Strona 1 z 4

Słodki nowy KarmaGun

: 04 sie 2007, 20:42
autor: Tiquill
Wejdźcie na forum RS, obejrzyjcie, pobierzcie, zainstalujcie. Bawcie się! ;)

Dzięki tej przeróbce KarmaGun daje znacznie więcej przyjemności! Chwycisz w locie wrażą rakietę i odrzucisz ją. Złapiesz policjanta lub przechodnia i zasłonisz się nim, gdy do ciebie strzela kto inny. Albo nieść go będziesz, a on będzie strzelał a nie ty! Albo wrzucisz takiego frajera do ognia i przytrzymasz, niech się skwierczy - ub posłuży ci za pochodnię i rozświetli ciemne lokacje. Łapiesz słonia, kopiesz mu w dupala parę razy a potem rzuuuucasz hen! 8-)

Normalnie, miód! To czego nie zrobił Kamek, autor Karmy (masa błędów, b. trudny mod), to zrobił niejaki Gamefan74! Bravo, bravo! :)

Moda możemy odpalić na P2:StP i AW. Jednak AWP (i AW7) nie da rady - AWP ma już na starcie swojego KarmaGuna i nie można go wyrzucić aby użyć tego nowego. Nie można też rzucać, by zadawać obrażenia. Są to jednak pierwsze dni tego moda i z pewnością będzie rozwijany. Jak też dodany do samego AWP Patch (który nie wiadomo kiedy będzie). Warto więc śledzić zalinkowany na wstępie temat. :)

EDIT: A to link do najnowszej wersji moda, dostępnej w naszym downloadzie: https://www.postalsite.info/downloads.ph ... nfo_id=153 :D

: 04 sie 2007, 20:46
autor: eddie
To jest genialne! Szkoda że nie zdąże go przetestować :(

: 04 sie 2007, 20:52
autor: Mixer
znakomite
ah cos pieknego zaraz sciagam i instaluje

: 04 sie 2007, 20:57
autor: eddie
Już zainstalowałem. Ciekawe ile razy mnie wykrzaczy. Nawet przy zwykłym Karma Gunie mam errory

: 04 sie 2007, 21:00
autor: Tiquill
Jest na AW a ta gra niemal jest pozbawiona błędów. U mnie mod się nie wykrzaczył, choć trochę go maltretowałem. ;)

: 04 sie 2007, 21:02
autor: eddie
Ja jak walnę 4 samochodami pod rząd zwykłym KG to się wykrzacza. zobaczę co będzie z tym, ale za 2 tygodnie

: 04 sie 2007, 21:03
autor: Mixer
a na zwyklym P2 tez bedzie chodzic?? czy tylko na AW?? bo na filmiku koles gra w P2 a nie w AW

: 04 sie 2007, 21:04
autor: eddie
To będzie też na P2. Ja wolę sprawdzić go na AWP

: 04 sie 2007, 21:26
autor: Tiquill
Mnie na StP nie poszedł, bo StP nie ma plików, których mod wymaga. Podczas startu - error.
Mixer pisze:na filmiku koles gra w P2 a nie w AW
To jest mapa StP, na którą można wejść z AW przez goto. Choć... Sprawdźcie, może u Was na StP pójdzie, a ja mam zmodyfikowanego tak StP, że mod tego nie akceptuje. :)

Edit: Mod ślicznie chodzi na STP, to że nie działał mi wcześniej, to wina mojej gry (PostEd z AW zawsze nadpisuje mi StP-owy plik Postal2.ini tym z AW, stąd error - ale to tak na marginesie). Edytowałem więc też wstępnego posta.
Nie sprawdzałem zaś czy pójdzie na zwykłym P2.

: 07 sie 2007, 20:00
autor: Diminece
możecie mi powiedzieć jak zdobyć tego nowego karma guna?? bo coś mi nie chodzi może coś źle robię :/ plz help

: 07 sie 2007, 20:28
autor: Tiquill
Włącz P2:StP lub zwykłe AW. Wejdź na jakąś mapkę cus-costam zamieszczoną w archiwum z modem. Taką komendę wpisując na przykład:
goto cus-KarmaGunTestPawns
Podnieś pistolet i wróć do swojej mapy też przez goto. Jeśli był to Dom, będzie to
goto suburbs-3

Ale uwaga dla wszystkich. Tej broni nie można już wyrzucić. A więc, albo inne sejwy, albo broń już na stałe...

: 07 sie 2007, 20:33
autor: Diminece
dzięki ;)

: 07 sie 2007, 21:00
autor: Tiquill
Miło mi, że mogłem pomóc. :)

To niebywałe, ale żadna z dotychczasowych zabawek dla P2 nie dała mi tyle frajdy co ten nowy KarmaGun. To jest to, co zawsze chciałem mieć. 8-) Polecam każdemu!

: 07 sie 2007, 21:43
autor: Mixer
warto dodac ze zadna z mniejszych zabawek bo AWP daje kupe zabawy ;)
tak zgadzam sie ten karmagun to cudo
kupa zabawy z nim

: 07 sie 2007, 21:52
autor: Tiquill
Mówiąc "zabawka" mam na myśli tylko broń. Nie użyłbym tego dla dużego moda, jak AWP - bo to byłoby niesłuszne i niesprawiedliwe. AWP (jak KW2, MaDMods, czy Tn) to całe pokoje zabawek. :diabel: