Strona 1 z 1

Postal 2 Alpha/Beta (Analiza)

: 23 paź 2016, 23:36
autor: BakenS
Zapewne część z was widziała ten film, ale dla tych co nie widzieli, przedstawiam film użytkownika serwisu YouTube Kolyan Yermolin.

Ja osobiście interesuję się wczesnymi stadiami produkcji gier, które lubię, więc i Postalem 2 w końcu musiałem się zainteresować.
[youtube][/youtube]
Film jest po rosyjsku, jeśli ktoś mógłby przetłumaczyć co w poszczególnych miejscach piszę, byłoby świetnie.

Zapraszam do obejrzenia, oczywiście nie ma tutaj żadnych rewelacji, gra nie różni się tak mocno, jak GTA III względem finalnej wersji gry, ale dla fanów gry obowiązkowa wiedza, którą trzeba znać, a jak ktoś nie zna, to uzupełnić. ;)

: 24 paź 2016, 00:38
autor: Tiquill
O tak, filmik jest pozycją obowiązkową dla każdego fana. Dobra robota! A to pełne spolszczenie, myślę, że dobre.

00:06 RÓŻNICE.
00:11 Stary model shotguna.
00:20 Pojawił się w modyfikacji Eternal Damnation.
00:28 Colt 45. Został zamieniony na Desert Eagle.
00:38 Automat XM8. Został zamieniony na M16.
00:48 Kanister z benzyną.
00:59 Snajperka.
01:10 Nożyczki.
01:20 Łopata.
01:30 Automat Kałasznikowa został usunięty. Nadal można go zobaczyć na okładce gry.
01:40 MENU, INTERFEJS.
01:45 Menu gry było w stylu pierwszego Postala.
01:55 Ekran ładowania.
02:06 Mapa miasta zmieniała się kilka razy. [Kartka z zadaniami zmieniła stronę].
02.24 Rozmieszczenie ikonek HUDa.
02:35 NIEJASNE MENU. Kim ty chcesz grać? Zły wyrzutek czy dobry facet?
02:47 INNE.
02:51 We wczesnych wersjach gry parada ze słoniami przechodziła w poniedziałek koło sklepu Lucky Ganesh. W finalnej wersji paradę możemy zobaczyć we wtorek (bez słoni) i na specjalnym miejscu w środę.
03:11 Zadanie "Odbierz książkę" pojawiło się w poniedziałek, w finalnej wersji - we wtorek.
03:20 Sprint (szybki bieg) był usunięty z gry. W działaniu można go zobaczyć w jednym z wczesnych gameplay'ów.
03:47 Wcześniej można było odrąbać głowę przednią częścią łopaty.
03:57 Vince był ubrany w inne spodnie.
04:09 DZIĘKUJĘ ZA OBEJRZENIE!


Dziękuję za przeczytanie. ;)

: 24 paź 2016, 01:03
autor: BakenS
Tiquill pisze:02:35 NIEJASNE MENU. Kim ty chcesz grać? Zły wyrzutek czy dobry facet?
A to ciekawe. W finalnej wersji gry, można ją przejść bez zabicia kogokolwiek, może twórcy planowali zaimplementować w grze znaczenie naszych występków w świecie gry?

: 24 paź 2016, 01:13
autor: Tiquill
Są w kodzie gry pozostałości takiego podziału gry (zmienne bVirgin, bGore). Od startu wybierasz dobrego lub złego i tak się potem gra toczy. Byłoby ciekawiej.

Choć, zostawiając do końca całej gry ten wybór graczowi - to też dobry ruch.

: 28 paź 2016, 18:05
autor: Dzienis
BakenS pisze:A to ciekawe. W finalnej wersji gry, można ją przejść bez zabicia kogokolwiek, może twórcy planowali zaimplementować w grze znaczenie naszych występków w świecie gry?
Już kiedyś było o tym wspominane, bodajże w temacie o rzeczach wyciętych z Postala, choć mogę się mylić.

