Strona 1 z 2

Chcielibyście PostEda do Postala III ?

: 11 paź 2007, 15:30
autor: Ma57
Witam

Chcielibyście w Postalu III UnrealaED
Ja tak bo chciałbym w nim potem coś pozmieniać

: 11 paź 2007, 15:43
autor: Robseßed
Edytor jak najbardziej, ale po polsku i prostszy ;)

: 11 paź 2007, 15:54
autor: Mixer
szczerze?? troche bez sensu ta ankieta bo:
kazdy chcialby miec edytor do postala
nawet jesli by nie chcial to co mu przeszkadza??

chcialbym jednak troche inny edytor gdyz na samo wejscie masz za duzo skomplikowanych opcji :D
fajnie by bylo gdyby byle taki edytor jak do map strategicznych ;)
wpadam na pomysl zrobienia nowej mapki do np zadym. wlanczam edytor 5min i gotowe :)

: 11 paź 2007, 16:05
autor: Marcino
Edytor do Postala III będzie jeszcze trudniejszy w obsłudze niż PostEd ,przecież to silnik Source , a nie przed potopowy Unreal i edytor będzie taki jak w HL2 (nazywał sie chyba Hammer) - będzie ciężko

: 11 paź 2007, 16:08
autor: Mixer
jesli bedzie trudniejszy w obsludze to i bedzie mial wiecej mozliwosci ;)

: 11 paź 2007, 16:10
autor: kazik
Wspólnymi siłami go rozgryziemy ;)

Z tego co wiem, to edytor w Half Life 2 nie jest aż taki trudny, a przecież to ten sam silnik, którego ma używać P3.

: 11 paź 2007, 16:12
autor: Robseßed
Powiem tak:

jeśli tylko edytor będzie po polsku - nie ma sprawy, wszystkiego się nauczymy, a z wersją angielską... też sobie poradzimy! Tylko, że później...

: 11 paź 2007, 19:35
autor: Lothar
HAMMER jest prosty w obsłudze... przynajmniej dla mnie jest o wiele prostszy od UnrealED. Może to przez to, że mam trochę doświadczenia z WorldCraft'a (do HL-1)... dla mnie po prostu jest łatwiejszy i tyle 8-)
Ma57 pisze:Chcielibyście w Postalu III UnrealaED
Pytanko trochę nieodpowiednie, bowiem do SOURCE Engine nie dało by się podpiąć UnrealED... chyba, że by go napisać od nowa :P

: 12 paź 2007, 14:38
autor: Slaytanic
Jak najbardziej chciałbym edytor, uwielbiam się bawić takimi rzeczami. Obojętnie, czy będzie po polsku czy angielsku - mi jest po prostu niezbędny.

: 12 paź 2007, 22:50
autor: Tiquill
Edytor będzie, nie przespaliby takiej sprawy jak możliwość zwiększenia wieczności gry przez robienie fanowskich dodatków. Ja nie tyle wolałbym łatwiejszy czy trudniejszy, ale dający więcej możliwości. Choć wygoda obsługi też się liczy.

Nie jestem w tym za bardzo obcykany, ale gdyby GModem dało się robić dodatki do P3, to byłoby coś.

: 17 paź 2007, 18:01
autor: Spoonman
To, że silnik jest bardziej zaawansowany, wcale nie oznacza, że edytor do niego będzie trudniejszy w obsłudze. Wręcz przeciwnie, jak programmerzy wezmą się solidnie do roboty, to edytor będzie jeszcze prostszy i bardziej intuicyjny niż UnrealEd, który tak na prawdę ma spooro niedociągnięć.

Mi nie podoba się to, że żeby dostać się do jakiegoś obiektu, trzeba najpierw otwierać sto tysięcy klas. To jest oczywiście dobre rozwiązanie dla kodu (choć może istnieją lepsze, nie wiem), ale gdyby były jakieś skróty do najczęściej używanych obiektów...
A po drugie niesamowicie denerwuje mnie to, że dźwięki, modele 3D, itp. są pokitrane po plikach o najróżniejszych nazwach, (prawie) zupełnie nie związanych z zawartością. Nie są one tak na dobrą sprawę posortowane i szukanie żądanych obiektów zajmuje przynajmniej 50% czasu tworzenia mapy. Mam głęboką nadzieję, że w edytorze do Postala3 będzie to jakoś inteligentnie rozwiązane!

: 17 paź 2007, 23:54
autor: Tiquill
Spoonman pisze:niesamowicie denerwuje mnie to, że dźwięki, modele 3D, itp. są pokitrane po plikach o najróżniejszych nazwach, (prawie) zupełnie nie związanych z zawartością. Nie są one tak na dobrą sprawę posortowane i szukanie żądanych obiektów zajmuje przynajmniej 50% czasu tworzenia mapy. Mam głęboką nadzieję, że w edytorze do Postala3 będzie to jakoś inteligentnie rozwiązane!
Pełna racja. Szukanie potrzebnego elementu to mordęga. A wystarczyłoby w PostEd dać możliwość pamiętania wcześniej użytych, nawet po zrestartowaniu edytora. Czyli: zakładka Favorites w nowym edytorze...

: 18 paź 2007, 00:27
autor: Spoonman
Dobry pomysł. I żeby były jakoś sensownie pogrupowane. Np. drzwi były w grupie dajmy na to "Doors", a nie w pięciu plikach, których nazwy utworzone są od imienia bądź nazwiska twórcy albo od nazwy mapy. To jest bezsensowne.

: 18 paź 2007, 00:43
autor: prawdziwy 666
Do tego jak są poupychane textury meshe dźwięki itd. To możecie mieć pretensje do twórców map z RWS bo nazwy paczek zależą od tego kto je tworzył a nie edytora
hociarz mogli to lepiej poukładać

: 18 paź 2007, 01:02
autor: Tiquill
Jakoś nie przyszło im do głowy chyba, że sprawią tym trudność... Zaś co do nazw paczek podobnych do nazw map. Może to i dobrze, że dana mapa ma zestaw swoich elementów w oddzielnych paczkach, bo jest wczytywana ta a nie kilka, ale w praktyce - nie jest aż tak optymalnie. Nazwy paczek od imion twórców? To zupełnie jak w ED. ED jest jednak modem fanowskim, gdzie zrozumiałe jest, by dorobek każdego był podkreślony. Ale sam P2 jest już produktem sygnowanym logiem komercyjnej firmy i zabieg sygnowania paczek imionami twórców... Mogliby sobie tego oszczędzić, robili to przecież kolektywnie - starczyłaby im kasa, a nie honory za swoją indywidualną pracę... Zrobili jednak jak zrobili.
prawdziwy 666 pisze:nazwy paczek zależą od tego kto je tworzył a nie edytora
Jakoś to już wcześniej zauważyłem, prawdziwy 666.