Strona 1 z 2

[Steam] Halloween Event 2016

: 30 paź 2016, 20:58
autor: seebeek17
Graliście już w tegoroczny Halloween Event?

Nie mam porównania do tego wydarzenia z poprzednich lat, ale jest kilka fajnych nowości, m.in:
-Spawnujące się szkielety z tarczami, szablami, wybuchające szkielety samobójcy itp (czasami one wkurzają, szczególnie gdy pojawiają się nagle i jest ich sporo, mi się 6 na raz zrespiło);
-Spawnujące się duchy zjawy, które się śmieją z nas ale nie można ich niestety poczęstować kulką xD
-Nowe halloweenowe menu główne;
-Noc w całym Paradise;
-Lekko poprzerabiane lokacje;

Dzisiaj przechodziłem całego Postala na poziomie Hestonworld i to jest na prawdę przykra sprawa jak masz w bazie wojskowej 5HP a tu ci się szkielet allahu akbar pojawia. :/

Postal 2 Complete zaktualizuje się samemu. Update waży ok. 150MB.

Macie kilka screenów

: 30 paź 2016, 21:13
autor: Dev4ever
Też dziś miałem okazję pograć w Halloween'owy Event ale nie przechodziłem misji, tylko zwiedzałem mapy i bawiłem się w kotka i myszkę z tymi stworami :diabeł: Udało mi się też wejść w poniedziałek do mapy z willą bez cheatów oraz magazynu paczek (teraz RWS nieco utrudnili mi zadanie wejścia do magazynu paczek, albowiem okna i drzwi są zaryglowane przez deski i metalowe blachy ale wejście od podwórka poczty nadal jest możliwe :lol: )

: 30 paź 2016, 21:25
autor: ShaQ
Sam Event bardzo fajny. Dużo niezłych nowości jest.
Ale zgadzam się z tobą. Te szkieletory są strasznie denerwujące. Chcesz sobie pozwiedzać, a tu benc, ci z ziemi wyłazi szkielet i próbuje cię wysadzić w powietrze.

Poza tym w ten event możemy grać ile się chce i kiedy się chce. Pod warunkiem, jeśli ukończymy AWP na poziomie trudności POSTAL / IMPOSSIBLE to w opcjach gry pojawi się nowa zakładka o nazwie "Holidays" i tam można dany event zaznaczyć i sobie w niego grać. Prócz Halloweenu mamy jeszcze inne dotychczas zrobione eventy. Choćby dzień św. Patryka czy walentynki :D

: 31 paź 2016, 00:02
autor: Tiquill
Wiedziałem, że muszą coś dać na Halloween. Ale nie sądziłem, że aż tyle i takie fajne. Kurczę, fajne! :spoko: Będzie w co grać! :)

: 31 paź 2016, 14:03
autor: Reality Master
W sumie to ciekawe co jest w tych 150 MB... Przecież ten content (mapy nocą, szkielety, halloweenowe static meshe i boltony) jest już w grę wbudowany i można go włączyć zaczynając nową grę (tak samo można włączyć sobie content z Walentynek albo dnia świętego Patryka).

: 31 paź 2016, 14:10
autor: Pan Szatan
Reality Master pisze:W sumie to ciekawe co jest w tych 150 MB... Przecież ten content (mapy nocą, szkielety, halloweenowe static meshe i boltony) jest już w grę wbudowany i można go włączyć zaczynając nową grę (tak samo można włączyć sobie content z Walentynek albo dnia świętego Patryka).
Bo był niedawno update ale nie związany z Halloween.
Happy Halloween!

Along with our annual Halloween event, we've updated both POSTAL 2 and Paradise Lost, bringing you some new features and bug fixes!

-The “How to Play” screen has been updated with the default gamepad controls.
-Fixed a problem with the “Restore Defaults” option in the Performance menu not setting the proper defaults.
-Removed the non-functional “Level of Detail” checkboxes in the Performance menu.
-Added new dialog for Vince Desi in both games (he is now fully voiced as a bystander)
-Added new dialog for black males in both games.
-Expanded dialog for gay males in both games.
-Fixed a problem with the Dude’s head rendering poorly at distance.

-(POSTAL 2) Fixed a gameplay problem where Uncle Dave could be killed by someone other than the player without completing the errand. As a result, a pacifist run is now possible in both POSTAL and Impossible difficulties.
-(POSTAL 2) Fixed a problem with the “Night Mode” holiday not working correctly on Mac and Linux platforms.
-(POSTAL 2) Fixed a problem with the achievement introduced in the June update; it can now be obtained by activating the related inventory item if it is not awarded automatically.
-(POSTAL 2) Fixed a problem where some bystanders were missing from the Lucky Ganesh upstairs during a certain scene.

