Strona 1 z 1

[SteamMod] DarkFire

: 01 lis 2016, 22:19
autor: Bartkov
Czy pamiętacie moda o nazwie Dark Fire? Nie? Nic nie szkodzi! Dzisiaj wyszedł port tego moda który umożliwia granie z nim w Postal 2 Complete! Mod ten dodaje 26 nowych broni i 7 nowych pickupów! Co wam będę dalej tłumaczył, obczajcie go sobie sami! Mod również działa w 100 procentach na Nicks Coop, więc będziecie mogli się z nim bawić z przyjaciółmi. Have Fun!
Link do moda - https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =791667661
Wersja no-steam - https://www.postalsite.info/infusions/pr ... hp?did=206



Obrazek
Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: 01 lis 2016, 22:55
autor: Pan Szatan
Przerestowałem i animacja shotguna i plauge launcher'a jest zjebana ale wszystko inne ok :D

: 03 lis 2016, 00:35
autor: Tiquill
Teraz nie mam komputera, by testować. Największym mankamentem dotychczasowej wersji imo była słaba animacja altfire M4A1RP. Liczę, że odrzut nie działa już jak zdechlak. Ale i każdą inną zmianę chętnie ujrzę. Są nowe pukawki?

No i przydałoby się poprawić wygląd każdej broni, by mod był bardziej jednolity. Barwę tekstur, by bronie zaczęły wyglądać jak zrobione dla jednej gry. ;) Aha, gdyby dało się wyłączyć dodatkowe elementy HUD dla amunicji. Nigdy mi nie pasowały do reszty Postala 2...

A pytanie, czy pamiętam tego moda. Bartkov, bez niego ani rusz, to standard, dla mnie tak ważny jak bronie AWP, nie, nawet ważniejszy. ;)

: 03 lis 2016, 16:01
autor: BakenS
A broń, lub amunicja jest porozmieszczana po mapach? Czy tylko cheaty, żeby nie stracić pukawek?

: 04 lis 2016, 07:22
autor: EvilT-ModZ
Tiquill pisze:imo była słaba animacja altfire M4A1RP
This animation was improved
Obrazek
Obrazek
Tiquill pisze:No i przydałoby się poprawić wygląd każdej broni, by mod był bardziej jednolity. Barwę tekstur, by bronie zaczęły wyglądać jak zrobione dla jednej gry. ;) Aha, gdyby dało się wyłączyć dodatkowe elementy HUD dla amunicji. Nigdy mi nie pasowały do reszty Postala 2...
Unfrotunally, but some resources just can not be exported anymore
BakenS pisze:A broń, lub amunicja jest porozmieszczana po mapach? Czy tylko cheaty, żeby nie stracić pukawek?
iwant DarkFire.DarkFireCaseInv

----
Also, is it necessary to upload DF for STP?

: 04 lis 2016, 12:32
autor: Tiquill
EvilT-ModZ pisze:This animation was improved
It's good. :)
EvilT-ModZ pisze:DarkFireCaseInv
I to jest najlepsze co P2C daje od siebie w tego typu modach.
EvilT-ModZ pisze:Also, is it necessary to upload DF for STP?
You take my power. You take my faith. Don't ask. Do it, damn... :ściana:

: 04 lis 2016, 19:01
autor: Silver Dragon
Also, is it necessary to upload DF for STP?
Non-steam mods are highly appreciated on this forum

: 06 lis 2016, 22:43
autor: Tiquill
EvilT-ModZ pisze:iwant DarkFire.DarkFireCaseInv
Not work, this item is not added to game.
EvilT-ModZ pisze:This animation was improved
I tested. I don't see desired changes, movements is unnatural. And... Did you can improve animations to correctly work in Ultra Dual Wield mod? See my test movie from P2C:

: 08 lis 2016, 19:10
autor: seebeek17
Tiquill pisze:Did you can improve animations to correctly work in Ultra Dual Wield mod?
Z tego co pamiętam, w DarkFire broń łączy się z dłońmi dopiero w skryptach moda, a żeby się tak broń nie przekręcała w drugiej ręce, to trzeba chyba ją połączyć bezpośrednio z dłonią w np. 3DSMaxie. Dużo byłoby chyba z tym roboty, bo DarkFire bazuje właśnie na łączeniu tego dopiero w skrypcie. Tak mi się wydaje ale mogę się mylić.

: 08 lis 2016, 22:03
autor: Tiquill
Nie wiem, seebeek17, jaka jest trudność. Służę sugestią. Ludzie mówią wiele rzeczy. Autor zrobi, co sam chce. I wszyscy są zadowoleni. ;)