Strona 1 z 4
NWO Project
: 24 maja 2010, 13:50
autor: little_psycho
Witam.
Niedawno zacząłem robić ze znajomymi z internetu nową grę. Plan jest prosty: stworzyć coś podobnego do GTA, wykluczając wszystkie błędy jakie tam były, dodając nowe możliwości do gameplayu, ogółem aby było o wiele realistyczniej, detalicznie, gracz będzie sam miał wybór co będzie robił- jeśli nie będzie odpowiadało Ci życie przestępcy, możesz chociażby zostać bezdomnym albo policjantem, lol. Co tu dużo mówić... projekt jest jeszcze w poważnej fazie alpha, mamy własny świetny silnik, szukamy więcej ludzi, jeśli się uda to może po jakimś roku ukończymy grę i sprzedamy w formie gry Steam. Jeśli masz pasję, jesteś zainteresowany projektem- zarejestruj się na forum i supportuj, link pod zdjęciami. Możesz się ze mną tam skomunikować, występuje pod nickiem MadcapSmoky22.
Screeny:
Link do strony:
https://nwo.vallanavetra.net/index.php?/index
: 24 maja 2010, 14:10
autor: Gazer
A czy pomysły będą się też zaliczać jako współpraca?
: 24 maja 2010, 14:24
autor: Szemat
Mam nadzieję że położycie nacisk na grywalność a nie grafikę.
Co masz na myśli pisząc "mamy własny świetny silnik"? Własny własny, czy prawie własny? Sami stworzyliście engine? Mam również nadzieje że znacie się na programowaniu skoro chcecie zrobić tak skomplikowaną grę.
PS : Czemu nie macie strony? Samo forum to mało. W razie czego służę pomocą.

: 24 maja 2010, 14:34
autor: little_psycho
@Szemat
Tak, engine jest zrobiony przez Vetrę (foundera projektu) i jest w 1000000% nasz xd
Tak, nasz silnik supportuje C++, C# and VB, i sami również znamy się na programowaniu.
@Gazer
Jeśli są dobre, to tak.
[ Dodano: 2010-05-24, 15:05 ]
Screen z testowania mnóstwa przedmiotów generowanych na silniku fizyki Newton 2.0:
Jak widać, nie musimy się martwić że "Z GRY MNIE WYWALI111111" jak to się dzieje po 2 sekundach w Postalu jeśli jest za dużo ciał z uaktywnioną fizyką. Tutaj zamiast ciał mamy jednak 25k puszek, efekt prawie taki sam.
[ Dodano: 2010-05-24, 15:10 ]
Baaardzo stary screen, test parallaxu:

to co wyżej:

: 24 maja 2010, 23:10
autor: prawdziwy 666
proponuje wam zareklamować się na resurrection studios
tam na pewno znajdziecie znacznie więcej osób
i mam jedną sugestie zróbcie teren tak duży jak w San Andreas albo nawet większy
: 24 maja 2010, 23:31
autor: little_psycho
Hmm no dzięki za pomysł i sam w to wierzę, ale nie zbanują mnie tam od razu?

za advertising w sensie...
I tak, planujemy zrobić mapę lekko mniejszą od SA ale za to o wiele bardziej detaliczną...każda budowla będzie miała interior, coś jak w postalu...patrzcie, tutaj przykład, tyle że u nas to będzie o wiele lepiej wyglądało bo to tylko test tego co będzie zawarte w silniku:

: 24 maja 2010, 23:38
autor: prawdziwy 666
raczej nie
ale jeśli wolisz nie ryzykować to najpierw wyślij PM do Wolve'a
he ciekawe chciałem też zaproponować to żeby każdy budynek miał wnętrze
: 25 maja 2010, 11:50
autor: Mr Minio
Ładnie, ładnie. Każdy budynek ma wnętrze. Oby tak dalej i oby projekt nie upadł.

