Fabuła i zadania
: 25 lut 2016, 17:59
Temat do dyskusji na temat fabuły i misji w Sztopor Żżot.
Niestety w zasadzie nie znam rosyjskiego (umiem trochę czytać cyrylicę, ale ze słownictwem tragicznie), więc należy na wstępie podziękować tu Silver Dragonowi za opis zadań, który umieścił tu: https://forum.postalsite.info/topics70/s ... vt5930.html
Jak wiadomo, na początku Sztopor budzi się w szpitalu psychiatrycznym, wcześniej następuje zaś rozmowa dwóch lekarzy po której decydują się go wypuścić. Sztopor po przebudzeniu stwierdza, że zmienił mu się głos i nie ma jakimś cudem członka. Większość późniejszych zadań, jak i sama fabuła koncentruje się więc na jego odzyskaniu, w przeciwieństwie do zwykłego Postala, gdzie misje stanowią raczej szereg luźnych wypełniaczy i przerywników w mordowaniu urozmaiconych przeróżnymi gagami.
Misji jest 19, tyle samo co w tradycyjnym "amerykańskim" Postalu, moim zdaniem większość z nich jest jednak prostsza od tych wykonywanych w Paradise. Interesujące jednakże jest to, że zadania rozpisane są bardzo nierównomiernie, mianowicie od poniedziałku do środy mamy do wykonania aż od 5-7 zadań, natomiast w czwartek tylko jedno, po czym gra się kończy sprawiając wrażenie urwanej. Nie wiem, czy tak krótki tydzień w grze to wina fabuły (możliwe, że spowodowane naglącą potrzebą odzyskania członka przez Sztopora), ale jest to możliwe. W przeciwnym razie twórcy gry niezbyt się popisali.
A jakie są wasze przemyślenia na ten temat?
Niestety w zasadzie nie znam rosyjskiego (umiem trochę czytać cyrylicę, ale ze słownictwem tragicznie), więc należy na wstępie podziękować tu Silver Dragonowi za opis zadań, który umieścił tu: https://forum.postalsite.info/topics70/s ... vt5930.html
Jak wiadomo, na początku Sztopor budzi się w szpitalu psychiatrycznym, wcześniej następuje zaś rozmowa dwóch lekarzy po której decydują się go wypuścić. Sztopor po przebudzeniu stwierdza, że zmienił mu się głos i nie ma jakimś cudem członka. Większość późniejszych zadań, jak i sama fabuła koncentruje się więc na jego odzyskaniu, w przeciwieństwie do zwykłego Postala, gdzie misje stanowią raczej szereg luźnych wypełniaczy i przerywników w mordowaniu urozmaiconych przeróżnymi gagami.
Misji jest 19, tyle samo co w tradycyjnym "amerykańskim" Postalu, moim zdaniem większość z nich jest jednak prostsza od tych wykonywanych w Paradise. Interesujące jednakże jest to, że zadania rozpisane są bardzo nierównomiernie, mianowicie od poniedziałku do środy mamy do wykonania aż od 5-7 zadań, natomiast w czwartek tylko jedno, po czym gra się kończy sprawiając wrażenie urwanej. Nie wiem, czy tak krótki tydzień w grze to wina fabuły (możliwe, że spowodowane naglącą potrzebą odzyskania członka przez Sztopora), ale jest to możliwe. W przeciwnym razie twórcy gry niezbyt się popisali.
A jakie są wasze przemyślenia na ten temat?