Strona 1 z 3

Postal 2 Patch 5023

: 19 lip 2018, 03:35
autor: Dev4ever
RWS oficjalnie wydał nowego Patcha do P2C :) Dodali m.in napisy do Paradise lost jak i nowe języki do wyboru w podstawce. Pojawiła się nowa opcja w menu wideo, umożliwiająca przełączanie między bibliotekami Directx lub OpenGL. Naprawili bug z zapalaniem benzyny (w końcu xD), naprawili nieznikający kursor myszki po wykonaniu misji z głosowaniem. Kody Rockincats i Bopincats również zostały naprawione.

Pełną listę zmian znajdziecie w poniższym linku.

https://steamcommunity.com/gid/10358279 ... 1334731712

: 19 lip 2018, 08:10
autor: Radzik
Zasadniczo w oddzielnym wpisie chwalili się, że zrównali wersji GOG z wersją na Steam. Całkiem możliwe, że jest to prawda a moje żarty związane z tą wersją były nie do końca prawdziwe. Nie mniej jednak ciężko się nie czepiać leniwe przeniesionej wersji, w której nie ukryto workshopa, który w takim wydaniu jest bezużyteczny, no chyba że... liczą na to, że Steamowi gracze będą przekazywać mody non-steamowym xD

: 19 lip 2018, 15:52
autor: seebeek17
A jednak jeszcze coś robią przy tym Postalu. Bardzo dobrze. :)

Zastanawia mnie kompatybilność z modami. Chyba nie robili takich wielkich zmian, by mody z workshopa wymagały jakiegokolwiek uaktualnienia i "dostosowania" do nowej wersji?

@Edit: News na głównej już jest. :ok: Dodałby ktoś też na fb?

: 20 lip 2018, 22:21
autor: Dev4ever
seebeek17 pisze:A jednak jeszcze coś robią przy tym Postalu. Bardzo dobrze.
Jak ich jeszcze bardziej zmobilizuję do naprawy P2C :619:

https://steamcommunity.com/app/223470/d ... 700955964/

Teraz tylko czekać na odzew od ich strony i będę mógł kontynuować zabawę w znajdowanie błędów :8-):

: 20 lip 2018, 22:59
autor: seebeek17
Ty to dobry odkrywca jesteś. :lol:

Ja się nawet nigdy w takie rejony nie zapuszczałem, więc nawet nie śmiałbym myśleć, o takich niedociągnięciach ze strony RWS, heh. Swoją drogą ciekawi mnie, czy w STP też są takie glicze, czy tylko w P2C się pojawiły. ;)

: 20 lip 2018, 23:07
autor: Dev4ever
seebeek17 pisze:Ja się nawet nigdy w takie rejony nie zapuszczałem, więc nawet nie śmiałbym myśleć, o takich niedociągnięciach ze strony RWS, heh. Swoją drogą ciekawi mnie, czy w STP też są takie glicze, czy tylko w P2C się pojawiły.
Też są. W P2C naprawili już sporo takich "kwiatków" ale nadal pozostało ich trochę ;)

: 22 lip 2018, 23:25
autor: Tiquill
Dev4ever pisze:RWS oficjalnie wydał nowego Patcha do P2C :) Dodali m.in napisy do Paradise lost jak i nowe języki do wyboru w podstawce. Pojawiła się nowa opcja w menu wideo, umożliwiająca przełączanie między bibliotekami Directx lub OpenGL. Naprawili bug z zapalaniem benzyny (w końcu xD ), naprawili nieznikający kursor myszki po wykonaniu misji z głosowaniem. Kody Rockincats i Bopincats również zostały naprawione.
Może sobie kpimy, może się niecierpliwimy, może sami sobie dobrze nawet radzimy. Ale jednak to jest od nich, z ich ręki zrobione. To ma inną wartość. Satysfakcjonuje inaczej niż to, co my zrobimy. Odezwał się głos Jego. Bardzo miło czytać listę tych poprawek. :spoko:



seebeek17 pisze:Zastanawia mnie kompatybilność z modami. Chyba nie robili takich wielkich zmian, by mody z workshopa wymagały jakiegokolwiek uaktualnienia i "dostosowania" do nowej wersji?
To jest zawsze ryzyko każdego moddera, że orka czeka. Przy każdej aktualizacji gry. Zapoznaj się z listą zmian. Zaktualizuj grę i odpal wszystkie swoje mody. Jeśli nie pojawią się komenty przy modach o błędzie - jesteś pan wolny! :D

seebeek17 pisze:News na głównej już jest. :ok:
:spoko:

Dev4ever pisze:Jak ich jeszcze bardziej zmobilizuję do naprawy P2C :619:
Ale się zapuszczasz! Zupełnie jak ja, też kiedyś w każdy kąt. Tylko nikomu się te moje łażenie nie przydało, takim nieproduktywny był. xD

Drzewo z kolizją kaktusa - no, na to się chyba nie natknąłem, nieźle. Ale wiesz, pierwszy i trzeci filmik za długi, wiadomo co takie błędy robią, wystarczy je wskazać. A przy trzecim starczyłby nawet skrin. :)
Dev4ever pisze:Teraz tylko czekać na odzew od ich strony i będę mógł kontynuować zabawę w znajdowanie błędów :8-):
Przyjemna robota, gratki! Albo i zazdro. Wolnego czasu. :ok:

