Czy pamiętacie moda o nazwie Dark Fire? Nie? Nic nie szkodzi! Dzisiaj wyszedł port tego moda który umożliwia granie z nim w Postal 2 Complete! Mod ten dodaje 26 nowych broni i 7 nowych pickupów! Co wam będę dalej tłumaczył, obczajcie go sobie sami! Mod również działa w 100 procentach na Nicks Coop, więc będziecie mogli się z nim bawić z przyjaciółmi. Have Fun!
Link do moda - https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =791667661
Wersja no-steam - https://www.postalsite.info/infusions/pr ... hp?did=206
: 01 lis 2016, 22:55
autor: Pan Szatan
Przerestowałem i animacja shotguna i plauge launcher'a jest zjebana ale wszystko inne ok
: 03 lis 2016, 00:35
autor: Tiquill
Teraz nie mam komputera, by testować. Największym mankamentem dotychczasowej wersji imo była słaba animacja altfire M4A1RP. Liczę, że odrzut nie działa już jak zdechlak. Ale i każdą inną zmianę chętnie ujrzę. Są nowe pukawki?
No i przydałoby się poprawić wygląd każdej broni, by mod był bardziej jednolity. Barwę tekstur, by bronie zaczęły wyglądać jak zrobione dla jednej gry. Aha, gdyby dało się wyłączyć dodatkowe elementy HUD dla amunicji. Nigdy mi nie pasowały do reszty Postala 2...
A pytanie, czy pamiętam tego moda. Bartkov, bez niego ani rusz, to standard, dla mnie tak ważny jak bronie AWP, nie, nawet ważniejszy.
: 03 lis 2016, 16:01
autor: BakenS
A broń, lub amunicja jest porozmieszczana po mapach? Czy tylko cheaty, żeby nie stracić pukawek?
: 04 lis 2016, 07:22
autor: EvilT-ModZ
Tiquill pisze:imo była słaba animacja altfire M4A1RP
This animation was improved
Tiquill pisze:No i przydałoby się poprawić wygląd każdej broni, by mod był bardziej jednolity. Barwę tekstur, by bronie zaczęły wyglądać jak zrobione dla jednej gry. Aha, gdyby dało się wyłączyć dodatkowe elementy HUD dla amunicji. Nigdy mi nie pasowały do reszty Postala 2...
Unfrotunally, but some resources just can not be exported anymore
BakenS pisze:A broń, lub amunicja jest porozmieszczana po mapach? Czy tylko cheaty, żeby nie stracić pukawek?
iwant DarkFire.DarkFireCaseInv
----
Also, is it necessary to upload DF for STP?
: 04 lis 2016, 12:32
autor: Tiquill
EvilT-ModZ pisze:This animation was improved
It's good.
EvilT-ModZ pisze:DarkFireCaseInv
I to jest najlepsze co P2C daje od siebie w tego typu modach.
EvilT-ModZ pisze:Also, is it necessary to upload DF for STP?
You take my power. You take my faith. Don't ask. Do it, damn... :ściana:
: 04 lis 2016, 19:01
autor: Silver Dragon
Also, is it necessary to upload DF for STP?
Non-steam mods are highly appreciated on this forum
: 06 lis 2016, 22:43
autor: Tiquill
EvilT-ModZ pisze:iwant DarkFire.DarkFireCaseInv
Not work, this item is not added to game.
EvilT-ModZ pisze:This animation was improved
I tested. I don't see desired changes, movements is unnatural. And... Did you can improve animations to correctly work in Ultra Dual Wield mod? See my test movie from P2C:
: 08 lis 2016, 19:10
autor: seebeek17
Tiquill pisze:Did you can improve animations to correctly work in Ultra Dual Wield mod?
Z tego co pamiętam, w DarkFire broń łączy się z dłońmi dopiero w skryptach moda, a żeby się tak broń nie przekręcała w drugiej ręce, to trzeba chyba ją połączyć bezpośrednio z dłonią w np. 3DSMaxie. Dużo byłoby chyba z tym roboty, bo DarkFire bazuje właśnie na łączeniu tego dopiero w skrypcie. Tak mi się wydaje ale mogę się mylić.
: 08 lis 2016, 22:03
autor: Tiquill
Nie wiem, seebeek17, jaka jest trudność. Służę sugestią. Ludzie mówią wiele rzeczy. Autor zrobi, co sam chce. I wszyscy są zadowoleni.