Strona 1 z 11

[Zapowiedź] DOOMSTAL - Doom w Postalu

: 14 cze 2014, 22:21
autor: Reality Master
Obrazek

DOWNLOAD: klik

Pomysł jest prosty - przeniesienie całego pierwszego epizodu z gry, której chyba nikomu nie trzeba przedstawiać do świata Postala. Jeśli finalny produkt się przyjmie - to samo czeka drugi i trzeci epizod. Nie będzie to kopia 1:1 - przewiduję bardziej rozbudowane lokacje, nagrany przeze mnie od nowa soundtrack oraz kilka innych smaczków.

Screeny (work in progress z 1 mapy):

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Przewidywana premiera: lipiec 2014

: 14 cze 2014, 22:42
autor: Pangia
A Fucked Up Party jest już fucked up?

: 14 cze 2014, 22:59
autor: Reality Master
Nie ;) Prace nad FUP idą równolegle. Przerabiam właśnie jedną z wcześniej udostępnionych map bo tamta wersja była syfiasta.

: 15 cze 2014, 07:57
autor: A-Mod
Reality Master, looks interesting). Nice lights.

: 18 cze 2014, 00:00
autor: Tiquill
Nie wiem czy tęsknię za nową twarzą tej niepowtarzalnej klasyki. Ale kto wie. W postalowym wydaniu to może porwać. Doom, co chwyta ze serducho swą przeszłością i wiecznie żywy Postal 2. Powodzenia!

: 20 cze 2014, 14:16
autor: Reality Master
Nowe screeny:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 20 cze 2014, 14:30
autor: seebeek17
Co takie ciemne. ._.

: 21 cze 2014, 03:12
autor: Tiquill
Klimacik zacny. Byle tak dalej.
seebeek17 pisze:Co takie ciemne.
Spójrz na nie nocą.

: 24 cze 2014, 12:04
autor: Tardis
I co z tym mapkiem?/tą mapką?
Robisz ją jeszcze?
Bo nie mogę się doczekać. To wspaniały pomysł, choć w Dooma nigdy nie grałem to może przynajmniej będę mógł teraz pograć.
Wiem, że komenty motywują, w takim razie motywuje cię :) rób dalej!

: 24 cze 2014, 18:31
autor: Rycho3D
Mało widać, ale wygląda jak Doom.
Postacie też będą jak w doom-ie ?

: 25 cze 2014, 10:31
autor: Reality Master
seebeek17, tam ma być ciemno jak w dupie. Ustawienie Brightness na 0 w Level Properties daje ciekawe możliwości ustawienia świateł, przez co wykręcenie większego klimatu.

Tardis, mapki są robione z małymi przerwami na pogrzebanie trochę przy FUPie i nagrywanie płyty, ale wygląda to tak, że jak już zasiądę za edytorem to zdarza mi się przenieść całą mapę z Dooma za jednym zamachem. Potem będzie oczywiście dopracowywanie szczegółów typu wyrównywanie tekstur, poprawianie świateł itp.

Rycho3D, no tak, mogłem o tym wspomnieć xd - pewnie niektórzy się trochę zawiodą, no ale trudno - nie będzie postaci z Dooma. Nie umiem modelować, animować, ani co bardziej kodować. Znalazłem postaci z Dooma 3 do Unreala 2004, ale oczywiście nie działają one w PostEDzie. Ale spokojnie - w grze nie znajdą się tylko nudnawe zombie, rozwiążę to trochę inaczej :P. I dla tych co będą mówić "Łeeee, to nie będzie przecież już Doom, co ty w ogóle robisz. Bez impów i cacodemonów to nie będzie już to samo." - macie rację. Bo to nie Doom. Tylko Doomstal.

: 25 cze 2014, 18:31
autor: Rycho3D
Postacie z unreal 1 będą chodzić na P2 skrypty też. :)

: 25 cze 2014, 21:14
autor: Reality Master
No właśnie problem, że nie działa xd. W paczce z potworami są tylko 3 pliki - .u, .ka i .ini
Po próbie załadowania paczki .u wywala taki błąd:

Kod: Zaznacz cały

Cannot find class for object TrailEmitter0. Probably changed package. Use [PackageRemap] in .ini to fix package changes.

Historia&#58; ULinkerLoad&#58;&#58;CreateExport <- &#40;TrailEmitter0 59294266&#41; <- ULinkerLoad&#58;&#58;LoadAllObjects <- &#40;LinkerLoad Transient.LinkerLoad186&#41; <- UObject&#58;&#58;LoadPackage <- UEditorEngine&#58;&#58;Exec_Class <- UEditorEngine&#58;&#58;Exec <- &#40;CLASS LOAD FILE="C&#58;\Program Files\Postal 10th Anniversary\FUP\System\DoomMonst&#41;.. <- UUnrealEdEngine&#58;&#58;Exec <- WBrowserActor&#58;&#58;OnCommand <- WWindow&#58;&#58;WndProc <- WWindow&#58;&#58;StaticProc <- WBrowserMaster&#58;&#58;OnCommand <- WWindow&#58;&#58;WndProc <- WWindow&#58;&#58;StaticProc <- DispatchMessage <- 0001042E 273 <- MessagePump <- MainLoop

: 25 cze 2014, 22:19
autor: Tardis
Błąd do załatwienia zostawię innym <Sorka> lecz troszkę podziwiam co robisz.
Mi największą frajdę sprawia wymyślanie fabuły, a w drugim stopniu projekty lokacji itp. A ty przenosisz już zrobione rzeczy bez inwencji twórczej.
Ja bym taką pracę rzucił. A wiem też, że umiesz zrobić fabułę i level desing przez tego moda co go tworzysz.

: 25 cze 2014, 22:50
autor: Reality Master
Robię to co mi sprawia przyjemność, a jeśli mam okazję się tym z kimś podzielić to czemu nie? Od nowej fabuły będzie FUP, a przypominam również, że Doomstal nie jest kopią 1:1.