Strona 1 z 3

Poziom Impossible

: 16 mar 2017, 21:16
autor: Dzienis
Ożywmy trochę dyskusje o Postalu.

Dzisiaj grałem trochę w P2 Complete, przeszedłem poniedziałek w jakieś 22 minuty na najwyższym poziomie Impossible.
Da się w ogóle przejść cały tydzień na tym poziomie? Albo przynajmniej pn-pt?
Bo wg mnie może być b.ciężko.
Jakie są najlepsze taktyki? Z tego co zauważyłem to najlepiej po prostu skradać się, biec zygzakiem jak strzelają i rozwalać skupiska ludzi z zaskoczenia (jak w banku gdzie załatwiłem wszystkich z góry przez szybę).
A jak już wpadniemy w sytuację bez wyjścia i zostaniemy otoczeni to nie ma sensu ucieczka (chyba, że już b.blisko do load zone'a) tylko wykosić wszystkich albo podpalić samym sobą. :D

Ogólnie gra na tym poziomie dostarczyła mi nowych emocji związanych z Postalem i mam znów chęć go przechodzić. ;)
Bo jednak "Wszyscy mnie nienawidzą" z podstawki to nie to samo.

: 16 mar 2017, 21:58
autor: Devi90
:):

[youtube][/youtube]

Ja chciałem zaspeedrunować, ale gdy zobaczyłem, że to nie ma sensu, to sobie odpuściłem i chciałem już tylko przejść normalnie, ale to również nie miało sensu xD

Ciekawi mnie czy jest taki sam błąd z Vincem w AW, jaki był przy "Wszyscy mnie nienawidzą", Vinces na wtedy zabijał przy cut-scence i nie dało się ukończyć gry

: 16 mar 2017, 22:22
autor: Dev4ever
Nie grałem na "Impossible", ale udało mi się przejść P2C na poziomie "POSTAL" i pamiętam, że gra stawiała mocne wyzwanie. Zapis jeden na mapę, nie można było składować fajek. Niestety gra straciła na trudności w momencie, w którym znalazłem dwururkę, która używała tych samych amunicji co zwykła strzelba, przez co nigdy nie brakowało mi do niej amunicji i nie musiałem się jakoś bardzo starać by ukończyć grę. Końcowy Boss pada na kilka strzałów z tej broni. Baza wojskowa przez dodane uproszczenia w postaci apteczek na prawie każdym stole i możliwości odzyskania wszystkich broni bardzo zaniżyło poziom trudności w moim odczuciu. To samo się tyczyło zmniejszeniem licznika zabicia zombie i słoni oraz dodane w wielu miejscach nowych broni w postaci MP5, glocka z ED, granatów ostatecznego rozp******u wyglądających jak krotchy (tych było akurat mało) o zbyt dużej sile rażenia w stosunku do FX wybuchu. Dla mnie lepsze i ciekawsze były Poziomy "Nightmare Mode" i "Really Fucking Hard" z AWP ;)

: 16 mar 2017, 22:45
autor: Yossarian
Bartosz, to o czym piszesz jest też zapewne spowodowane tym, że RWS chciał dostosować poziom trudności do tych, którzy nie są hardkorowymi gejmerami ;)

: 16 mar 2017, 23:07
autor: Dev4ever
Yossarian pisze:Bartosz, to o czym piszesz jest też zapewne spowodowane tym, że RWS chciał dostosować poziom trudności do tych, którzy nie są hardkorowymi gejmerami
Mam świadomość o tym, że coraz więcej twórców teraz tworzy gry z myślą o graczach, którzy wolą żeby ich gra się niemal sama przechodziła, ale żeby ludzie nie potrafili przejść Postala 2 na poziomie łajzowatym? :576: Ogółem Postal 2 wbrew pozorom nie jest grą specjalnie trudną, a RWS w P2C sprawił, że gra nawet na wysokich poziomach trudności stała się wg. mnie za bardzo casualowa.

EDIT: Aż sobie chyba w weekend przejdę cały tydzień na Impossible i napiszę sprawozdanie z gry :)

: 16 mar 2017, 23:09
autor: Yossarian
Bartosz pisze:Mam świadomość o tym, że coraz więcej twórców teraz tworzy gry z myślą o graczach, którzy wolą żeby ich gra się niemal sama przechodziła, ale żeby ludzie nie potrafili przejść Postala 2 na poziomie łajzowatym?
Też jakoś nie mogę tego ogarnąć xD
Bartosz pisze:Ogółem Postal 2 wbrew pozorom nie jest grą specjalnie trudną, a RWS w P2C sprawił, że gra nawet na wysokich poziomach trudności stała się wg. mnie za bardzo casualowa.
Wiadomo, że tu chodzi o kasę. Ile osób w dzisiejszych czasach kupi grę, w której jeden poziom trzeba przechodzić pierdyliard razy?

