Strona 1 z 3

CdInventory

: 07 gru 2007, 17:08
autor: Tiquill
Kto chce nowych zabawek? 8-) Co za pytanie, każdy z nas! :)

Obrazek

No więc co to za nowość? Dałem już newsa na stronie. Tu powtórzę jego opis: Canada_Dry's Weapon Pack v1.0 (tak brzmi pełna nazwa moda) daje nam zestaw 12 broni! Oprócz znanych nam już wcześniej pukawek, mamy do zabawy 9 nowych! A są to: Auto Glock, LIBRIA M92R, Colt M4 Blizzard, H&K G36, M4 Carabine, Podbyrin 9.2mm, Super Desert Eagle, H&K USP Silencer oraz największa niespodzianka minigun PainlessGun! Zaś te, które już znamy, to odświeżone Benelli M4 Super 90 Shotgun (znany z moda TnInv) i standardowe Silver Desert Eagle SN.50 oraz M16.

A skąd to? Z japońskiej strony Tokyo Nightingale. Link już przepuściłem przez translatora Google, więc łatwo się połapać. ;) To co? Postrzelamy? :uzi:

A jako ciekawostkę, dodam jeszcze, że przynajmniej jedną z broni możemy dostrzec na skrinach wczesnego P2, którą w samej grze nie ujrzeliśmy jednak... Mamy więc okazję zrobić to teraz. A co to za broń? Chm... Było już o tym na forum. ;)

EDIT: Oto link do naszego downloadu: https://www.postalsite.info/downloads.ph ... nfo_id=154

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 07 gru 2007, 17:12
autor: kazik
Wyglada smakowicie. Rusza na zwykłym STP, czy wymaga AWP?

: 07 gru 2007, 17:16
autor: Silver Dragon
O żesz w mordę!!! Wypas.

PS: Co to za mapa (Piąty obrazek)

: 07 gru 2007, 17:16
autor: Tiquill
kazik pisze:Wyglada smakowicie. Rusza na zwykłym STP, czy wymaga AWP?
Dodałem już w newsie na stronie, że jest dla STP. Czyli ruszy wszędzie, także na AW, AWP czy nawet ED. I to jego wielki plus, że wszędzie pasuje! :)
Silver Dragon pisze:Co to za mapa (Piąty obrazek)
To jest mapa cus-Tn_HEAT zrobiona przez Tokyo Nightingale, gdzie są te bronie z moda CdInv. Można się miło wyżyć! A co ciekawe, to część "wysokobudynkowego" miasta, do którego autor wkleił nieco ze zwykłej gry. Wygląda to fajnie. A pobierzemy ją stąd. Ją też dodam zaraz do newsa.

: 07 gru 2007, 17:47
autor: Mixer
przetestowalem te bronie i powiem tak:
modele-znakomite (10/10)
tekstury-znakomite (10/10)
animacje-kiepskie (4/10)
dzwiek-sredni (5/10)
podsumowanie:
mod wymiata w modelach i teksturach ale dzwiek i animacje sa bardzo kiepskie
ocena koncowa (6/10)






ps
dla czego az tak brutalnie oceniam moda?? gdyz po tym co pokazuje ALCRD swoimi gunami jestem bardziej wymagajacy :diabel:

: 07 gru 2007, 19:01
autor: Mr Minio
ściągam już.

czy tylko na nowej mapie są te guny czy też za pomocą kodu sie je przywoływuje?