Tiquill, nie wiedziałem, że znasz rosyjski. :D
Tiquill pisze:Choć, zostawiając do końca całej gry ten wybór graczowi - to też dobry ruch.
Myślę, że finalne rozwiązanie zostawiające wybór jest lepsze od tego z alfy.

[ Komentarz dodany przez: Tiquill: 2016-10-28, 23:26 ]
Komuna, panie, komuna była. Musielim się uczyć. xD

: 28 paź 2016, 20:19
autor: BakenS
Teraz mamy wybór co prawda, ale to takie nieoficjalne, bez żadnych konsekwencji naszych występków, ani nagród za dobre uczynki.
Chociaż, czy da się w ogóle zrobić w postalu coś dobrego, oprócz wrzucenia granata do gay clubu?

: 28 paź 2016, 20:21
autor: Pan Szatan
BakenS pisze:Teraz mamy wybór co prawda, ale to takie nieoficjalne, bez żadnych konsekwencji naszych występków, ani nagród za dobre uczynki.
Chociaż, czy da się w ogóle zrobić w postalu coś dobrego, oprócz wrzucenia granata do gay clubu?
[offtop on]
Ja się oblewam benzyną, wbiegam tam i wszystkich podpalam :diabeł:
[offtop off]

: 28 paź 2016, 23:29
autor: Tiquill
BakenS pisze:to takie nieoficjalne, bez żadnych konsekwencji naszych występków, ani nagród za dobre uczynki.
Karą za występki jest areszt. Brak aresztu zaś jest nagrodą za... za spryt. xD

Ale czemu nie, jakieś nagrody za dobre uczynki mogłyby być. Tylko powiedz, jakie? Jakie nagrody za dobre uczynki nie byłyby śmieszne w tej brutalnej grze?

: 29 paź 2016, 11:30
autor: Dzienis
Tiquill pisze:Karą za występki jest areszt. Brak aresztu zaś jest nagrodą za... za spryt.
Szkoda, że w grze nie ma np. kary śmierci dla Kolesia za zbyt dużą ilość brutalnych przestępstw. I nie chodzi mi o rozstrzelanie jak psa na ulicy jak w serii GTA gdy masz 6 gwiazdek - tylko o taką egzekucję, z ewentualną możliwością jej uniknięcia poprzez ucieczkę/rozwałkę. To byłaby świetna misja. :D
Tiquill pisze:Ale czemu nie, jakieś nagrody za dobre uczynki mogłyby być. Tylko powiedz, jakie? Jakie nagrody za dobre uczynki nie byłyby śmieszne w tej brutalnej grze?
1. Możliwość wejścia do przyczepy kempingowej za zgodą żonki (mówię o podstawce, nie o modach to umożliwiających)
2. Bonusy w postaci pick-upów - faje zdrowia, kotniki, psie żarcie, fast-foody, pączki, bass-snifer, strój gliniarza itp.
3. Możliwość odpuszczenia grzechów u księdza gdy jesteś poszukiwany, wtedy pasek by od razu znikał (to zresztą powinna być normalna opcja w grze xD ).
4. Przy dużej ilości dobrych uczynków znika np. jedna grupa nienawidzących cię ludzi (np. wsióry czy demonstranci)
5. Ludzie nie nienawidzą cie podczas apokalipsy
6. Gary Coleman i Krotchy cię kochają. Talibowie też.
7. Spotykasz burmistrza który jest twoim sprzymierzeńcem, masz możliwość wejścia do jego chałupy (domyślnie ukrytej lokalizacji) gdzie jest pełno stuffu.

Można coś wymyśleć. ;)

: 29 paź 2016, 18:56
autor: BakenS
Albo czasem kiedy kogoś zabijemy, mamy dobrą reputację w mieście i policjant zauważa nasze morderstwo i mówi, "o nie, nie widziałem tego". I idzie sobie robić coś innego. Świetnie by się to wpasowało w klimat gry i jej specyficzny humor.

: 29 paź 2016, 20:23
autor: Rycho3D
Ludzie powinni prosić o autograf :D To jest chyba możliwe do zrobienia.