Strona 1 z 2

Przechodzimy Happy Night

: 11 mar 2015, 18:59
autor: BloodLogin
Próbowałem dziś poziomu HARD i do kurww nie da się tego przejść,
mało tego nie da się nawet wyjść z Campound, każda wywołana zamieszka kończy się restartem.

Goście na imprezie u Dave'a odrazu posiadają mocną broń
i odrazu w wersji double tak więc :

-Dwa strzały z broni maszynowej i upadasz.
-Jedno machnięcie Piłą mechaniczną i juź leżymy bez kończyny wykrwawiąjąc się powoli niezwykle wkurzające.
-Jeden strzał z łuku to strata głowy czyli też nie ma co liczyć na ekstytującą walkę.
-Możemy dowoli machać sobie Shurikenem i tak strzał nas dopadnie zaberając niezwyke dużo życia.
-Nasza Piła jakimś dziwnym
trafem nie odrazu jest gotowa do zabijania, musi się chwilę rozgrzać :/


Więcej błędów nie pamiętam, jak coś to z edytuję.

[ Komentarz dodany przez: Tiquill: 2015-03-15, 02:39 ]
Ten temat to posty wyjęte z głównego tematu o Happy Night. W tamtym opnie o modzie, jego błędy itp uwagi, kierowane także do autorów. A tutaj - pomagamy sobie w przejściu moda i dzielimy się uwagami na temat tego przejścia. Trzymajmy się tego rozgraniczenia.

: 11 mar 2015, 19:06
autor: Reality Master
Więcej błędów nie pamiętam, jak coś to z edytuję.
Przecież to nie są błędy. Chciałeś trudne to masz. Osobiście gram na średnim, bo gra i tak na tam tym poziomie stanowi spore wyzwanie w niektórych miejscach (szczególnie końcówka).

: 11 mar 2015, 23:38
autor: Pangia
No cóż, każdy inaczej pojmuje pojęcie trudności w graniu. Moim zdaniem najsłuszniejsze podejście jest w „S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla”: najtrudniejszy poziom jest wyrównany tzn. jak masz AK i po trafieniu w rękę zabiera X zdrowia, to NPC mający tego samego kałacha bije z niego z taką samą mocą X w twoją rękę, jeśli warunki eksperymentu są takie same. I szafa gra, na przykład Koleś z Postala często wydawał mi się przekokszony z wszystkimi shurikenami, katanami itp. Ale to tak ad vocem tylko i niekoniecznie zgodnie z ogólnym tematem.

: 12 mar 2015, 00:18
autor: Scarlet Moose
Również miałem okazję zagrać w trybie "Hard" i w większości nie zgadzam się z BloodLogin.
mało tego nie da się nawet wyjść z Campound, każda wywołana zamieszka kończy się restartem.
Wyskocz przez okno które jest dosłownie za tobą. Problem solved.
-Jeden strzał z łuku to strata głowy czyli też nie ma co liczyć na ekstytującą walkę.
*Kuszy, i tak, z tym się zgadzam. Ogólnie obrażenia które otrzymujemy na poziomie "Hard" są zbyt duże! Jeżeli poziom trudności jest tak zrobiony, że trzeba zapisywać grę co 3 sekundy, to wiedz, że coś jest nie tak.
-Możemy dowoli machać sobie Shurikenem i tak strzał nas dopadnie zaberając niezwyke dużo życia.
Czy chodziło Ci o katanę? Akurat ona jest bardzo dobra na początek. Lepsza od piły imo. Prawym przyciskiem myszy szybciej nią atakujesz. ;)

Ogólnie pograłem chwilę i wykonałem jedynie pierwsze zadanie, ale już mam wrażenie, że ten poziom trudności nie był testowany, albo przynajmniej nieuważnie. :bolek:
Niemalże każda broń dzierżona przez naszych wrogów (czyt. każdy kogo napotkamy) zabija nas od razu! Zwiększenie poziomu trudności poprzez absurdalny boost w damage'u którzy wrogowie zadają jest złe. Jest to najzwyklejsze pójście na łatwiznę moim zdaniem. Cenię sobie kiedy gra jest trudna, ale za to uczciwa, a ten mod na Hardzie jest wszystkim tylko nie tym. :P

Sam mod również ma wiele niedociągnięć, że aż się dziwię, że to nie beta. Losowe crashe (jednak gra o nich ostrzegała), balans mógłby być lepszy, zadanie ze zbieraniem prezentów jest zdeka frustrujące i w moim odczuciu to był taki czasozapychacz. Quad często odmawia posłuszeństwa, szczególnie na moście na mapie "Forest", albo pomiędzy niektórymi mapami nie da się przejechać, gdyż po wczytywaniu od razu pojawia się kolejne które cofa nas do poprzedniej mapy. :lol:
Również na moim poprzednim save'ie (na Normalu) nie mam pojęcia co mam zrobić. Wykonałem wszystkie zadania lecz nic się nie stało. Wracam do Dave'a i również nic.


