Strona 1 z 1

Przeklęte TPP

: 17 lip 2008, 21:27
autor: Tiquill
Było już o tym, najwięcej tu, ale że jest to bardzo niepokojące, warto dać temu odrębny temat, zamiast pisać o tym w różnych miejscach. Wielu boi się Steam'a, niepokojące są wesołe skriny (tak jakoś głupawo... o czym jest tu) - a i widok zza pleców drażni większość fanów. Tu więc piszmy o TPP, jednym z trzech gwoździ do trumny. Tyle wstępu.

Tu:
zielAK pisze:Mi TPP nie przeszkadza, wręcz odwrotnie daje on możliwość zajrzenia kamerą zaa winkla nie narażając naszego podopiecznego na postrzał. Grałem kiedyś w Conflict Desert Storm (taktyczna z widokiem TPP właśnie) - 4 osobowy odział komandosów podczas pierwszej wojny w zatoce i tam, zwłaszcza w ciasnych pomieszczeniach widok TPP nieraz mi ratował dupę i uchronił przed kolejnym loadingiem.
Jedyny racjonalny powód, by grać w Trójce w widoku zza pleców to imo właśnie zadania grupowe. Wygodniej wtedy, gdy kamera w szerokim planie pokazuje moich współtowarzyszy. Lecz na misje grupowe w singlu to się w Catharsis nie zanosi.

Po co więc TPP? Sporo już o tym było, ale nie było argumentów, które by mnie do TPP przekonały. FPP rządzi.

: 17 lip 2008, 23:05
autor: Ramesses
to fakt...FPP jakoś bardziej do mnie przemawiało..tak trochę można powiedzieć odczuwałem to jakbym sam wykonywał te misje..jednak TPP powoduje że bohater gry dystansuje się od gracza...fakt można zajrzeć zza winkla czy nie napadnie na Ciebie wataha żołnierzy ale jednak FPP ma w sobie to coś...poza tym gracze już przyzwyczaili się zapewne z widoku ich ulubionego bohatera :diabel:

: 18 lip 2008, 14:15
autor: eddie
FPP miało rozwiązanie z winklem w RTCW. Wychylanie się klawiszami Q i E. Wychylasz trochę głowę, przeciwnicy cię nie widzą

: 18 lip 2008, 22:05
autor: kryhoo
Właśnie... FPP wymiata po co te TPP w ogóle dali :/

: 19 lip 2008, 20:39
autor: Robseßed
kryhoo pisze:po co te TPP w ogóle dali
Dla mnie optymalnym rozwiązaniem byłoby dodanie zaarówno trybu FPP, jak i TPP. Do wyboru. ;)

: 19 lip 2008, 21:26
autor: eddie
Może wejdzie coś odwrotnego do behind view. Twórcy modów powinni się tym zająć

: 19 lip 2008, 21:30
autor: Robseßed
...i przed premierą gry powiększa się lista rzeczy, które modderzy będą musieli ulepszyć/zmienić. xD

: 06 sie 2008, 16:34
autor: little_psycho
Nie chce mi się pisać o TPP jeszcze raz więc skopiuje mojego posta z innego tematu :
CP przeżyje , ale TPP na pewno nie ! Jak sie ma ogromne zajebiste miasto i wolność i jest tryb FPP to jest zaje*iście! Taka odmiana itd. A TPP?! Kolejna kopia GTA z lepszym silnikiem....
Tyle.

: 30 lip 2009, 00:06
autor: Tiquill
Eh, znów w tematach wraca to FPP. Nie chcem, ale muszem wrócić i ja. Emocje przeminęły, teraz mi to już obojętne, można spokojniej porozmawiać.

Cóż więc, może do jednej z takich nowych rozmów odniosę się tutaj, bo lepsza będzie moja reakcja właśnie tu. Mianowicie, w tym https://forum.postalsite.info/cz ... .html#43671 poście (który warto przeczytać, razem z poprzednimi) padło stwierdzenie
Robsessed pisze:To może nie ma się o co tak bać? W ostateczności fani zrobią (trochę gorszy?) widok FPP.
Jakby samym twórcom takiego triku się nie chciało zrobić! Upór jakiś, czy co? Przecież nie takie trudne może być. Ale...

