Strona 1 z 2

[W.I.P] Joker: Mroczny Obłęd

: 26 lip 2014, 22:37
autor: Mike
"Joker: Mroczny Obłęd" to tytuł pierwszej gry tworzonej przez (jak narazie) 4-osobowy zespół Running Gamers.
W zamiarach ma to być horror gdzie głównym antybohaterem ma być Joker grany przez Heatha Ledgera w "Mrocznym Rycerzu".
Nie będzie to pospolity slasher, stawiamy na akcję w stylu Amnesii. Broni używać będzie można tylko w określonych sytuacjach i momentach gry.
Głównym celem bohatera będzie odbicie żony z rąk psychopaty jak i wykonywanie tzw "prób Jokera" gdzie trzeba będzie wykonywać zagatki i przechodzić przez niebezpieczne miejsca.
"Projekt J" rozgrywać się będzie głównie w opuszczonym szpitalu psychiatrycznym, ale nie zabraknie pół-otwartego świata gdzie będzie można przemieszczać się autem.
Grę napędza silnik "Unity 4"
Animacje "Endorphin"
Modele "3DS Max"
Skrypty "Java Script" "C#"

No i teraz mniej przyjemna część…
Prace nad grą wstrzymane są do kiedy nie ukończymy 1 sezonu P2PS.
Umieszczam jednak ten temat, aby wysłuchać waszych opiń i rad. ;)

: 26 lip 2014, 23:18
autor: Mr Minio
Odpalam. Cofam się. Jeb. Spadłem. Od nowa. Przeszedłem przez korytarz - muzyka. Wiem, że to tylko demko, ale w gotowym produkcie nie może być muzyki z wokalem - psuje klimat. W piwnicy nic nie ma. Pewnie będzie. Fajnie się wyskakuje z okna na piętrze. Samobójca ze mnie. ^^ Nie da się wejść po schodach bez skakania - wkurza to.

To tyle jeśli chodzi o test. Sama fabuła zaś: Mało oryginalna. Takie kopiowanie nie wyjdzie Wam na dobre. Joker? Serio? Zróbcie coś, aby to była w pełni samodzielna produkcja. Mogą być odniesienia do świata filmu, czy innych gier, ale nie powinno być tak, że głównym "złym" jest Joker. Jakiś inny superzłoczyńca. Więcej wyobraźni i własnym pomysłów.

: 27 lip 2014, 08:14
autor: Mike
Za drzwiami będą drzwi, chociaż to dzwinie brzmi :D .
Muzyka. Nie będzie takiej w pełnej wersji. Chodzi tylko o test dźwięku przestrzennego (3D) gdyż Unity taki oferuje. Dochodzi ona spod telewizora w salonie.
Poza domem będzie zwykły teren i miasteczko, żeby przez okno nie było pusto. Do okien doda się też jakieś eventy na otwieranie/zamykanie.
Tak, wiem o tych schodach. Rozwiązałem ten problem zaraz po tym jak wrzuciłem to demko.
Do okien trzeba będzie wstawić collidery (takich akcji nie przewidziałem :D ).

Co do fabuły…rozwiniemy ją trochę ;) . Dodamy sporo interaktywnych akcji.
W sumie już zdecydowaliśmy o tym, że głównym złoczyńcą będzie Joker. Ta postać ma ogromny potencjał…
Planujemy, żeby antybohater pojawiał się nie podczas gry a tylko w cut scenach.

: 30 lip 2014, 16:54
autor: seebeek17
Ściągnąłem (legalnie XD ), i jak będę miał czas to napiszę co nie co. ;)

: 30 lip 2014, 17:33
autor: Tiquill
Schody to skakanie. Obracanie myszką bardzo szybkie, trzeba uważać. Ramki lustra mają rozciągnięte tekstury. Co więcej? To początki, więc co mówić. Bardziej teraz można rozmawiać o fabule niż wyglądzie/graniu.

Chyba widziałem Janosika? :D

: 06 sie 2014, 09:53
autor: Mike

: 06 sie 2014, 16:34
autor: Rycho3D
Schody jeszcze lekko klinuję. Okna na różnej wysokości. wanna i łóżko nie mają kolizji.
Kuchenka gazowa wyższa od gracza. Muzyka nie potrzebna. światło nienaturalne, przebija przez ściany, schody, i obiekty.
Fajnie by było zrobić z tego coś w stylu: MicroMachine lub Airdogfighter ;)

: 06 sie 2014, 16:39
autor: Mike
Rycho, nie denerwuj się, zaraz wyklepiemy ;)
Weźmiemy szpraje i będziemy malować.

: 20 sie 2014, 20:48
autor: Mike
Nowe screeny!!!

: 20 sie 2014, 21:19
autor: Ryuq
Jak to wszystko plastikowo wyglada. Tylko dla mnie 3/4 rzeczy na Unity takie jest? Jedynie 2 Screen tak w miare normalnie.

: 20 sie 2014, 23:03
autor: MaKiPL
Ryuq666 pisze:Jak to wszystko plastikowo wyglada. Tylko dla mnie 3/4 rzeczy na Unity takie jest? Jedynie 2 Screen tak w miare normalnie.
Nie tylko dla Ciebie. Nie dość, że grafika zła, to optymalizacja spieprzona.

: 20 sie 2014, 23:16
autor: Tiquill
Im więcej przedmiotów, tym przyjemniej to wygląda. Światła przede wszystkim do poprawy. Zbyt jasne w środku. A że plastikowe? Dla mnie nie musi to być zaraz wada, byle to nie było kartonowe. ;)

: 20 sie 2014, 23:16
autor: BloodLogin
I tak to jest zaczynać wszystko od zera.

: 20 sie 2014, 23:22
autor: Zaver
ludzie dopiero zaczynają zabawę, jak na razie nie są tak zajebistymi designerami jak wy :lol: :lol: :lol: :lol:
niezła robota :ok:
:lol:

: 20 sie 2014, 23:46
autor: TheSider
Mika, mówiłem Ci żebyś demka nie dawał nigdzie. Nie ma właściwie co w nim pokazywać, bo to właściwie był test. Muzyka wiadomo że nie pasuje xD
Grafika jest zbyt plastikowa i taka kreskówkowa. Nie pasuje do horroru, będziemy mieli dużo do poprawienia ;) O samej optymalizacji nie wspomnę :lol: :lol: :lol:
No i w sumie to jedna z pierwszych produkcji więc dzięki wszystkim za rady, ciągle się uczymy :)