: 17 mar 2017, 00:46
autor: Radzik
Tak na prawdę po za kolekcjonowaniem i używaniem kotników, w chwili obecnej nic lepszego nie przychodzi do głowy. Kurcze nie pamiętam już kiedy przechodziłem Postala na jakimś trudniejszym poziomie trudności, no wstyd normalnie xD Ale serio kotniki mogą być przydatne i to nie tylko w walce z Bossem, dlatego choć to upierdliwe polecam je kolekcjonować :)

: 17 mar 2017, 06:30
autor: ShaQ
Osobiście przechodziłem, i powiem, że tak trudno nie jest. Choć na początku nie ogarniałem, to później już wiedziałem co i jak. Przeszedłem wszystkie 7 dni na tym poziomie trudności. Fajnie, ze do tego poziomu dali nieskończoną ilość radaru, przez co mogliśmy widzieć naszych wrogów. Najlepszy będzie boss w AW, bo tam jego ilość HP wynosi (nie chcę skłamać) 4999, co jest cholernie dużo, bo na tych "normalniejszych" poziomach trudności boss ma (znowu nie chcę skłamać) ok. 600-700 HP. We wtorek natomiast nie ma misji z petycją (Bo wiadomo. Całe miasto cię chcę wyeliminować, więc czemu mieliby ci tą cholerną petycję podpisać :): ).

Jeden z głównych powodów dla którego przechodziłem grę na tym poziomie, to było osiągnięcie polegające właśnie na tym.

: 17 mar 2017, 10:21
autor: Radzik
ShaQ pisze:We wtorek natomiast nie ma misji z petycją (Bo wiadomo. Całe miasto cię chcę wyeliminować, więc czemu mieliby ci tą cholerną petycję podpisać :): ).
Dziwie się, że jej nie ma, bo tej petycji Nikt nie musi podpisywać, wystarczy pójść na komisariat i wrzucić ją do skrytki podobnej do tej na książkę xD

: 17 mar 2017, 11:33
autor: Pan Szatan
Radzik136 pisze:Dziwie się, że jej nie ma, bo tej petycji Nikt nie musi podpisywać, wystarczy pójść na komisariat i wrzucić ją do skrytki podobnej do tej na książkę xD
Przecież petycji nie można wyrzucić a na posterunku się wyrzucało mandat a nie petycję lol

: 17 mar 2017, 12:26
autor: Radzik
Pan Szatan pisze:Przecież petycji nie można wyrzucić a na posterunku się wyrzucało mandat a nie petycję lol
Kurde racja, kompletnie pomyliłem rzeczy mój błąd...

: 17 mar 2017, 13:28
autor: siemagrucha
Dzienis pisze:Da się w ogóle przejść cały tydzień na tym poziomie? Albo przynajmniej pn-pt?
Bo wg mnie może być b.ciężko.
Twórcy gry pewnie testowali grę na wszystkie sposoby nim ją wydano prawda !?
Nie powinno być od tak wymyślona opcja ... podam tutaj przykład
z DOOMA twórcy nie mogli przejść najtrudniejszego poziomu trudności w swojej grze (próbowali) , a jednak jakiś gracz zaliczył i to było coś.

Wracając do Postala2 zagraj sobie od Pn-Pt ale na AWP z malutkim dodatkiem "K" czyli podnoś agresywnych ludzi i ciśnij lub upuszczaj bystków na kaktusy - zmiękną w sekundę
bez krzyku jęku płaczu i nie zwrócą uwagi policji.
Nie potrzebujesz broni.
Najtrudniej będzie w budynku walczyć.
Przy Piątku również możesz zmieniać ubrania co chwile.
//
Apteczka MedkidInv jest napisana tak aby była od razu użyta przy podniesieniu - to tylko jedna linia w defaultproperties
zmieniasz True na False oraz odnajdujesz do niej ikonkę.
I tym sposobem ułatwisz sobie rozgrywkę ponieważ najczęściej w domkach znajdziesz właśnie apteczkę.
Nie musisz nikomu mówić że sobie pomagałeś ;)
//

: 17 mar 2017, 13:42
autor: Dev4ever
ShaQ pisze:Fajnie, ze do tego poziomu dali nieskończoną ilość radaru, przez co mogliśmy widzieć naszych wrogów


Kolejne wg. mnie bezsensowne rozwiązanie. Wcześniej trzeba było samemu poszukać owego radaru, by móc się orientować, gdzie jest przeciwnik, a teraz? Wszystko podane jak na tacy :kijek:
siemagrucha pisze:Twórcy gry pewnie testowali grę na wszystkie sposoby nim ją wydano prawda !?
Ha, i tu Cię mam! :D AW jest niemożliwe do przejścia na poziomie "Wszyscy mnie nienawidzą" ponieważ w domu Vince'a zanim się skończy cut-scenka, koleś zaliczy zgona i nie da się ukończyć gry :czytaj:
siemagrucha pisze:Wracając do Postala2 zagraj sobie od Pn-Pt ale na AWP z malutkim dodatkiem "K" czyli podnoś agresywnych ludzi i ciśnij lub upuszczaj bystków na kaktusy - zmiękną w sekundę
bez krzyku jęku płaczu i nie zwrócą uwagi policji.
Możliwość podnoszenia ludzi daje dopiero AWPMod a nie AWP ;)

: 17 mar 2017, 15:08
autor: ShaQ
Ha, i tu Cię mam! :D AW jest niemożliwe do przejścia na poziomie "Wszyscy mnie nienawidzą" ponieważ w domu Vince'a zanim się skończy cut-scenka, koleś zaliczy zgona i nie da się ukończyć gry :czytaj:
Bo może AW nie testowali, a P2C już tak? :P

: 17 mar 2017, 15:20
autor: Yossarian
siemagrucha pisze:Twórcy gry pewnie testowali grę na wszystkie sposoby nim ją wydano prawda !?
RWS to tacy dość... Specyficzni twórcy, więc wiesz :P