[Steam] Problem z kompilacją przez UMake
: 12 sie 2017, 17:28
Mam problem z kompilacją skryptów przez UMake (przez zwykłe UCC nie umiem).
Wywala mi takie coś:
Nie wiem o co chodzi, tym bardziej, że kompiluję skrypty broni, więc do czego ten Steamowy kompilator się przypie*dala? 
Wywala mi takie coś:
Kod: Zaznacz cały
General protection fault!
History: (Engine.Sound ReopeningJune2016SO.DudeDialogue.DudeDialog.yuck2 NULL) <- UObject::StaticLoadObject <- (ObjectProperty Engine.SubtitleManager.SubSound.SubSound) <- UObjectProperty::ImportText <- (SubtitleManager None) <- UObject::LoadConfig <- (Class Engine.SubtitleManager) <- UClass::Serialize <- (Class Engine.SubtitleManager 152833==152833/5099058 152727 106) <- LoadObject <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- (Core.Class Editor.EditorEngine NULL) <- UObject::StaticLoadObject <- UEngine::Init <- UEditorEngine::InitEditor <- UMakeCommandlet::Main
Exiting due to error
