Strona 1 z 2

NOMED

: 12 sie 2016, 22:23
autor: Mike
Cześć wszystkim. Tym razem to nie zapowiedź (zaskoczenie), a... Gotowa gra! (jeszcze większe zaskoczenie). No niestety nie jest to finalna wersja, a jedynie demo (buuuuuuu!).
NOMED to gra typu horror. Specyficzna pod tym względem, bo działa na silniku 2D, na frameworku PSI Universe.
Czy gra 2D może straszyć? No właśnie. Żeby odpowiedzieć na to pytanie, daję wam to demo do ogrania. Chcę się upewnić, że rozgrywka zmierza w dobrym kierunku.
Także macie link do gry: https://rgcrew.github.io/NOMED/index.html
Nie musicie jej pobierać, działa w przeglądarce ;) .

Czekam na komentarze, nawet te bolesne (bo tylko takie będą xD ).

: 12 sie 2016, 22:25
autor: ShaQ
Odpaliłem. Czas przetestować to cacko :faja:

EDIT: W menu jest przycisk "EXIT". Kliknąłem, i....
There is no Escape! xD

: 12 sie 2016, 22:40
autor: Mike
Włączając tą grę wchodzisz w ciężkie gówno, z którego nie ma ucieczki! xD

: 12 sie 2016, 22:43
autor: ShaQ
Mike pisze:Włączając tą grę wchodzisz w ciężkie gówno, z którego nie ma ucieczki! xD
Bullshit! Nacisnąłem krzyżyk na karcie przeglądarki bo brat chciała na FB wejść ( ͡° ͜ʖ ͡° )

I czy mógłbym na FB dać link do gry i do grupy poświęconej grze gdzie każdy mógłby pograć w ten tytuł i swoje opinie mógł wstawiać na grupie? Tak, żeby ta grupa rozrosła się i więcej osób zagrałoby w ten tytuł??

: 12 sie 2016, 22:53
autor: Mike
W finalnej wersji będzie sporo mniej Jump Scare'ów, bo jednak taka ilość jak w demie to psuje atmosferę :ok:

: 12 sie 2016, 22:55
autor: ShaQ
To super! Czekam na więcej twoich produkcji, Mike. Chyba kiedyś też zacznę robić takie gry jak ty?

: 13 sie 2016, 09:50
autor: Rycho3D
Trochę nudne to chodzenie bez sensu.
Daj jakąś broń typu siekiera i kilku przeciwników. ;)

: 13 sie 2016, 16:24
autor: Pan Szatan
Minusy:
- Nie ma możliwości zwiedzania lokacji bo gra prowadzi cię wciąż do przodu jedną drogą...
- Moment z latarką był za krótki :/
- FACE BOOOOOOOOKKKKKK MOJEGO BRATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Plusy:
- Easter Egg'i np. Reklama lodów i buźka z krwi
- Śmieszna gra, naprawdę miałem ubaw
- Pixelowa grafika i czarno-biało-czerwone barwy
- Dildo Man

Gra otrzymuje ode mnie nagrodę złotego gimpa!
Obrazek

: 13 sie 2016, 16:40
autor: Mike
Dzięki za tą, no... fachową recenzję xDDDDD

: 13 sie 2016, 16:45
autor: Pan Szatan
Mike pisze:Dzięki za tą, no... fachową recenzję xDDDDD
No wiesz długo siedziałem i rozmyślałem jak by tu dokładnie wyrazić co myślę o tej grze :D

Edit:
A takie pytanie: Co by było gdybym poszedł tam gdzie pokazywały strzałki? xD

: 24 wrz 2016, 02:00
autor: Tiquill
Nigdy nie grałem w taką grę będącą horrorem. Piksele straszaki? Jeśli to (prawie) nowa idea, to gratuluję pomysłu. Straszaki, miganie, oszczędność ekspresji i ujęcia budują klimat. Za to pochwalić należy, dobre podejście od strony straszenia. Lecz... To chyba jedyny plus. Naprawdę, chłopie. Bo potem: Najpierw dobre ale potem w złe się przemienia. Jakby jaki pechowiec kończył to, co szczęściarz zaczął. Dźwięki oddają dobrze, choć za gęsto ich. Blur w piskelach? Ha, nieźle. Ale po chwili zaczyna być uciążliwy. I tak dalej. Największe wady? Są trzy.

1. Tylko strzałki lewo-prawo. A góra-dół nie ma. To jest nieporęczne, widząc drzwi z boku, by nie móc w nie wejść. Albo schody i nie móc po nich wejść używając strzałki w górę. Wciśnij 'F' by wejść na schody. E, tam. Nie ma skoków. Czyli sterowanie/klawiszologia leży.
2. Napisy niewyraźne. Jak im się uda na czerni, to widać. A jak na jasnym, to białych napisów nie doczyta. A potem wszystkie się zlewały na siebie, nie znikały stare. I nie wiesz, o co chodzi. Jak "F" w górę, to i w dół też "F". No, zgadłem. I co, tak zgadywać, kiedy nie da się przeczytać?
3. Chodzenie w kółko, w te i we wte ZABIJA tą grę całkowicie. To co cieszyło, dźwięki, straszenie, oszczędność - bardzo szybko zaczyna irytować, bo gra zwyczajnie NUŻY. Idę długim korytarzem, idę. Postraszyło i jakiś wózek inwalidzki. Potem zrobiło się ciemno (te chwile ciemności nie budują strachu nic a nic, tylko nudzą, a nie zasiadłem do gry tracić czas na nudę), a gdy pojaśniało, to leżę tam skąd... przyszedłem. I znów idę tym samym korytarzem i w tą samą stronę. O kulfa, ale atrakcja.

Potem trochę kolorków a potem jeszcze więcej kolorów. To chyba drzwi na zewnątrz. Napisy się zlały i ch... wie co dalej. Bo nie mogę wyjść na dwór. Rozglądam się. O, mam taki mały przycisk x... Klik - i strona się zamknęła. Nie ma gry. Nie udało się. Drugie podejście do tej gry teraz. Nie no, dla Mika pogram, zobaczę. Nie zobaczyłem. Spaprałeś robotę. Napraw te trzy główne wady, to może się coś zdarzy lepszego tej grze. Bo mogła być fajna. Idea dobra. A, jeszcze jest czwarta wada:

4. Za wolno gra biegnie, za dużo pauz. To też irytuje.

Miała straszyć a irytuje.

: 27 wrz 2016, 20:11
autor: seebeek17
W wolnym czasie ogram

: 11 paź 2016, 21:56
autor: Mike
Wziąłem wszystkie rady do serca i projekt zaczynam od nowa na nowym silniku. Ten za bardzo ograniczał. Będzie lepsza grafika, klimat, zróżnicowanie i w końcu fabuła. Ten ostatni element będzie najważniejszy, bo wymyśliliśmy z Sajderem na prawdę ciekawą historię. Także koniec z chodzeniem bez sensu i jumpscarami.
Skrinów żadnych nie dam, bo za wcześnie :D

: 12 paź 2016, 22:56
autor: Tiquill
Mike pisze:Także koniec z chodzeniem bez sensu i jumpscarami.
Nagłe przestraszajki mogą być. Byleby z umiarem.

Powodzenia! :ok:

: 30 gru 2016, 18:03
autor: Pan Szatan
Paczcie jak grafikę ulepszyli xD (XD)
[youtube][/youtube]