: 07 gru 2007, 19:02
autor: Tiquill
Trudno mi się zgodzić z oceną dźwięków, mnie się podobają. No, prawie, bo jednak PainlessGun brzmi niemrawo. Ale za to wymiata, że... :headbang: A co do animacji? TN nigdy nie był w tym dobry i tu też uciekł do triku, wykorzystując animacje standardowych broni. Najsłabiej to się ma... też przy PainlessGun'ie. Ale ta słabość rzuca się w oczy zwłaszcza w widoku z trzeciej osoby - a tak przecież nie gramy. Więc wiele to w grze nie przeszkadza. Można chyba darować to, mamy w zamian piękne pukawki. Nie każdy urodził się MaDJackall'em, Kamekiem czy właśnie ALCRD'em. ;)

: 07 gru 2007, 19:27
autor: Karpiu
wygląda miodnie, chociaż nie wiem czy zadziała u mnie (wiadomo, brak STP ale to nie na multi ;))

: 07 gru 2007, 19:29
autor: Tiquill
Mr Minio pisze:czy tylko na nowej mapie są te guny czy też za pomocą kodu sie je przywoływuje?
Tylko na specjalnych mapach z tymi broniami. Mod nie ma kodu. To jeśli chodzi o STP. Bo w AWP możesz użyć kodu IWAnt a po spacji takie wpisy:
CdInventory.CdAutoGlockWeapon
CdInventory.CdBenelliWeapon
CdInventory.CdClericGunWeapon (to dla LIBRIA M92R)
CdInventory.CdColtM4Weapon
CdInventory.CdDEWeapon
CdInventory.CdG36KWeapon
CdInventory.CdM16Weapon
CdInventory.CdM4Weapon
CdInventory.CdPainlessGunWeapon
CdInventory.CdPodbyrinWeapon
CdInventory.CdSDEWeapon
CdInventory.CdUSPWeapon

: 07 gru 2007, 21:03
autor: Mr Minio
Oto moje wrażenia z tejże modyfikacji:

Włączam kody nie działają daję więc mapkę zbieram bornie daję goto AW7_suburbs-3 wpisuje kod na all broni. Wpisuję goto suburbs-3 ażeby zebrać bronie z domu sąsiada z moda TNinventory i nie dziala kod! Dobra ponownie to robię, bo przecież nie mogłem nic zrobić musiałem wyłączyć grę. Wpisuję goto suburbs-1 wchodze daje supday 5 i piątek idę na farmę sloni wchodzę koleś mowi że na jakiśtam trzeba uważać i wymienia i critical error jutro popatrzę jeszcze dzisiaj nie mam siły. Ale bronie niczego sobie.

: 07 gru 2007, 21:26
autor: prawdziwy 666
Mr.M chyba wiem co jest nie tak z kodami u ciebie,

musisz wpisać najpierw kod “ImACheatingCheaterWhoCheats” (oczywiście bez tego “”) -ten kod to w AWP odpowiednik kodu Sissy z P2

a potem “GottaBeFuckingKidding” (oczywiście bez tego “”) do odblokowania wszystkich kodów

: 07 gru 2007, 21:43
autor: Tiquill
Mr Minio pisze:kody nie działają
Ech, mój błąd! :): Nie dałem frazy 'CdInventory.' w każdym kodzie. Już to poprawiłem, edytując powyższego posta. Teraz działa wszystko ślicznie, sprawdziłem. Każda zabawka wchodzi w AWP bez bólu.
Mr Minio pisze:Wpisuję goto suburbs-3 ażeby zebrać bronie z domu sąsiada z moda TNinventory i nie dziala kod!
Tu już pomaga rada prawdziwego 666. Jeśli zaczynasz na świeżo AWP, musisz skorzystać z kodów odblokowujących inne kody.
Mr Minio pisze:i critical error jutro popatrzę jeszcze dzisiaj nie mam siły.
No, to już nie wina moda CdInventory. To taka przypadłość samego AWP - za dużo broni czy czegoś innego - i jest critical error. ;)

: 07 gru 2007, 22:15
autor: ALCRD
10/10 za modele i tekstury .... :O szok
i 5/10 za całkiem udany coding

co do reszty ? fuszerka na maksa :P

: 07 gru 2007, 22:30
autor: SovietPolska
Zgdzam sie z AL'em maniana że %^& boli xD

: 07 gru 2007, 22:33
autor: Mixer
Zgdzam sie z AL'em maniana że %^& boli xD
o lol juz bez takich. wedlug mnie tekstury i modele sa perfekcyjne
gorzej z animacja i dzwiekiem :P