od siebie zaś zostawię dwa screenshoty, które przybliżą Wam to jak mod się prezentuje:
Jeżeli kiedyś zastanawialiście się jak może wyglądać Postal 2 w odcieniach szarości, to ten mod w dużym stopniu to umożliwia.
Trafiłem na niego wczoraj, szukając czegoś zupełnie innego i przykuł on moją uwagę, gdyż nigdy wcześniej go nie widziałem.
Sprawdziłem Steam Workshop, przeszukałem Forum, i znalazłem tylko jedną wzmiankę odnoszącą się do niego. Być może nie wszystko znalazłem ale to inna historia...
W każdym razie pobrałem go, i wypakowałem go inaczej niż instrukcja nakazała, ale o tym później.
Sam mod zaś jest dziwny... nie ma żadnego wstępu, który by wyjaśniał cokolwiek. Idziesz przed siebie, w atmosferze niepewności tego co może wydarzyć.
Dominuje czerń i biel, praktycznie tylko z tymi kolorami masz do czynienia. W niektórych pomieszczeniach spotkasz się z odcieniami szarości, oraz jakimś bonusowym kolorem lecz jest ich bardzo mało.
Atmosferę dopełnia soundtrack, przy czym dla każdej mapy przewidziany jest inny utwór.
Nawiązując do instrukcji, mod ma prawdopodobnie dwie odrębne ścieżki, które rozpoczyna się uruchamiając mapy: M_SadInst01.fuk lub M_T1S.fuk
Zawiera też importy niektórych broni takich jak np. USAS-12, oraz przygotowane na jego potrzeby NPC.
Autorem moda jest DmitriyTheFox który go wydał w wersji Alpha i nie zapowiada się na to by miał go kontynuować.
Można pobrać go z https://www.moddb.com/mods/useless-soul przy w kwestii wypakowania moda przedstawię Wam możliwości, i którąś z nich wybierzecie sami.
1) Wypakowanie go tak jak instrukcja nakazuje do: \Steam\steamapps\common\POSTAL2Editor\Paradise Lost i uruchamiać go z poziomu Postal 2 Development Kit dla Paradise Lost.
2) Zrobienie kopii Paradise Lost i wypakowanie moda bezpośrednio do kopii przy czym nadpisując część plików. Uruchamia się go wtedy poprzez odpalenie mapy za pomocą ParadiseLost.exe lub też można za pomocą komendy goto albo z poziomu xMod.
3) Pokuszenie się o edycję .ini Paradise Lost i dopisanie do niego linijek ze ścieżkami do folderów moda, który należy wypakować do Katalogu o nazwie Messiah lub jakkolwiek go nazwiecie wewnątrz Paradise Lost i odpalając go jak w pierwszym lub drugim przypadku.
Więcej informacji znajdziecie w artykule na ModDB opisującym moda, od siebie zaś zostawię dwa screenshoty, które przybliżą Wam to jak mod się prezentuje: