Strona 1 z 1

Oddzielny launcher do HappyNight (Steam)

: 22 sty 2017, 04:30
autor: Dev4ever
Mam małą zagwostkę: Niedawno skończyłem HN v1.2, jednak postanowiłem się podjąć przejścia HN 1.4 i zobaczyć jakie zmiany zaszły. Instalacja przebiegła pomyślnie, wszystko pobrało się tak jak powinno, tylko jest małe "Ale". Nie wiem gdzie mogę znaleźć oddzielny launcher do HN oraz edytor :drapanie: Przejrzałem pliki HN i nie znalazłem ani exe, ani edytora. IMHO włączanie moda przez workshop w P2C jest uciążliwe i głupie :< . Ma ktoś jakiś pomysł, jak zrobić taki exe, co by od razu odpalał HN bez konieczności wchodzenia do P2C oraz launcher do edytora HN? Będę wdzięczny za pomoc :)

: 22 sty 2017, 10:09
autor: Pan Szatan
Ja wrzuciłem wszystkie pliki z Happy Night do kopii folderu P2C i działa i P2.exe i Edytor.

Ale jest też taki launcher gdzieś ktoś w komentarzach pisał i Evil dał tego linka:
https://www.set-games.ru/engine_steam/ha ... manual.zip

: 22 sty 2017, 17:09
autor: Dev4ever
Pan Szatan pisze:Ja wrzuciłem wszystkie pliki z Happy Night do kopii folderu P2C i działa i P2.exe i Edytor.
Właśnie zrobiłem bardzo podobnie i zadziałało :) Dzięki, daję "pomógł".

: 12 kwie 2017, 15:38
autor: Pan Szatan
W ostatnim update dodano launcher w folderze moda, już nie trzeba pobierać go osobno :)

: 15 kwie 2017, 01:46
autor: Dev4ever
Dobra wiadomość :diabeł: Nie będzie trzeba więcej kombinować z przenoszeniem plików do oddzielnego folderu z kopią Postala :)