Strona 1 z 1

Przenoszenie plików moda

: 19 lis 2016, 17:55
autor: seebeek17
O co chodzi z tym przenoszeniem plików?
Czasami w opisach modów w Workshopie jest napisane, żeby przenieść jakieś pliki z WorkshopContent (czy jakoś tak) do folderu z Postal2Complete, tylko po co?
To nie jest tak, że po kliknięciu Subskrybuj przy modzie, gra sama ściąga to gdzie trzeba i można już testować? Na grzyba takie przenoszenie?

: 19 lis 2016, 18:48
autor: Pan Szatan
Bo niektóre mody wymagają ręcznej instalacji tak jak te do STP a inne mają specialny skrypt dla Workshop Launchera z menu ;)

Mod podmieniający texturę/muzykę trzeba zainstalować ręcznie np. mod na lepsze dźwięki broni
Mod dodający broń, mapę lub jakieś inne skryptowe zmiany odpala się przez launcher np. ED Extra Wepaons, AW7 M@D Inv, Blood FX (czy jakoś tak),

: 20 lis 2016, 00:16
autor: seebeek17
Pan Szatan pisze:Bo niektóre mody wymagają ręcznej instalacji tak jak te do STP a inne mają specialny skrypt dla Workshop Launchera z menu ;)
A skąd się dowiedzieć, które mody wymagają ręcznej instalacji? :P

Czy np. tamta moja mapka Forest Lake wymaga i mam dodać to w opisie? Czy się sama instaluje?

Chcę wiedzieć, które rzeczy gdy wrzucę je na warsztat będą wymagać ręcznej instalacji.

: 20 lis 2016, 00:27
autor: Pan Szatan
Mapki widać normalnie wystarczy dać cus- lub ws- ;)
Gdy mod wymaga ręcznej instalacji jest otagowany "manual instalation"

: 21 lis 2016, 00:14
autor: seebeek17
Pan Szatan pisze:Mapki widać normalnie wystarczy dać cus- lub ws- ;)
A czy na P2C nie działa tylko "ws-"? Bo chyba obsługę "cus-" usunęli.
Pan Szatan pisze:Gdy mod wymaga ręcznej instalacji jest otagowany "manual instalation"
Czyli manual installation jest wtedy, gdy podmieniamy jakieś oryginalne pliki steamowego Postala 2?
A jak dodajemy same nowe paczki to wtedy wszystko się samo instaluje - klikamy subskrybuj i gramy?

A tak przy okazji zapytam jeszcze...

W przypadku np. weapons packa, to jak je dodajemy? Bo rozumiem, że jako nowe paczki to samo się wszystko instaluje, dodajemy naszego moda w Nowej Grze i gramy, to bronie od razu są w ekwipunku czy jak?

I czy iwant'y i grantitem'y normalnie działają w P2C?

: 21 lis 2016, 09:46
autor: Pan Szatan
seebeek17 pisze:
Pan Szatan pisze:Mapki widać normalnie wystarczy dać cus- lub ws- ;)
A czy na P2C nie działa tylko "ws-"? Bo chyba obsługę "cus-" usunęli.
Nie, mam w menu mapki z ws- i -cus i wszystkie widać.
Seebeek17 pisze: A jak dodajemy same nowe paczki to wtedy wszystko się samo instaluje - klikamy subskrybuj i gramy?

A tak przy okazji zapytam jeszcze...
I czy iwant'y i grantitem'y normalnie działają w P2C?
1) Nie, musisz zrobić specialny skrypt dla launchera modów. (Zobacz np. ALCRD Weapons Pack) ale możesz też zrobić to po staremu i dać bronie na cus/ws mapkę i gracz sobie ją wczyta i potem zmieni mapę na inną za pomocą xMod'a.
2) Nie wiem może xMod ma coś takiego zobacz listę kodów do niego.

: 12 gru 2016, 00:44
autor: Tiquill
Pan Szatan pisze:
Seebeek17 pisze: A jak dodajemy same nowe paczki to wtedy wszystko się samo instaluje - klikamy subskrybuj i gramy?

A tak przy okazji zapytam jeszcze...
I czy iwant'y i grantitem'y normalnie działają w P2C?
1) Nie, musisz zrobić specialny skrypt dla launchera modów.
Możesz też w swoim modzie dodać exec function dla potrzebnych cheatów. Wtedy, kiedy taki przedmiot jest właśnie używany, to będą działać lubiane cheaty. Czasem tylko trzeba zmienić treść skryptu, bo nie wszystko z poziomu Inventory zrobisz tak samo jak z poziomu P2CheatManager.


Znalazłem na samym Workshopie ciekawy poradnik How to create your first playable scripted Workshop mod by... sam Kamek. Oraz bogatą listę Steam Workshop Guide. Przydałoby się też coś u nas/od nas, po polsku... :drapanie:

: 12 gru 2016, 01:08
autor: Pan Szatan
Tiquill, Reailty Master zna się na tłumaczeniu z angielskiego, można by go zapytać czy nie przetłumaczyłby tego poradnika :)

: 12 gru 2016, 09:56
autor: Tiquill
A więc zapytałem. Jeśli nie własny, to choć przetłumaczyć ten...