Strona 1 z 1

Czym się różnią opcje audio?

: 18 cze 2017, 17:35
autor: Lolistatrolista
To tak, odpalam P2, wchodzę w opcje audio no i widzę 3 opcje:
-Software 3D
-Hardware 3D
-Bezpieczny Tryb
Następujące pytanie brzmi: Czym się te opcje różnią?

: 18 cze 2017, 18:30
autor: ShaQ
Hardware - Wykorzystuje procesor karty dźwiękowej (albo muzycznej) i DirectX. Czysty i dokładny dźwięk.
Software - Dźwięk jest emulowany, przez co dźwięk może być niedokładny i może się psuć.
Bezpieczny Tryb - O tym nic nie wiem. Być może dostosowuje odpowiednią opcję do komputera (?).

Z tych wszystkich polecam Hardware.

: 18 cze 2017, 18:55
autor: Silver Dragon
Tryb bezpieczny jest dla słabych komputerów, chyba nawet nie ma odgłosów stereo
Odpalałem w tym trybie P2 na starym kompie by zredukować lagi gry ;)

: 18 cze 2017, 22:09
autor: Dev4ever
Tak a propo dźwięków w grze, to jest jakaś możliwość zwiększenia limitu odpalanych dźwięków naraz (nawet kosztem zmniejszenia wydajności) Często na mapach AVPC niektóre dźwięki tła są przerywane przez inne, co na dłuższą metę może denerwować. Problem najczęściej występuje na mapie z jeziorkiem. Ten sam problem występuje m.in na mapie ze sklepem Habiba :czytaj:

: 19 cze 2017, 16:36
autor: Lolistatrolista
Spróbuj zmienić opcję "Inne dialogi" z wartości 2 na 1.

: 19 cze 2017, 19:56
autor: Dev4ever
W P2C nie ma takiej opcji, ale i tak ona odpowiada za zróżnicowanie dialogów npców i kolesia, nie za limit odtwarzanych dźwięków na raz ;)

: 19 cze 2017, 20:50
autor: Lolistatrolista
W PX też nachodzą na siebie dźwięki czasami i chyba wiem o co ci chodzi z tym sklepem Habiba. Czy nie chodzi o to, że muzyka się rozpoczyna/zapętla w randomowym miejscu? :)

: 19 cze 2017, 21:27
autor: Dev4ever
Lolistatrolista pisze:W PX też nachodzą na siebie dźwięki czasami i chyba wiem o co ci chodzi z tym sklepem Habiba. Czy nie chodzi o to, że muzyka się rozpoczyna/zapętla w randomowym miejscu?
To chodzi o to że np: Jest dźwięk podmuchu wiatru, śpiewających ptaków itp. i kiedy jest ich dużo na mapie, to niektóre dźwięki siebie nawzajem "wyłączają" tak jakby było jakieś ograniczenie na ilość odpalonych dźwięków naraz. I dlatego pytam, czy jest możliwość zwiększenia tej bariery, po której kolejne dźwięki będą przerywane przez drugie, czy jest to zapisane w samym silniku gry, tak jak ograniczona ilość karma actorów, po której przekroczeniu wywala z gry :?:

: 19 cze 2017, 21:43
autor: Lolistatrolista
I dlatego pytam, czy jest możliwość zwiększenia tej bariery, po której kolejne dźwięki będą przerywane przez drugie, czy jest to zapisane w samym silniku gry, tak jak ograniczona ilość karma actorów, po której przekroczeniu wywala z gry :?:

Na moje oko, to jest błąd w kodzie gry, ale ze względu na to, że gra ma swoje lata, może też być ten limit, o którym Ty mówisz. ;)

: 19 cze 2017, 23:30
autor: Devi90
Być może da się gdzieś w jakiś pliku zmienić