Aliasy w User.ini szczegółowe. Kto z was musi tak robić?
: 10 cze 2015, 00:12
Po raz kolejny spotykam się z problemem skomplikowanych aliasów do pliku User.ini
Ja mam zawsze tak, że po ręcznej edycji pliku User.ini czy też po wklepaniu przykładowej komendy mam w pliku User.ini taki wpis:I działa on pierwszorzędnie i bezawaryjnie.
Tymczasem znów czytam tutaj:
Od czego to zależy? Wersja Postala? A może wersja systemu operacyjnego? Albo to kwestia uprawnień admina na Windows?
Ja mam zawsze tak, że po ręcznej edycji pliku User.ini czy też po wklepaniu przykładowej komendy
Kod: Zaznacz cały
set input L ToggleSpawnLight
Kod: Zaznacz cały
L=ToggleSpawnLight
Tymczasem znów czytam tutaj:
Tworzę nowy temat specjalnie po to, aby to rozwikłać. Ja tak nigdy nie musiałem robić. Żadnego wpisywania Aliases[34]=(Command="... a zwykłe przypisanie żywej komendy do klawisza.seebeek17 pisze:Mod wymaga zmodyfikowanego pliku "User.ini".
Możemy używać tego dodanego do paczki, jeśli jednak nie chcemy podmieniać oryginalnego pliku, musimy nadpisać 2 linijki:Kod: Zaznacz cały
Aliases[XYZ]=(Command="ToggleSpawnLight",alias="ToggleLight")
Gdzie "XYZ" to kolejny numer Aliass'a.Kod: Zaznacz cały
L=ToggleLight
Plik "User.ini" z M4A1 Transformer jest kompatybilny z Jackal'em.
Typy strzał (po ich odblokowaniu) zmieniamy klawiszem 'L'.
Od czego to zależy? Wersja Postala? A może wersja systemu operacyjnego? Albo to kwestia uprawnień admina na Windows?