Strona 1 z 6

Postal 2D

: 27 lut 2015, 19:30
autor: Mike
Obrazek

Postal 2D to tytuł roboczy projektu, który za zadanie na przenieść Postala 2 do świata 2D. Jednak nie całkiem 2D. Stylistyka wzorowana jest na GTA I i II (overhead i budynki 3D na płaskim podłożu). W planach jest przeniesienie choć części Paradise do gry i choćby kilka misji z oryginału, broni z STP i dodanie wnętrz domów jak ma to miejsce w oryginale. Do tego planowana jest jazda autami (jak w GTA I i II), częściowa destrukcja otoczenia i w miarę brutalny system strzelania wzorowany na tym z Alien Shooter (jeden strzał w przeciwnika = zgon, krew, flaki i ciała nie znikają).
Artykuł
Do tej pory zrobione jest całe Suburbs-3:
Obrazek

I na koniec jeszcze taka informacja :D
Planujemy wydać tą grę dodatkowo na Androida, Linuxa, Windows Phone i przeglądarki :D Oczywiście jeśli pomysł się przyjmie ;)

Kilka screenów:

: 27 lut 2015, 19:38
autor: Tiszer
Jak to działa :) ?
Bardzo fajny projekt, wykonanie wygląda na profesjonalne.
:ok:

: 27 lut 2015, 19:39
autor: Yossarian
Człowieku, to jest kurna genialne!

: 27 lut 2015, 19:42
autor: Mike
Tiszer pisze:Jak to działa :) ?
Jeśli chodzi o to co myślę ( :D ) to jak narazie gotowa jest ta mapa. Można się po niej swobodnie przemieszczać Kolesiem (z jedną klatką animacji xD). Nie ma na razie żadnych colliderów, ani żadnej szczególnej mechaniki strzelania, przechodni itp. Czyli w obecnej chwili jest mapa i Dude w 60+ klatkach na sekundę ;)

: 27 lut 2015, 19:44
autor: Yossarian
Czemu by nie wprowadzić broni z AWP i innych modów? Jeśli będą flaki i urwane kończyny, to aż się prosi o rajd z piłą mechaniczną :D

: 27 lut 2015, 19:49
autor: Dzienis
Na telefon jak znalazł. :)
Wygląda to całkiem nieźle.
Ciekawe ile map przerobicie.

: 27 lut 2015, 19:49
autor: Mike
Trupy będą w postaci dwuwymiarowych Sprite'ów. Każda broń by miała przydzieloną pulę Sprite'ów co by dało efekt zwykłego ciała po postrzale Deaglem, urwaniem głowy po postrzale Strzelbą czy rozerwaniem na kawałki po wybuchu granata tak przykładowo :D
Jeśli uda mi się ogarnąć podstawowe bronie to pokombinuje się więcej ;)

: 27 lut 2015, 19:49
autor: Rycho3D
Może pójdzie o krok dalej i zróbcie dos'ówkę ;)

: 27 lut 2015, 19:51
autor: Silver Dragon
Postalowa rozpierducha w stylu retro
Ciekawie się zapowiada, mimo, że nie przepadam za tego typu widokiem :ok:

: 27 lut 2015, 19:54
autor: Mike
Dzienis pisze:Ciekawe ile map przerobicie.
Zrobienie pierwszej mapy zajęło 3 dni. Wiązało się to z dużą ilością screenów z Postala 2 i wycinaniem pożądanych tekstur :D
Rycho3D pisze:Może pójdzie o krok dalej i zróbcie dos'ówkę ;)
I na Linuksowy terminal xD :ok:

PS
Dzięki za szybką reakcję i opinie ;)

: 27 lut 2015, 19:59
autor: Dzienis
Mike_Bay pisze:Zrobienie pierwszej mapy zajęło 3 dni.
Policzyłem na szybko i jeśli nie będziecie mieć jakiejś obsuwy to wszystkie mapy powinniście zrobić w przeciągu trzech miesięcy. :)

A tak nawiasem to ciekawe jakie to będzie mieć wymagania sprzętowe.

: 27 lut 2015, 20:07
autor: Yossarian
Dzienis pisze:A tak nawiasem to ciekawe jakie to będzie mieć wymagania sprzętowe.
Za wcześnie jeszcze żeby przewidywać.
Jednego natomiast możemy być pewni - gra nie ruszy na kalkulatorze.

: 27 lut 2015, 20:09
autor: Mike
Tyle, że teraz miałem jeszcze ferie i mogłem przeznaczyć sporo czasu na to. Od poniedziałku dojdzie szkoła i połowa dnia zleci :D. Tak samo jest z resztą z RG :/
Na początek chyba lepiej zrobić skrypty i mechanizmy wszelakie niż dostawać kurwicy przy ciągłym lepieniu map xD

Co do wymagań... Jak narazie FRAPS pokazuje stałe 60 FPS (bo to stara wersja i więcej nie pokazuje chyba). Liczę na wymagania jak przy Postalu 2.

: 27 lut 2015, 20:31
autor: BloodLogin
Coś jak Total Overdose :D na telefon.
Chętnie pobiorę jak dasz link.

: 28 lut 2015, 18:37
autor: Pan Szatan
Takie pytanko dlaczego na każdym screenie koleś lest odwrucony w prawo :?: