Strona 1 z 11
[Zapowiedź] DOOMSTAL - Doom w Postalu
: 14 cze 2014, 22:21
autor: Reality Master
DOWNLOAD:
klik
Pomysł jest prosty - przeniesienie całego pierwszego epizodu z gry, której chyba nikomu nie trzeba przedstawiać do świata Postala. Jeśli finalny produkt się przyjmie - to samo czeka drugi i trzeci epizod. Nie będzie to kopia 1:1 - przewiduję bardziej rozbudowane lokacje, nagrany przeze mnie od nowa soundtrack oraz kilka innych smaczków.
Screeny (work in progress z 1 mapy):
Przewidywana premiera: lipiec 2014
: 14 cze 2014, 22:42
autor: Pangia
A Fucked Up Party jest już fucked up?
: 14 cze 2014, 22:59
autor: Reality Master
Nie
Prace nad FUP idą równolegle. Przerabiam właśnie jedną z wcześniej udostępnionych map bo tamta wersja była syfiasta.
: 15 cze 2014, 07:57
autor: A-Mod
Reality Master, looks interesting). Nice lights.
: 18 cze 2014, 00:00
autor: Tiquill
Nie wiem czy tęsknię za nową twarzą tej niepowtarzalnej klasyki. Ale kto wie. W postalowym wydaniu to może porwać. Doom, co chwyta ze serducho swą przeszłością i wiecznie żywy Postal 2. Powodzenia!
: 20 cze 2014, 14:16
autor: Reality Master
: 20 cze 2014, 14:30
autor: seebeek17
Co takie ciemne. ._.
: 21 cze 2014, 03:12
autor: Tiquill
Klimacik zacny. Byle tak dalej.
seebeek17 pisze:Co takie ciemne.
Spójrz na nie nocą.
: 24 cze 2014, 12:04
autor: Tardis
I co z tym mapkiem?/tą mapką?
Robisz ją jeszcze?
Bo nie mogę się doczekać. To wspaniały pomysł, choć w Dooma nigdy nie grałem to może przynajmniej będę mógł teraz pograć.
Wiem, że komenty motywują, w takim razie motywuje cię
rób dalej!
: 24 cze 2014, 18:31
autor: Rycho3D
Mało widać, ale wygląda jak Doom.
Postacie też będą jak w doom-ie ?
: 25 cze 2014, 10:31
autor: Reality Master
seebeek17, tam ma być ciemno jak w dupie. Ustawienie Brightness na 0 w Level Properties daje ciekawe możliwości ustawienia świateł, przez co wykręcenie większego klimatu.
Tardis, mapki są robione z małymi przerwami na pogrzebanie trochę przy FUPie i nagrywanie płyty, ale wygląda to tak, że jak już zasiądę za edytorem to zdarza mi się przenieść całą mapę z Dooma za jednym zamachem. Potem będzie oczywiście dopracowywanie szczegółów typu wyrównywanie tekstur, poprawianie świateł itp.
Rycho3D, no tak, mogłem o tym wspomnieć xd - pewnie niektórzy się trochę zawiodą, no ale trudno - nie będzie postaci z Dooma. Nie umiem modelować, animować, ani co bardziej kodować. Znalazłem postaci z Dooma 3 do Unreala 2004, ale oczywiście nie działają one w PostEDzie. Ale spokojnie - w grze nie znajdą się tylko nudnawe zombie, rozwiążę to trochę inaczej
. I dla tych co będą mówić "Łeeee, to nie będzie przecież już Doom, co ty w ogóle robisz. Bez impów i cacodemonów to nie będzie już to samo." - macie rację. Bo to nie Doom. Tylko Doomstal.
: 25 cze 2014, 18:31
autor: Rycho3D
Postacie z unreal 1 będą chodzić na P2 skrypty też.
: 25 cze 2014, 21:14
autor: Reality Master
No właśnie problem, że nie działa xd. W paczce z potworami są tylko 3 pliki - .u, .ka i .ini
Po próbie załadowania paczki .u wywala taki błąd:
Kod: Zaznacz cały
Cannot find class for object TrailEmitter0. Probably changed package. Use [PackageRemap] in .ini to fix package changes.
Historia: ULinkerLoad::CreateExport <- (TrailEmitter0 59294266) <- ULinkerLoad::LoadAllObjects <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad186) <- UObject::LoadPackage <- UEditorEngine::Exec_Class <- UEditorEngine::Exec <- (CLASS LOAD FILE="C:\Program Files\Postal 10th Anniversary\FUP\System\DoomMonst).. <- UUnrealEdEngine::Exec <- WBrowserActor::OnCommand <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- WBrowserMaster::OnCommand <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 0001042E 273 <- MessagePump <- MainLoop
: 25 cze 2014, 22:19
autor: Tardis
Błąd do załatwienia zostawię innym <Sorka> lecz troszkę podziwiam co robisz.
Mi największą frajdę sprawia wymyślanie fabuły, a w drugim stopniu projekty lokacji itp. A ty przenosisz już zrobione rzeczy bez inwencji twórczej.
Ja bym taką pracę rzucił. A wiem też, że umiesz zrobić fabułę i level desing przez tego moda co go tworzysz.
: 25 cze 2014, 22:50
autor: Reality Master
Robię to co mi sprawia przyjemność, a jeśli mam okazję się tym z kimś podzielić to czemu nie? Od nowej fabuły będzie FUP, a przypominam również, że Doomstal nie jest kopią 1:1.