Lecz za to jest też dużo dobrych rzeczy o których mógłbym powiedzieć o tej modyfikacji.
Przede wszystkim system kupowania i sprzedawania. Tak powinien wyglądać w oryginalnym Postalu 2, albo przynajmniej coś w ten deseń. Jest o wiele wygodniejszy. Wyścig również podobał mi się. Szczególnie ten moment w Paradise Mall. :D Przyjaciele z Al-kaidy niezbyt dobrze przyjęli porażkę ;)
Zadanie w którym odwiedzamy Dude'a Seniora w wariatkowie również było niezłe. Klimat tej lokacji był bardzo dobry i ciekawe nowe zastosowanie mają zapałki. O samej mapie jako całokształt nie mogę wiele powiedzieć, bo to stare Paradise i to też nie całe. Mod jest pełen błędów gramatycznych, ale dialogi improwizowane już z gotowych kwestii wyszły w miarę nieźle. Gry w salonie gier również mnie rozbawiły, szczególnie ta z pierwszą mapą z Sonic Adventure.


Mod jest całkiem, całkiem, lecz nie nazwałbym go ukończonym, zważając na istnienie wielu błędów.

: 12 mar 2015, 08:36
autor: BloodLogin
Reality Master pisze:
Więcej błędów nie pamiętam, jak coś to z edytuję.
Przecież to nie są błędy. Chciałeś trudne to masz.
Dobra trudny poziom ale piła mechaniczna jest do dupy nie działa jak trzeba.
K.Czerwonepole pisze: Mod jest całkiem, całkiem, lecz nie nazwałbym go ukończonym, zważając na istnienie wielu błędów.
Jest :ok: się poprawi xD
Ostatnio mam problem nie mogę używać kotów ;)
Jakiś napis mi wyskakuje na dole, nwm co robić przez całą gre mogłem a teraz nic z tego.
...*gore*


PS.To mój 1666 post

: 12 mar 2015, 12:05
autor: seebeek17
BloodLogin pisze:piła mechaniczna jest do dupy
Jak masz ją w rękach i chcesz kopnąć coś, to nogi nie widać, ale kopnięcie już tak. Taki bug.

: 12 mar 2015, 15:28
autor: Dev4ever
BloodLogin pisze: piła mechaniczna jest do dupy nie działa jak trzeba.
Zgadzam się z tą opinią w 100%. Nie rozcina ludzi na pół, jak chce kogoś kopnąć, to nie widać nogi i brak alternatywnego przycisku. Jakby nie mogli dać piły z ED :< Pałka policyjna ma też błąd, bo jak zabijamy przechodnia to zamiast go odrzucić w lewo (jak to było w oryginale) to odrzuca w prawo co strasznie irytuje. Totalnie spaprali sprawę z dźwiękiem odrąbania łba łopatą. Mam wrażenie że Pistolety są zbyt mocne (jeden strzał w nogę i policjant lub cywil leży)

I to chyba tyle jeżeli chodzi o błędy związane z broniami ;)

: 12 mar 2015, 18:11
autor: BloodLogin
MOC broni to raczej decyzja zespołu i poziomu trudności, błąd należy liczyć gdy nie działa.

Bardzo lubię łopatę i nic do niej nie mam, jedynie ta piła nie rozcina, o i pała policyjna zła, wymach jest w PPM.
Baseball jest dobry mam każdego na dwa.

: 12 mar 2015, 18:16
autor: Bartkov
Mam problem z misją "Go to Party". Otóż "The Father" powiedział, że mam iść za scenę bo tam będą jakieś bronie, powybijałem wszystkich Talibów a brama nadal zamknięta ! Mam wersje 1.1.

: 12 mar 2015, 19:24
autor: Pan Szatan
W tej misji też miałem błąd tylko inny drzwi od kościoła się nie otwarły musiałem wczytać i przechodzić
mapę od nowa :>

: 12 mar 2015, 19:43
autor: BloodLogin
Zabiłeś wszystkich za szybko jedna osoba biegnąc wysadza dzwi kościoła.
Ja straciłem sporo czasu i restartu nim zauważyłem ten zawalony sufit.

Nie wiem dlaczego ktoś dał nam pickup cukierków
i ikonkę podświetlił, po zjedzeniu ich dodaje nam 2punkty, to zbędne.

: 12 mar 2015, 21:30
autor: Pan Szatan
No co ty 2 chyba więcej ok. 15 :zdziw:

: 30 mar 2015, 21:24
autor: Massos
Przechodząc do tematu, chciałbym się podzielić pewną ciekawostką dotyczącą "Talibowego wyścigu".
Przed podejściem do misji polecam wyposażyć się w ok. 5 - 8 puszek kotnika.
Łatwo je znaleźć jeśli ktoś szukał uważnie, ale można też kupić.
Na trasie wystarczy używać ich aż do zakończenia wyścigu.
W ten sposób można zachować większą kontrolę nad pojazdem i talib nie będzie w stanie nas wyprzedzić.
Niestety, gracz razem przeciwnikiem zostają spowolnieni i ma się wrażenie, że wyścig ciągnie się w nieskończoność, ale nadal nie jest to godzina czy więcej mordowania się z tym koślawym skuterem.
Pewnie wielu zaoszczędzi to czasu straconego przechodząc tą misję ;)

: 30 mar 2015, 21:45
autor: Pan Szatan
A ja grając pierwszy raz prubowałem 7 razy z kotnikiem też ale pisało że przegrałem :bolek:
Przeszedłem normalnie.
Jak grałem 2 raz w HN to udało mi się za 2 razem xD

: 03 kwie 2015, 18:03
autor: ArtekXDPL
Ja aktualnie rozpocząłem grać. Bugi, skrytki, ciekawostki z mojej rozgrywki.