: 23 lip 2018, 00:45
autor: Dev4ever
Tiquill pisze:Może sobie kpimy, może się niecierpliwimy, może sami sobie dobrze nawet radzimy. Ale jednak to jest od nich, z ich ręki zrobione. To ma inną wartość. Satysfakcjonuje inaczej niż to, co my zrobimy. Odezwał się głos Jego. Bardzo miło czytać listę tych poprawek.
Dokładnie, takie coś aż zachęca do gry, bo wiesz, że jest ciągle rozwijana/naprawiana :)
Tiquill pisze:To jest zawsze ryzyko każdego moddera, że orka czeka. Przy każdej aktualizacji gry. Zapoznaj się z listą zmian. Zaktualizuj grę i odpal wszystkie swoje mody. Jeśli nie pojawią się komenty przy modach o błędzie - jesteś pan wolny!
Ja już właśnie czekam na PostED na wersję 5023, a zwłaszcza na zaktualizowane skrypty uc, żeby móc dopisać nowe linijki w skryptach dostosowanych do AWPF :)
Tiquill pisze:Drzewo z kolizją kaktusa - no, na to się chyba nie natknąłem, nieźle. Ale wiesz, pierwszy i trzeci filmik za długi, wiadomo co takie błędy robią, wystarczy je wskazać. A przy trzecim starczyłby nawet skrin.
Niby racja, ale wiesz jak to jest, póki nie wskażesz dogłębnie o co biega drugiej osobie, to nie dostaniesz odzewu, bo by pomyśleli, że kłamie, gada głupoty ;) Z resztą nigdy gadanie mi nie wychodziło, ale wskazywanie palcem jak najbardziej :diabeł:

Tak przy okazji, kolejny bug odnaleziony, zapostowany, a filmik nagrany, link: https://steamcommunity.com/app/223470/d ... 060025786/

Niby to nic wielkiego, ale warte odnotowania, bo skoro bystków można rozwalać z ciężkiej strzelby, to zombiaków tym bardziej :P

: 23 lip 2018, 01:13
autor: Tiquill
Dev4ever pisze:póki nie wskażesz dogłębnie o co biega drugiej osobie
Konsekwencje tych dwóch (1 i 3) błędów akurat są oczywiste, także dla nich. ;)
Dev4ever pisze:warte odnotowania, bo skoro bystków można rozwalać z ciężkiej strzelby, to zombiaków tym bardziej :P
Właściwie tak, oczywiste nawet. To jest niekonsekwencja, zombie nie są twardsi od ludzi, by Sawn Off ich nie rozwalał. Fix z typu niezbędnych.

: 03 sie 2018, 02:26
autor: seebeek17
Nie wiem czy to wina tego patcha, ale miałem 2 dziwne sytuacje na mapie Suburbs-4, od czasu aktualizacji.

1. Ikona HUD zapałek zmieniła mi się na podgląd kamery NPC'ta jak w Bigbraderze. :bolek:
Na żywo w ikonie było pokazane co bystander robi. Zmiana broni nie pomogła i dalej tak było.

2. Schody się glitch'owały i chyba teren przez nie przebijał.

@Edit: Ten glicz ze schodami może być spowodowany przez moda na dynamiczne cienie NPC, bo generalnie coś po tym ten Postal odwala. xD

: 03 sie 2018, 03:09
autor: Dev4ever
Lol, pierwszy raz widzę takie coś :zdziw: Może to rzeczywiście wina moda czy cuś. Aż sam to sprawdzę u siebie potem :drapanie:

: 03 sie 2018, 03:43
autor: seebeek17
Te glicze terenu jeszcze ujdą, znaczy nie zaskoczyły mnie tak bardzo jak sytuacja z ikonką HUD zapałek, na której wyświetlił się obraz z kamery skierowanej na NPC. W kodzie gry nigdy nie zauważyłem linijek, które by powodowały takie anomalie.

: 03 sie 2018, 10:35
autor: Tiquill
Co do schodów, to pewno im się Terrain przesunął/"pomalował" ktoś go za dużo/zapomniał rebuildu.

Co do ikonki. Jakby znikło wyświetlanie ikonki a w puste miejsce renderuje... "spodnią warstwę rzeczywistości". xD Czyli jakby ten prostokącik po ikonce powiększyć, to cały ekran byłby szarym tłem z konturami pawnów. Jakby to był błąd z przeźroczystością tekstur HUD - a że pokazało się dla zapałek, to czysty przypadek. Równie dobrze każda inna broń. Bo to w kodzie HUDa... nie, w samym zmodyfikowanym Canvas (silnik gry raczej niż skrypt) jest błąd. Który może objawiać się przy różnych okolicznościach. A może i to też ma związek z modem na cienie. W końcu Canvas renderuje wszystko.


seebeek17, zapodaj im temat z tymi skrinami. ;)

: 03 sie 2018, 15:57
autor: seebeek17
Tiquill pisze:seebeek17, zapodaj im temat z tymi skrinami.
Komu? xD
Tiquill pisze:Co do ikonki. Jakby znikło wyświetlanie ikonki a w puste miejsce renderuje... "spodnią warstwę rzeczywistości".
To wyglądało tak, jakby nad bystkiem zespawnowała się kamera skierowana w jego stronę. Widok z punktu "żadnego".

Prawdopodobne, że to może wina tego shadow moda, ale się tego raczej nie dowiemy. :P

: 12 sie 2018, 22:47
autor: seebeek17
Na mapie underhub (te tunele z talibami za przyczepą Kolesia, co mapa miała w STP chyba inną nazwę), nie można nic zaznaczyć ani zmodyfikować mapy. Jak kliknie się gdziekolwiek to zaznacza jakąś apteczkę z du*y, a potem nie chce się zaznaczyć nic. :bolek: Nie wiem czy edytor już dostał aktualizację, ale mam nadzieję, że jeśli nie, to wersja 5023 naprawia tą mapę.