Strona 1 z 1

Jak ominąć Launcher !?

: 15 mar 2015, 11:44
autor: BloodLogin
Tiquill pisze:
Silver Dragon pisze:Mnie tam układ nie przeszkadza
Powiem więcej, nawet mi się podoba
A znalazłeś choć pliki, które są zapisem twoich prefencji w grze? Poza tym, zupełnie nie wiem które pliki mam wczytać w edytorze, żeby wczytać pełną zawartość moda... Odechciewa się coś robić.

2015-03-13, 18:59 napisałem :

Pierwsze co to HN musi posiadać normalny/standardowy układ folderów.
Oczywiście przejrzałem sobie już kilka paczek.
Zrobiłem dwie modyfikacje oraz podmieniłem polski dubbing oraz ominołem Launcher.

2015-03-13, 22:16 napisałem :

Przez ten układ Edytor PostEd (nowa ikonka) nie chce się wogóle włączyć, exe'ki no found...

Teraz dodam
Ten układ folderów ma oddzielne foldery na scripty HN/P2/Adrenaline

Jak ominołem Launcher ???
Wszystko kopiujemy po Postala i podmieniamy, w moim przypadku wrzuciłem to do AWP podmieniając wszystkie pliki bez wyjątku i poprawiając na końcu ini.
Folder sporo przybrał na wadze.
Uszkodziłem w tym przypadku jedno a zyskałem (prawie) drugie.

Następym razem wrzuce to do podstawki, wybrałem AWP ponieważ był najmniej zaśmiecony.
Od tej chwili można przejrzeć mapki w edytorze oraz włączyć na chwilę gre :P
Pomogło ??

: 15 mar 2015, 14:31
autor: Tiquill
Nie ucz ojca dzieci robić, BloodLogin. :P

Wystarczy że w swoim własnym StP, tak StP nawet, w jego Postal2.ini dasz coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Client\Scripts\HNScripts\*.u
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Client\Scripts\P2Scripts\*.u
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Levels\*.fuk
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Patches\Textures\*.utx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Patches\Sounds\*.uax
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Patches\Models\*.usx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Patches\Animations\*.ukx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Textures\*.utx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Sounds\*.uax
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Models\*.usx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Animations\*.ukx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Update\Textures\*.utx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Update\Sounds\*.uax
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Update\Models\*.usx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Update\Animations\*.ukx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Resources\Textures\*.utx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Resources\Sounds\*.uax
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Resources\Models\*.usx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Resources\Animations\*.ukx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Vehicles\PMarica\*.u
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Vehicles\PMarica\*.utx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Vehicles\PMarica\*.uax
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Vehicles\PMarica\*.usx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Vehicles\PMarica\*.ukx
Paths=..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.umx
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
I już możesz grać z poziomu swojego StP w Happy Night. Bez żadnego mieszania plikami, czysto i elegancko. :diabeł:

: 22 mar 2015, 17:20
autor: A-Mod
Tiquill pisze:Nie ucz ojca dzieci robić, BloodLogin. :P

Wystarczy że w swoim własnym StP, tak StP nawet, w jego Postal2.ini dasz coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Client\Scripts\HNScripts\*.u
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Client\Scripts\P2Scripts\*.u
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Levels\*.fuk
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Patches\Textures\*.utx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Patches\Sounds\*.uax
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Patches\Models\*.usx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Patches\Animations\*.ukx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Textures\*.utx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Sounds\*.uax
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Models\*.usx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Animations\*.ukx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Update\Textures\*.utx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Update\Sounds\*.uax
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Update\Models\*.usx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Update\Animations\*.ukx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Resources\Textures\*.utx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Resources\Sounds\*.uax
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Resources\Models\*.usx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Resources\Animations\*.ukx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Vehicles\PMarica\*.u
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Vehicles\PMarica\*.utx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Vehicles\PMarica\*.uax
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Vehicles\PMarica\*.usx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Vehicles\PMarica\*.ukx
Paths=..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.umx
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
I już możesz grać z poziomu swojego StP w Happy Night. Bez żadnego mieszania plikami, czysto i elegancko. :diabeł:
Interesting, the game with the AWP does not crashing with issue of the dismemberment?

: 22 mar 2015, 19:23
autor: Tiquill
When StP and HN (as in quote):
Paths=HN first
Paths=StP
not dismemberment.

When AWP with StP and HN:
Paths=HN first
Paths=AWP+StP
not dismemberment.

When AWP with StP and HN:
Paths=AWP+StP first
Paths=HN
game crashes when starting: "Critical: Cannot find class for object RevelationPhysDecoration3".

: 22 mar 2015, 20:22
autor: BloodLogin
Nie jestem pewny ale RevelationPhysDecoration3 chyba odnosi się do AW7Startup.
Nie mogłem przerobiać mapek pod menu do czasu doinstalowania AWPMod.