-(Paradise Lost) Added Postal Dude commentary for the newspapers.
-(Paradise Lost) Fixed the placement of several unobtainable and “floating” pickups.
-(Paradise Lost) Animal Control Center - Improved visual quality of the monkeys.
-(Paradise Lost) Wipe House/Robotics Factory area - Fixed a problem where the player would sometimes take extra fall damage in this area.
-(Paradise Lost) Wipe House/Robotics Factory area - Removed a misleading “Locked” message on a certain door which led some players to believe the door could be unlocked.
-(Paradise Lost) Winter Wonderland interior - Fixed an exploit which would let players escape the Winter Wonderland interior and get into the unloaded exterior area.

: 31 paź 2016, 17:11
autor: ShaQ
Dodano komentarze Kolesia do gazet w PL. Trzeba sprawdzić!

: 31 paź 2016, 17:58
autor: BakenS
$haq pisze: Pod warunkiem, jeśli ukończymy AWP na poziomie trudności POSTAL / IMPOSSIBLE to w opcjach gry pojawi się nowa zakładka o nazwie "Holidays"
Dzięki za info, właśnie sprawiłeś, że przejdę sobie Postala po raz kolejny. :D
W sumie sam event to spoko sprawa, on też sprawił, że odpaliłem Postala z zacieszem na twarzy, jak to było te 8 lat temu. (Ta dopiero 8 lat temu zakupiłem Postal X i się w ogóle o nim dowiedziałem.)

: 31 paź 2016, 19:52
autor: Tiquill
Odpaliłem grę. Aż do przesady gwiazd na niebie. Nie wiem jak wyglądała poprzednia nocna mapa, bo nigdy nie grałem (i może będę teraz żałował, bo:) ale dobra, choć zobaczę start. Śliczne to, a księżyc nad domami rządzi. 8-) Oj, sobie pozwiedzam!


I obległy mnie kościotrupy... Kurf! :zdziw: I to tak ma być? Nie ma chodzenia i radości, ale ucieczka i napierdalanka? Ktoś coś fajnego zrobił, ktoś inny to spier... Nie no, powiedzcie, że to nieprawda...


Da się bez tego szkieletowego g... pochodzić po tych mapach? Bo może gdybym właśnie przed HE, to bym spokojnie pochodził...


Ładne było i - ładne było. Krótko.

: 31 paź 2016, 20:10
autor: Pan Szatan
Tiquill pisze:Odpaliłem grę. Aż do przesady gwiazd na niebie. Nie wiem jak wyglądała poprzednia nocna mapa, bo nigdy nie grałem (i może będę teraz żałował, bo:) ale dobra, choć zobaczę start. Śliczne to, a księżyc nad domami rządzi. 8-) Oj, sobie pozwiedzam!
Poprzednia? Przecież ten event jest co roku od 2014 chyba i nic się w nim nie zmieniło.
jak się przejdzie A Week in Paradise na Hestonworld lub trudniejszym to można włączyć wszystkie eventy oraz noc ale bez potworów i halloweenowych dekoracji.

: 31 paź 2016, 21:17
autor: seebeek17
Pan Szatan pisze:jak się przejdzie A Week in Paradise na Hestonworld lub trudniejszym to można włączyć wszystkie eventy oraz noc ale bez potworów i halloweenowych dekoracji.
W Holidays Events odznaczyłem noc, i jakoś było całe Halloween. Chyba trzeba przeczekać ten event aż minie i wtedy będzie można pograć bez kościstych. :/

: 31 paź 2016, 21:24
autor: Pan Szatan
seebeek17 pisze:
Pan Szatan pisze:jak się przejdzie A Week in Paradise na Hestonworld lub trudniejszym to można włączyć wszystkie eventy oraz noc ale bez potworów i halloweenowych dekoracji.
W Holidays Events odznaczyłem noc, i jakoś było całe Halloween. Chyba trzeba przeczekać ten event aż minie i wtedy będzie można pograć bez kościstych. :/
Zmień datę albo zaznacz opcję "No holidays" przy odpalaniu nowej gry ale nie wiem czy to nie wyłączy tych opcji z menu opcji.

: 01 lis 2016, 01:49
autor: Tiquill
Pan Szatan pisze:Poprzednia? Przecież ten event jest co roku od 2014 chyba i nic się w nim nie zmieniło.
Mapa świeżo aktualizowana, a że nie wchodziłem nigdy przedtem... Wątpię zresztą, by niebo teraz zmienili. Nieważne ono przecież. Kościste wcześniej też tak atakowali, czy dopiero w tym roku, teraz?

: 01 lis 2016, 02:13
autor: Dev4ever
Tiquill pisze:Kościste wcześniej też tak atakowali, czy dopiero w tym roku, teraz?
W zeszłym roku też atakowali. Fakt na dłuższą metę szkieletory zaczynają denerwować, bo nie można sobie spokojnie pochodzić :< Gdyby te stwory pojawiałyby się od czasu do czasu, to byłoby ok.

: 01 lis 2016, 07:19
autor: Pan Szatan
W 2014 wyglądało to tak samo. Przynajmniej ja nie widzę różnicy ;)
[youtube][/youtube]