: 25 maja 2010, 15:17
autor: Alixo
Heh, oby sie wam udało coś z tego zrobić. Jak już to bedziecie wprowadzać na steama, może Valve was zatrudni, to L_P pozdrów Gejba i weź od niego autograf! Heh

Każdy budynek ma wnetrze, super!
: 25 maja 2010, 15:23
autor: little_psycho
Hehe, marzenia. Btw, skoro udało nam się zrobić taką możliwość by program mógł odczytać coś napisanego na forum i wprowadzić to do engine'u (np. linijkę kodu) dla testu możliwości, to myślę że kiedy wszystko już zrobimy multi też się będzie dało zrobić.
[ Dodano: 2010-05-25, 15:35 ]
Test odbijania się światła i obrazu od aut, coś jak enb series jeśli trudno wam zrozumieć:
Proszę pamiętać o fakcie że na aucie nie ma post shaderów które zostały na chwile wyłączone, dlatego wygląda tak brzydko

: 25 maja 2010, 19:49
autor: pajdus
Uważam,że Twój projekt jest bardzo dobrym pomysłem ale,jeśli chcesz,żeby twoja gra była sukcesem to musisz mieć team w którym musi być przynajmniej 20 osób.Bo jak widzisz w kilka osób nie zrobicie aż tak dobrej gry.Trafną rzeczą jaką zrobiłeś ze swoją małą grupą to znależliście dobry silnik graficzny.Ten projekt jest naprawdę dobrym pomysłem,tylko,że trzeba lepszych umiejętności i więcej ludzi bo tak to za rok z mniejszą liczbą ludzi w grupie to wasza gra będzie warta jakieś 19,99 (bez urazy).Podsumuwując to zbieraj więcej ludzi z dośwadczeniem o projektowaniu gier i wtedy wasza gra będzie sławna w Polsce (a nawet w Europie zachodniej).
: 25 maja 2010, 19:54
autor: Mr Minio
pajdus pisze:Uważam,że Twój projekt jest bardzo dobrym pomysłem ale,jeśli chcesz,żeby twoja gra była sukcesem to musisz mieć team w którym musi być przynajmniej 20 osób.
Że tak powiem, g*wno prawda.

Znam wiele twórców gier lub modów którzy pracowali
solo. Np. twórca gry Notrium. To wszystko zrobił jeden człowiek!
: 25 maja 2010, 20:58
autor: little_psycho
Vetra to za przeproszeniem, w tym projekcie robi k*rwa za 30 osób, taki jest dobry w kodowaniu...
I powtarzam że cały engine jaki tu widzisz jest zrobiony gołymi rękoma przez nas, jedyne co tu jest kogoś innego to ten samochód, który importowaliśmy dla testów. I teraz reklamuje projekt na RS, widać Wolve'owi się spodobało bo nawet wrzucił na pierwszą stronę. Niedługo będziemy współpracować z grupą CJ'a z RS forum. Wiadomo że ta gra nie wyjdzie za miesiąc tylko za minimum rok, dwa. I uwierz mi to będzie prawdziwy epax jeśli się uda, planujemy ją sprzedawać po 20 dolców na steamie, ale nawet 19 zł to dobry wynik- podlicz sobie ile to będzie co miesiąc, 10 sprzedaży na dzień, i podziel profit na 12 osób. I tak wynik zadowalający, ja nie designuje tego by mieć na życie, tylko by sobie dorobić na boku i ja mam pasję, chodzi o to że mamy podobne z Riaanem (Vetrą) pomysły i chcemy je zrealizować. Mam nadzieję że Cię nie obraziłem, chciałem po prostu wytłumaczyć. I co ostatnie- popatrz sobie na budżetówki, już my mamy o wiele lepszy silnik pre-renderowy (graficzny) niż te wszystkie ch*jowe budżetówki
Oh god, mam nadzieję że zaraz nie wpadnie Loth i nie zacznie mnie krytykować

: 25 maja 2010, 21:04
autor: Mr Minio
Ale userom forum odpalicie kopię za free mam nadzieję.

: 25 maja 2010, 21:10
autor: little_psycho
No kiedy się wykombinuje działające zabezpieczenia by gry nie dało się opublikować na necie (nie możemy ryzykować żadnego przecieku, nieważne czy to przesyłamy Stelakowi czy Tiqullowi xd) to dostaniecie na PW, kiedy będzie gotowa. Oczywiście wtedy należy mi się status VIP, no i może moderator jak mnie poprosicie.*
*słaby żart xd