No, chyba ze chcą wszystko mieć perfekt, wtedy taki trik z kamerą jednak może mieć na tyle złą jakość, że nie pasuje samym twórcom taki zabieg. Czemu już się nie dziwię. Bo naraziliby się na krytykę, że idą na łatwiznę. Czemu też się nie dziwię, bo słuszną krytykę. Lepiej już wtedy pozostać przy wiodącej idei i w grze z trybu FPP zrezygnować. A zastawić go fanom.

Wszystko rozbija się o dobry wizerunek firmy i jakość produktu. Ale czy rezygnacja z FPP to gwarant dobrej jakości?

: 30 lip 2009, 11:24
autor: Pangia
Ja myślę, że mogliby zrobić tak, jak w Stalkerze: Czyste Niebo. Q i E to wychylanie się, a widok FPP. Tak samo jest w America's Secret Operations (taka gierka :D) i fajnie się gra.

: 30 lip 2009, 18:53
autor: ToiletMan
TPP w tego typu grach rzadko kiedy się sprawdza - zwłaszcza, jeśli do wyboru będziemy mieli jedynie takie typowo FPSowe napieprzanie - z giwer i niektórych przedmiotów, a wątpię, czy otrzymamy jakieś umiejętności typu bieg po ścianie... Taka gra będzie dosyć nieczytelna, spójrzcie choćby na Matriksy - z bronią nie dało się grać.

: 31 lip 2009, 20:09
autor: Lothar
Tiquill pisze:Wszystko rozbija się o dobry wizerunek firmy i jakość produktu. Ale czy rezygnacja z FPP to gwarant dobrej jakości?
To zależy od możliwości poruszania się postacią (przede wszystkim). W takim Gears of War FPP byłby niebywale okrutną porażką :-P A widząc filmiki z P3 spodziewać się można co najwyżej podstawowego biegania i skakania... jakież to nowatorskie xD
ToiletMan pisze:TPP w tego typu grach rzadko kiedy się sprawdza - zwłaszcza, jeśli do wyboru będziemy mieli jedynie takie typowo FPSowe napieprzanie - z giwer i niektórych przedmiotów, a wątpię, czy otrzymamy jakieś umiejętności typu bieg po ścianie...
Sprzeciw :-P TPP w strzelankach sprawdza się, moim zdaniem, doskonale. Po pierwsze mamy większe pole widzenia, po drugie. W takim Apocalyptica, Max Payne, czy Punisher wszystko funkcjonuje jak powinno. Wszystko zależy od tego, czy autorzy nie dadzą dupy w tworzeniu całego systemu rozgrywki nastawionego na dany rodzaj umiejscowienia kamery. 8-)
ToiletMan pisze:Taka gra będzie dosyć nieczytelna, spójrzcie choćby na Matriksy - z bronią nie dało się grać.
Bo w Matrix'ie autorzy dali dupy po całości :-P Spójrz choćby na The Punisher, Max Payne, Apocalyptica, Hitman, czy Gears of War. TPP ma masę zalet, tylko trzeba je umiejętnie wykorzystać. A że Akella ciągnie za sznurki, to może to i owo dopilnują 8-)

Nie ma co kryć, że P3 jest w znacznej mierze robiony pod publiczkę. Jednak to nie znaczy, że gra będzie kiepska, czy bez klimatu 8-)

: 08 mar 2010, 19:43
autor: korter
No niektórym grom wyszło to na dobre , ale Postalowi raczej to na dobrze nie wyjdzie :(

[ Komentarz dodany przez: Lothar: 2010-03-17, 22:28 ]
Bo, ponieważ, gdyż? 8-)

: 16 paź 2011, 18:17
autor: Mozal
Robseßed pisze:Dla mnie optymalnym rozwiązaniem byłoby dodanie zaarówno trybu FPP, jak i TPP. Do wyboru. ;)
W pełni popieram. Oczywiście wybrałbym FPP chociaż też bym se pograł trochę na tym nieszczęsnym TPP :)